[FABLE] Good and evil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Diz4r, 8 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu in fable zown opdracht dat ik mensen van bijen moet redden.
    Maar ik wil evil worden, maar onder die opdracht krijg ik punten voor GOOD hoewel ik dat niet wil ook al kill ik eerst die chars en dan de bijen ?
    Was de enigste opdracht die ik ook van die tafel kon halen met dit lvl ? :confused:
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Geen probleem, je krijgt later in het spel genoeg kans om evil te worden. Versla gewoon die wespen en als je zin hebt de mensen die er omheen staan. Je krijgt nog kans genoeg om zo evil te worden als je wilt.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    haha
    volgens mij gaan er veel mensen evil.
    ik zie wel wat er van me word al heb ik hem.
    al heb jij hem Darkwing, wat ben jij nu of hoe zie je eruit?
     
  4. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    OH dat hoort er dus gewoon in dat je voor sommige opdrachten een GOOD point krijgt?
    Krijg je later dan ook opdrachten dat je kan kiezen tussen GOOD of EVIL ? O-)
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    hoe kom ik echt van die kut titel chicken chaser af?all die irritante kindjes pesten me heel de tijd met kippen geluiden.....
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Zal ff een foto maken en die posten in het show je character topic.
     
  7. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel hem gewoon netjes good :) En dan nog een keer...maar dan evil
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    ok.
    haha strax is het gandalf de trol de 2e :+
     
  9. XeoN

    XeoN Guest

    Ik wordt steeds meer Evil, alleen heb nog niet echt veel quest gedaan, reizigers wel veilig door bossen ect gebracht.
     
  10. Chrs

    Chrs like me?

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al 100% evil :9 na in die richting dan }:]
     
  11. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar iedereen heeft dat dus met die opdrachten dat je GOOD points krijgt maar zijn er dan ook opdrachten dat je weer evil points krijgt ofzo of dat je kan kiezen ?
    En ik had nog een vraagje ik ben evil maar als ik in greatwoot mensen ga killen enz en die guards kill dan kan ik niet normaal door die stad meer lopen ?
    Iemand zei zo dat ik naar bowerstone moest en als ik daar in iemand zijn bed gaat slapen en wat spulletjes jat dan heb ik ook al guards achter mij aan heeft iedereen dat want ik moet toch nog gewoon in greatwood of bowerstone kunnen komen om een opdracht uit te kiezen ofzo o_O?
     
  12. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    oja en ik had nog een vraagje mischien een beetje noob maar goed ^^
    IS het nu de bedoeling dat ik bij greatwood van die tafel mijn opdrachten haal ( direct als je binnen komt )
    Of moet ik gewoon beetje de wereld rond lopen en zijn dat extra opdrachten ?
    En in shops zie je vaak zown prijs staan 570 en dan tussen haakjes erachter (480 ) ofzo wat houd dat in ?

    Edit: Nouja kon er maar 1 vandaan halen de rest moet ik hoger lvl voor zijn ?
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2004
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    dat veranderen van je poppetje gaat denk ik wel langzaam, ik heb al twee dagen maar zie niet echt groot verschil.
     
  14. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    heeul veel quests doen word je goed krijgen ze respect voor je, word je slecht worden ze bang voor je. als je heel beroemd bent onder de kindjes gaan ze je zelfs immiteren, ik hoop nog steeds op vechtende kindjes: "ik heb net zulke grote hoorntjes als p8er" "nee ik" "nee ik" *boem* :D
     
  15. B-man

    B-man I am Sancho

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    1
    nee met opdrachten doen word je nog steeds chickenchaser genoemt, je kan bij traders namen kopen die er voor zorgen dat je zo genoemt word (staat er 1 gelijk als je de hero's guild uitloopt, waar je ook die boasts kan nemen).
    En later kan je ook opdrachten doen waar je evil points voor krijgt. Je kan dan bijvoordeelt kiezen om de quest vanaf de kant van bandits te doen of vanaf de kant van de guards.
     
  16. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Kijk als je uit de heroes guild uitkomt en je kijkt links zie je een vent hij verkoopt titel's bijv druid assasin etc Bij de arena staar er btw ook een die verkoopt titels zoals gladiator
     
  17. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    welke arena? heb ik zekr gemist die biggie neger int begin heeft et er wel over maar waar is tie dan?
     
  18. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Je komt hem later in de game wel tegen, het is namelijk niet te missen :).
     
  19. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    ok :) d8 al heb ik dat soms gemist iig bedankt alweer Slofsky
     
  20. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    haha biggie neger _O_ vette quote.

    Ey slofsky als je die arena level heb uitgespeeld (vond ik zo vet)
    kan je dan elke keer die arena doet?:confused: want ik wil veel geld
    maar toen ik er naar toe ging werd ik niet doorgelaten :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina