1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    The Perfect World largely represents a test for the Hero; the save game "card" refers to it as "the ultimate test". In this dream-like reality, the Hero is gifted with an opportunity at their own perfect existence, with all their loved ones alive and living happily in a wealthy estate away from the slums of Bowerstone where they can regain the innocent pleasures that were stolen from them. This dream is something that Lucien has dedicated his life to achieve and the Hero has dedicated their life to prevent. At night, however, the Hero is awoken by the sound of the Music Box, the object that brought the wrath of Lucien down upon them and represents the hardships that, while avoided in this world, are not capable of being destroyed or silenced, as they are the world's true nature. By investigating the sound, the Hero breaks the illusion and walks through the nightmare road littered with corpses, possibly the war that killed their parents as their fate is not elaborated, but more likely a general representation of the death that has no place in the Perfect world. Only by having endured the hardships Lucien had caused, and rejecting a chance to ignore them for a better place, does the Hero prove that they are stronger than Lucien and worthy to stop him.

    Ik vond het erg sterke scene in ieder geval. Ik heb die dag wel een stuk of 10 keer gedaan ofzo omdat ik dacht dat er vanzelf wat veranderde. Maar je voelde wel je geweten knagen (van mijn char ofc :p ) en dat vroeger alles beter was enzo.. Ik vond het een mooi stuk!
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    The perfect world vond ik ook geweldig ja, en dan ineens middenin de nacht...ja echt heel nice stukje.

    Ik ben benieuwd naar een hoop dingen in F3, waaronder dat je een NPC overhaalt om met je mee te gaan, om hem vervolgens naar één van die factories te brengen en hem te verkopen. Ik ben vooral benieuwd of je dat met elke willekeurige NPC kunt doen of alleen met zwervers. }:]
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heeft iemand toevallig ook de App van Fable 3 op zijn telefoon?
    Wat kun je daar uiteindelijk mee in de game? Dat is me nog niet helemaal duidelijk. :)
     
  4. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik heb deze App ook, naar mijn weten kun je het gold wat je verdient door het plaatsen van vlaggen later toevoegen aan je account voor ingame gold. :)
     
  5. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een uur en half in totaal gespeeld en echt leuke game,je wilt gewoon blijven spelen en je hebt geen zin om je xbox af te zetten.

    Morgen nog een dagje werken en dan een hele week verlof dus tijd genoeg om hem te spelen.
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het enige wat me echt stoort is dat je amper dood kunt gaan.
    Ze mogen het wel eens wat moeilijker maken , maar dat zal wel niet gebeuren.
     
  7. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt wat je zegt^^ niet dat ik daar echt om geef maar iets moeilijker ja oke dat mag best.
    maar ze hebben er al wat aan gedaan, er is een achievement die krijg je als je het hele spel niet doodgaat. dus is het wel iets uitdagender
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Sorry, maar als die bijvoorbeeld in Fable II had gezeten had ook iedereen hem gehad. :+
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [gt]706740[/gt]
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Vraag: Je kunt gewoon weer doorspelen na het verhaal zoals in Fable I en II?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dank je Fable tje. :+
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Jammer dat er weer geen enboss inzit en dat de game weer gewoon gigantisch simpel is.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Voor mij is dat, zoals gezegd, geen enkel probleem.

    In Fable heeft het er nooit echt om gedraaid.

    Het ging vooral om de fun en de humor.

    Btw: Mijn game is ook verzonden. Of die ook afgeleverd word is een ander verhaal.
     
  15. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag of Gisteren?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kreeg de mail vandaag pas.
     
  17. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Het het idee dat als ik het zo lees dat het meer van hetzelfde is.
    Bij 1up vinden ze deeltje 2 nog steeds beter dan dit deel. Delen jullie deze mening die het al gespeeld hebben?
     
  18. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand eigenlijk al iets van game mania gehoord (SMS) of die hem al verkopen.
     
  19. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan heb je hem morgen op de officiële releasedag binnen \o/
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik hoop dat iemand hem al heeft gespot , ik ga straks ook effe de stad in effe spotten en kopen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina