1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Beginners hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door iRoy, 8 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Wokeej omdat ik de game ieder moment verwacht heb ik een vraag aan de mensen die het spel al een tijdje spelen:

    Welke tips heb jij voor iemand die net aan de game wilt beginnen!?
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Eigenlijk heel algemeen; vraag de rpg gamer om de tips.. Het maken en ontwikkelen van een character is eigenlijk heel standaard.. Dus de enige tip die ik kan geven is dat je moet concentreren op maar een select aantal skills.. En dat is het wel. Voor iedere type vechter weer anders; beslis wat voor char je wilt creƫeren..
    Mage: Kies 2/3 aanval magie aanvallen
    Kies 1 beschermings spell
    Voor iedere andere char precies hetzelfde; maar dan in die klasse..
     
  3. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad zoals Orcrist het zegt. Zo doe ik het zelf ook... :)
     
  4. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje:

    is het echt 1 grote wereld dat je overal heen kan of moet je de heletijd zo een pad volgen en kan je nie helemaal de wildenis in enzo?
     
  5. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is eigenlijk een aangesloten wereld van beperkte ruimtes. Je kan niet de wildernis in, alle paden zijn voor je uitgestippeld. Een nadeeltje vind ik.
     
  6. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    oh, dat wist ik nie.
    zeker een nadeel!
     
  7. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook nog nie super ver in fable maar voor zover ik weet is het wel een grote wereld maar kan je niet overal naartoe zegmaar je hebt een heel groot stuk waar je rondloopt en daar aan zitten dan weer 1000 andere weggetjes die naar de dorpen of bossen leiden..

    ik had zelf ook nog een vraagje, in het eerste dorp waar je na de heroes guilt komt (weet niet meer hoe het daaro heet, met die strenge bewaking) daar is zon huis waar je allemaal evil kleding kan jatten maar hoe trek ik die kleding aan?want dat zie ik nergens staan (dat rijmt lol!)
     
  8. Crispin NL

    Crispin NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    met de back toets op je controller en dan uh equipment.. etc
     
  9. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt! ennuh msgien weet je dit want ik ben nu bezig met een dik evil persoontje maar hij is nog heeul skinnie hoe krijg ik em iets gespierder, dikker?? eten helpt bij mij niet zo want behalve taarten appels en 1 keertje vlees heb ik niks te eten...kan je ook gesierder worden door die dummies af te tuigen??
     
  10. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet heavy wapens gebruiken en veel rood vlees eten :). Je wordt gespierder naarmate je het heavy wapen gebruikt.
    Je zal echter nooit zo opgepompt worden als het filmpje aangeeft bij strength, hiervoor is de magische actie "Berserk" nodig.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2004
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het neit volgens een plan willen doen, ik wou een magier worden (eigelijk) maar toen zag k een leuke vrouw. Eind van het verhaal is dat k een dikke, getrouwde man ben
    die homo's aftuigt en een drink probleem heeft :p (en ik ben pas 23....)

    Dat is het vette van fable, k ben nu dus al zon 3 uur lang huisman aant spelen. Me een beetje bezatten en gasten die k niet moet aftuigen. Ook af en toe het vrouwtje plezieren. (K heb pas een stad gezien)
     
  12. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt ik had ook mn ultieme held in gedachten maar als je het dan speelt bedenk je dat het evil worden met van die lelijke hoorntjes ook wel lache is...
     
  13. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    en slofskie: waar kan ik rood vlees vinden??
     
  14. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het waar dat je echt sterft na verloop van tijd?
     
  15. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Rood vlees kom je overal tegen, en nee je sterft niet. Je leeftijd blijft naar mijn weten op 65 hangen :).
     
  16. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    achja als ik 65 ben en ik ben al de duivel geweest (met heeule groote hoorntjes) dan ga ik wel heel veel magic gebruiken en slijt ik mijn dagen als gandalf..:D
     
  17. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    hoelang duurt het dat je 65 jaar bent?
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Even een vraagje,
    Hoe kan je personage sterker worden? Ik heb namelijk wapens die ik nog niet (goed) kan gebruiken omdat ik niet sterk genoeg ben :eek:
     
  19. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    strength en dan die ene optie met die steen optillen ( psysich ofzoiets)
    dan kan je zwaardere wapens dragen en harder meppen :)
     
  20. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Hahahaha!! :D :D
    Ja idd, heb de game zelf sinds gister, heb maar de mogelijkheid gehad om 1 klein uurtje te spelen, dus nog steeds in tutorial...
    Maar die mensen die zeuren over de korte gameplay, vind ik beetje onzin!! Kijk ik kan ook wel in bijv. 15 min. door de tutorial heen racen, maar ik heb nu al hele tal sidequests gedaan en hoop extra's gescoord.

    Ik word dadelijk ook gewoon een papa met vrouwtje etc.. (kon je nou nog kinderen krijgen??) en lekker foute mensen aftuigen... Dus eerst ff niet evil spelen :)

    Ik vind de game NU al vet! Dus kan je nagaan als ik dalijk die tutorial uit ben...
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina