1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, en zijn de graphics een beetje acceptabel? Want zo'n game wordt voor mij gedragen door hoe de omgeving eruit ziet. Ik vind die cutscene van die kip fantastisch en ook een screen als deze vind ik veelbelovend:
    http://www.insidegamer.nl/xbox360/fableiii/screenshots/142348

    Die geeft mij weer de sfeer terug die ik in het eerste stuk van Fable II zo geweldig vond, dat winterse Charles Dickens achtige stukje, maar later niet meer terugvond, waardoor ik de game niet meer boeiend vond.

    Maar screens als deze maken me dan weer aan het twijfelen over sfeer/graphics/omgeving:
    http://www.insidegamer.nl/xbox360/fableiii/screenshots/148314#anchor

    Ik vind de screens er nogal korrelig en 5 jaar oud uitzien.
     
  2. gilamonyet

    gilamonyet Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja heb spel zelf nog niet dus kan niet zeggen of de graphics goed zijn.
    Ik heb me nooit echt gestoord aan de graphics van Fable II.

    Aahh.. als je nou even fototje had gemaakt :p!
    Had ik die kunnen laten zien!
     
  3. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Helaas vandaag nog geen pakketje gehad met de LE. Verwacht hem morgen van eplaza. Ben vooral benieuwd naar de nieuwe interacties met andere personages in game. Hopelijk krijg ik nog tijdig mijn Kingmaker app optijd gekoppeld aan mijn xbwlive account. Werkte bij mij iig tot op heden nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de game net een tijdje gespeeld en wow zeg, ik vind het echt heel anders aanvoelen dan Fable 2 qua bepaalde dingen. Vooral die sfeer dan, en gelijk die eerste keuze al, zo dan...dat was echt onverwacht en nice!!!!

    De laadtijden zijn ook sterk verbeterd, geeneens een laadtjid tussen sanctuary en andere gebieden. Maar dat zie je dan wel ten koste van de graphics gaan, soms heel erg mooi en soms ook gewoon lelijk, ook soms lag stootjes enzo, niks wat echt een ramp is, maar het valt wel op. Ook dat de game soms best heel blurry is als je de camera ronddraait of wat dan ook. Maar over het algemeen zijn de graphics wel heel nice, en soms ronduit prachtig te noemen. Net bij een sneeuwgebied geweest, en dat sneeuweffecten en mist is echt top notch gedaan.

    Maar dat heb ik liever dan superlange laadtijden, dus ach. Het maakt ook een groot verschil uit dat de held nu gewoon echt praat, je gaat gelijk meer geven om alles in de game daardoor. Paar vraagjes...


    1- Kun je nu niet meer verschillende wapens bij je dragen? Dus bijvoorbeeld heel veel verschillende zwaarden en guns? Of gewoon zwaard EN hamer?

    2- Hoe zit het met het item menu? Of is dat volledig weg?
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ga nooit uit van screenshots of videos.
    Zoals ik eerder zei de graphics zijn prima !

    En als je zo'n graphics hoer wilt zijn moet je lekker op GOW3 wachten :D
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics vind ik erg mooi, wel een minpuntje is dat er soms pop-ups zijn. Heb 'm nog niet op mijn HD geïnstalleerd, wellicht wordt het dan beter.
    Zeker de sfeer is enorm goed gedaan, gewoon de Fable vibe zit er weer helemaal in, nice!
    Items menu enzo is weg voor zover ik weet, alles gaat via die sanctuary waar je tussen kan warpen.
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat is de goedkoopste internetprijs? Ik zag hem ergens voor 48 euro.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gaat dat ook met een laadscherm?

    Dat van geen menu's hebben vind ik echt zonde, maar het kan wel goed uitgewerkt zijn en ook lekker werken.
     
  9. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, is instant.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het menu lijkt echt weg te zijn, voor wapens,kleding en save game ga je naar de sanctuary met start. Dit vond ik eerst flink verwarrend, want helemaal in het begin als ik start drukte dan ging ik naar een menu, maar zodra de sanctuary word geintroduceerd werkt start niet meer voor het menu. Dan moet je dus die sanctuary in en daar kan je het menu kiezen zeg maar.

    Het werkt gelukkig super vlot, er zit GEEN laadtijd tussen het gebied waar je bent en sanctuary en sowieso zijn de laadtijden echt super tot nu toe. Wat mij opviel in de intro was dat het grafisch maar zo zo was, die hond zag er nogal blokkerig uit en de character ook. Maar zodra je gaat rondlopen is het echt heel mooi en een duidelijke verbetering ten opzichte van Fable 2. Ik vind het donkerdere grafische styletje echt super. Sfeer is TOP!!!!!

    Ik ga de game even installeren, wie weet worden de framerate stotters en dergelijken die er soms zijn, wat minder daardoor. Mijn broer viel vooral de pop-ups op, omdat hij niet speelde. Als speler merk je het veel minder erg op.
     
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt soms het menu wel als je ergens zit dat je niet naar sanctuary kan. Ik ben al 2 bugs tegengekomen
    Ondertiteling die niet klopt bij een bepaalde quest
    Een questbug (een andere)

    Zijn hele kleine bugs :)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ook toen ik in Brightwall besloot evil te zijn, in het begin bleven de guards de hele tijd met het 'resist arrest, community service' komen en na een tijdje bleven ze me alleen maar volgen en zeiden niks meer :D
     
  13. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Woohooo vandaag de hele dag zitten spelen. En van alle fables vind ik dit tot nu toe echt de leukste en meest interessante. Paar observaties:

    - ik mis wel een menu. Dat sanctuary werkt wel, maar is nogal onhandig en veel onnodig knopjesgedruk. Ik hou meer van lijstjes en stats enzo. Deze wijze beperkt ook het aantal dingen dat je mee kan nemen voor je gevoel.

    - en dat brengt me naar puntje twee: er zijn maar weinig verschillende items. 3 drankjes, 2 soorten eetbare dingen (tot nu toe gevonden) en weinig verschillende wapens. Ze hebben dit gedeelte echt simpeler gemaakt en dat vind ik wel een beetje jammer. Het maakt het geheel wel makkelijker en streamlined etc etc maar bij Fable horen toch een beetje wacky items enzo. Oh well...

    - combat: simpel simpel simpel. Zelfs geen getimede combo's oid. Dit had makkelijk wat uitdagender kunnen worden. Gemiste kans!

    - verhaal / dialogen: geweldig! De voice acting is zeer goed, het verhaal misschien standaard maar goed geschreven. En de humor is weer lekker aanwezig.

    - grahpics: ik vind het er retegoed uitzien. Leuke lichteffecten, mooi kleurgebruik (die industrial zone, wow). Fable was altijd al sterk in de vormgeving en detailering en ook hier stelt het totaal niet teleur.

    - het speelt toch wel anders dan deel 1 en 2. De manier waarop je het verhaal doorloopt, het zoeken van allies, geeft het een totaal ander gevoel. Goed gedaan! Leuke sidequests, lekker veel te doen weer met digspots, die demon doors, silver keys, gnome searching, trouwen, huizen kopen etc. Niks nieuws maar het werkt allemaal net wat makkelijker. Ook hier, meer gestreamlined zeg maar.

    Al met al hebben ze heel wat functies veranderd. Alles zit er nog in, maar in versimpelde mate met minder keuzevrijheid. Is dat erg? Neuh, of ik nu iemand bevriend door een hand te schudden of een dansje mee te maken is niet zo belangrijk. En minder wapens? Ach, je gebruikt er toch maar 1 tegelijk. De epische opzet en de dialogen maken dat allemaal ruimschoots goed. En verder is het Fable zoals je gewend bent. En dat is prima, toch?
    Ik zeg: dikke 8! Misschien een 9, maar dan wil ik eerst zien hoe dat tweede deel als koning schijnt te zijn waar ik zoveel over heb gelezen.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice impressie man, voor mensen die de game nog niet hebben is dit handig :)

    Valt jou de wazigheid niet op soms? Tijdens het lopen en in first person rondkijken? Deel 2 had dit ook, en had wel hoop dat dit weg zou zijn. Hoe dan ook, ik ben al blij genoeg met de snelle laadtijden, maar toch...als je het vergelijkt met andere games zoals bijvoorbeeld Fallout 3 , Risen en ga zo maar door,die hebben haast geen laadtijden , maar wel gestoord grote werelden, maar boeie.

    Wat ik lachen vond toen ik evil was eventjes, dat een NPC echt tegenwerkt als je hem/haar bij de hand pakt, ziet er echt hilarisch uit. Ik ga nu zo beginnen met de game, en dan echt serieus. Want vanmiddag speelde ik op mijn broers gamertag, hij was op bezoek en had zijn HDD mee (omdat ie net RDR DLC gedownload had) en dus zal ik overnieuw moeten beginnen op mijn gamertag, maar das niet erg. Nu alles rustig aan doen. En dat sneeuwgebied, iets met Dwellers...waar die Sabine is, damn wat een schitterend gebied is dat toch.
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Vind alleen de subtitels irritant , aangezien ze die in het midden van het scherm geplaatst hebben.
     
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind leuk dat je je vorderingen van de achievements kan bekijken.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Weet iemand trouwens hoe het zit met ---> vraag over een keuze die je in het begin krijgt ...

    de vriendin van de hero? Ik heb dus gekozen om haar in leven te laten,maar zie je haar later nog terug? Iemand daar iets over gelezen?
     
  18. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of MM Den Haag of Zoetermeer hem al verkoopt? probeer ze te bellen, maar er word nooit opgenomen :p
     
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet het niet,heb ook voor haar gekozen best leuk meisje.
     
  20. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand hier die toevallig een foto van zijn bonnetje zou kunnen posten? dan kan ik hem hier mss ook wel krijgen ^^
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina