1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Zo, zeer over te spreken tot nu toe. Staat op mijn HDD, maar amper laadschermen, zelfs als je terug gaat naar die plaats bij John Cleese (Dunno hoe die heet in de game :+). Grafisch ook gewoon goed, al is de draw-distance wel een beetje minder. Ben nu in dat stadje van Brightwood en dat ziet er echt prachtig uit!

    Begin was ook erg tof! Ben uiteindelijk voor deze keuze gegaan:
    Meisje dood laten gaan, ze wou het en ik moet toch wel een goede koning worden. Sowieso, toch genoeg vrouwen in Fable 3 dus (:+). Alleen denk ik er nu aan, er zijn ook genoeg mensen dus had die eigenlijk ook kunnen laten sterven. 8)
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik denk dat ik Fable 3 maar het voordeel van de twijfel geef en goedkoop via internet haal. Dan zal ik eerst maar wat andere games verkopen om het budget wat te verruimen :D
     
  3. gilamonyet

    gilamonyet Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend nog niet (zoetermeer dan)
    Maar als je meer weet laat me et weten!
     
  4. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker! Maar ze nemen de telefoon niet op :mad: Hing net 5 minuten in de wacht, toen was ik er wel ff klaar mee! Mss kan jij t proberen?
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Weet iemand eigenlijk of die shit dat je gigantische vleugels krijgt uit je rug (angel vleugels als je heel goed bent, duivelsvleugels als je slecht bent) bij een aanval oid, nog in de uiteindelijke game zit? vind het verder jammer dat de menu's weg zijn! Maps ook, vond altijd wel even handig om te zien waar ik liep.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mbt keuze in het begin:
    Ik had eerst voor het meisje gekozen, daarna toch wel spijt van want ik vond het al een leuk personage dus ff op internet gezocht en het blijkt dat ze later terugkomt in quests als ze nog leeft (en je kan met r trouwen). Dus toen maar ff game overnieuw gedaan (was maar 15 minuten ofzo) en toen die 3 werkers dood laten gaan, die kende ik toch niet.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hahah toch wel lachen dat je dan nu ervan lijkt te balen, gewoon de tweede playthrough, toch? :)

    Dit was ook lachen net, ineens kwam er links van het scherm een tellertje die optelde hoeveel yards ik gelopen had met iemand hand in hand, dus zodra ik iemand voorbij ging uit mijn friends list, dan staat dat er ook, lachen :).

    Wel beetje glitchy dat hand in hand (touch) , zodra je een trap oploopt laat de character los :)



    Oooh het zijn 3 werkers? Ik dacht een hele groep van die demonstreerders, heb ik niet goed op gelet. Hoe dan ook, ik kies zodirect gewoon weer voor het meissie, vind haar relaxt.


    Ja hoor, dit zit er gewoon in. Peter Molyneux vertelde dat nog in een recent interview :)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  8. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh zoetermeer heeft helemaal geen koopavond nu! Intertoys zei heel vrolijk dat ze hem wel hebben, maar dat het geen koopavond is :+

    Leidschendam maar proberen dan :)
     
  9. gilamonyet

    gilamonyet Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde verhaal =(

    MediaMarkt Zoetermeer is altijd tot 9 uur open!
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Iemand?
    Deze shit:
     
  11. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er nog gewoon in hoor, wees maar niet bang
     
  12. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet het, maar ze nemen dus de telefoon niet op bij MM.

    Intertoys, gamemania en Bartsmit in Leidschendam hebben em iig nog niet. Bij de intertoys kende ze het ook niet, moest ik het helemaal spellen :+
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    haal je hem toch morgen ;) en 5 minuten in de wacht hangen is niks, bij sommige helpdesks hang je drie kwartier in de wacht.
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik ergens ben en jij bent ook op die plek dan zie ik je dan voorbij lopen of ?

    Ternet kwam er bij mij op te staan hoelang fiasco al had gespeelt :p
     
  15. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn antwoord was ook gericht op Reckuuza ^_^'
     
  16. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, morgen is ook prima hoor :) Maar het is altijd wel leuk om te kijken of het eerder lukt toch :D
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had al ja gezegd ;)



    Nee daar moet ik jou game voor joinen of jij mijne. Ik zag alleen een tellertje staan hoeveel yards mijn broer, en Fiasco hadden gelopen met hun liefje hand in hand :)
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Oh kan niet lezen. 8)
    Maargoed, die vleugelshit ziet er dus wel echt te awesome uit! _O_
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Tuurlijk ;) Vooral als je de avond vrij hebt ;) Ik ben toch tot 11 uur aan het sporten en haal hem liever voor 15-20 euro goedkoper via internet, dan wacht ik wel een paar dagen :)
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dacht al,
    die hand en hand vind ik ook maar raar ze laten meer de handen los van mekaar dat ze aan mekaar zijn :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina