1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ze moeten het gewoon in de stijl van Mass Effect 2 doen als het om aankondigingen gaat. ;)
     
  2. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag de tweede DLC van Fable 2 gekocht op XBL. Maar hoe activeer ik de tweede quest? Het blijkt dat ik een bepaald item moet kopen, maar die heeft Murgo niet in z'n inventory. Wat te doen?
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb uit betrouwbare Lionhead bronnen vernomen, dat de Multiplayer camera onderhanden is genomen voor online multiplayer. (Dat je bij online nog steeds samen 1 scherm deelde, werd veel overgeklaagd en was ook vrij irritant, en dat hebben ze nu dus veranderd,) Omdat de multiplayer aspect voor LionHead vrij nieuw was bij deel 2 hadden ze nog niet een goed team ervoor, voor deel 3 hebben ze dus betere krachten aangenomen met meer multiplayer ervaring. ;)

    De graphics van de CGI teasers en trailers enzo, worden wel gebruikt in de Fable cutscenes. Daar hadden we in deel 2 jammer genoeg paar een paar van, maar waren dus wel super mooi. (De cutscene waar je naar de spire vaart, en terug vaart.)
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, en dit en dat en zus en zo. Ik kan wel even doorgaan wat ik wil in Fable 3. :mad: Wat al in Fable 1 zou zitten. :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hopen dat ze er nu dan ook voor zorgen dat je met je eigen Hero in iemand anders game kan. :) Dat rondlopen met een random hero was echt niks.

    Het co-op gedeelte moet dus véél beter uitgewerkt worden. (offline co-op wel behouden! Dan maar splitscreen)
    Pff, na iedere post bedenk ik wel tig andere dingen die beter hadden gekund. :+

    De animaties van je Hero moeten echt beter. Op sommige momenten schoof ie meer over de grond dan dat het op lopen leek. Dat haalt je ook direct uit de game.

    Fable II is een echte love/hate game. Ene moment geweldig, het andere moment zit je van verdriet te huilen. :'-(
    Over het algemeen goed, maar er zijn te veel dingetjes die niet kloppen.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Word. :)
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    willem wordt weer willem_fable als deze wél goed wordt :+
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Alwéér? 8)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De Art in iets hogere res en zonder watermerk + het mooie, nieuwe en shiny logo

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee joh, kansloos. Het leuke is juist om je character te zien veranderen naar iets unieks.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar dan wel graag meer variatie in die ontwikkeling, mijn character in II leek namelijk als 2 druppels water op mn character in I..
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Het hele customizen in Mass effect werkte echt voor geen meter, op het eerste gezicht leek het een mooi karakter als je die in het menu had aangemaakt. En opeens zie je hem of haar in de game, waar het dan eens effetjes flink tegenviel. Heb al tig keer een nieuw karakter gemaakt, nee maar laat de figuren maar gewoon zoals ze zijn. Of als ze het wel doen, dan goed te doen voor de liefhebber.

    Fable 2 vond ik in begin erg cool, het verhaal was dan niet echt super maar het sprak me wel aan. De hond een leuke toevoeging, sterkste punt was humor ongetwijfeld wat de game ook overeind hield. Maar het werd wat herhalend, en vond ik de eerste Fable in gameplay toch echt veel beter uitgewerkt. Wat ik graag zou willen is meer inleving, maar dat krijgen we dus nu beloofd. Nadeel van Mass effect vond ik dat je de keus pas gaat merken in deel 2, dat is in Fable tenminste al in de game zelf wat je speelt.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ziet er nog wel vrij standaard uit, maar we krijgen natuurlijk meer. Hopelijk word het niet zo'n flop als deel II. Sorry, maar vond deel I logischerwijs beter omdat dat nieuwer is op moment van release. ;):9
     
  14. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    heb fable 2 nu bijna uitgespeeld, bijna alle quests wel gedaan en vind het heel leuk maar toch ook wel erg snel in herhaling vallen. missies niet erg afwisselend, komt altijd een beetje op hetzelfde neer.

    toch ga ik fable 3 wel halen.
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    [gt]54584[/gt]
     
  16. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel tof. Op 1 van die Arts had ik een bootje gezien en ze zeggen dat door de industrialisering je ook op een kabelwagentje naar een ander land kunt reizen B).
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2009
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nieuwsgierig naar deze titel.
    Het wachten op een Fable game is weer begonnen...
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gelukkig. \o/
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, idd. Ik zie mezelf nog niet lachen, janken of schreeuwen richting mijn tv :p
     
  20. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Woot vet. Bijna klaar met fable 2. 1285/1350 K had al gezien van see the future hoe de game zou worden :thumbs: gweldig:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina