[Fable] Infinite Gold!!! ( Spoiler )

Discussie in 'Algemeen' gestart door GrEyFoX1987, 10 okt 2004.

1. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten, ik heb wat grappigs ontdekt, je kan namelijk infinite gold halen in fable!
    Het gaat zo:

Zorg dat je wat trophies heb die veel waard zijn ( champion seal, bandit seal, kraken tooth) koop een huis en upgrade het zodat je trophies kan ophangen, hang ze op en verkoop je huis trap de deur eruit, haal de trophies weg, koop het huis, hang de trophies op en verkoop et enzovoort, je huis word nl meer waard door de trophies!

2. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    stoer :cool:
    Zal straks wel ff kijken of het me lukt

3. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    dit kan je beter plaatsen onder glitches of cheats...

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Het is geen glitch. Door die trophies word het huis meer waard. Als je het dan koop voor bijvoorbeeld 1000. Hang die trophies op en verkoop het voor bijvoorbeeld 2000. Dan pak je de trophies, koop het huis weer voor 1000 enzovoort. Echt heel snel gaat het niet, maar als je even geld nodig hebt, is dit een makkelijke manier.

5. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    hmm heeft ook even iemand gamefaqs bekeken...

maar dat is toch niet cool om zo een spel te spelen... als je silver keys moet hebben kun je namelijk gewoon de rose cottage quest nemen (die van die kleinzoon) en bij dat boerderijtje in de rozentuin de silver key opgraven en die 500 gold achter de bosjes weghalen.. hero save laad hem en doe hetzelfde, enz...

je raad het al dan heb je de 25 silver keys en tering veel goud binnen de kortste keren... alleen je bent een cheating dumbass

6. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik geld nodig heb speel ik gewoon dat kaart spelletje in browerstoon (ofzoiets) en daar verdien ik elke x 1000 mee 8)

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.339
    Voor geld ga ik naar de bank: Greatwood. Die bandieten hebben altijd wel wat geld. Paar keer op en neer en slopen die handel!!

Tot nu toe geen geldgebrek gehad...ik zit alleen wat te vaak bij de kapper en tattooist...ben net een wijf eigenlijk....

8. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien handig om de duur in te trappen wanneer het huis in jouw bezit is..
    De deur blijft dan gewoon altijd weg..

9. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, heb ik opzich ook al in het onroerent goed topic gepost.

10. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    alleen als je het huis upgrade dan is de deur erweer ;)

11. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz cheaten sucks ...
    Silver key plaatsen of demon door ok ... maar eerst zelf proberen en als dan niet wilt lukken kan ik altijd nog kijken hier ofzo voor die silver keys :)

En hoezo geld cheats nouja manieren om snel geld te krijgen dan je kan toch ook gewoon in fable door spelen dat geld krijg je vanzelf wel bij elkaar hoor :{
    En dan gaan er later weer mensen lopen zeiken dat fable tekort is of niet leuk ofz0w >.>

Laatst bewerkt: 11 okt 2004

Deel Deze Pagina