Fable is een mooi spel, alleen jammer dat je aangewezenz wordt waar je heen moet gaan. Ik ben pas begonnen met het spel. Moet nu naar een kamp om daar iemand te vragen over mijn zusje.
het is een opgepoetste crash bandicoot. daar liep je ook de hele tijd over die vaste paden. enige verschil is dat je mannetje nu verandert.
Heb het aantal keren gespeeld en vond het wel te diggen, is ook binnenkort in mijn collectie te vinden .
Fable is een goed spel omdat: je mooie graphics hebt. een stijlvolle wereld met leuke vijanden en personages. veel mogelijkheden en leuke extra's. Fable is een slecht spel omdat: het te kort is. veel te makkelijk is. ( je slacht elk monster zonder moeite af )
Tis indd wel vet om je eigen personage te zien op groeien en te zien veranderen, dat zijn de goede aspecten van deze game. Het nadeel is dat hij egt kort is voor een game waar ze 10 jaar aan gewerkt hebben, en dat alles je aangewezen wordt, je kan gewoon niet fout lopen. Die treasure die je kan vinden is trouwens ook niet de beloning die je verwacht voor de moeite die je ervoor moet doen....
Fable is een goed spel. Het is good/evil is goed uitgewerkt, net als hoe je uiterlijk verandert. En hoe je je ongeving kunt beinvloeden. Er zijn echter ook wat minpuntjes, de graphics zijn wel heel mooi, maar soms kloppen ze niet helemaal. (Zogehete bugs in de omgeving, dat het nog niet helemaal geladen is en dergelijke.) Voor de rest ben ik het geheel eens met SoulFighter.
Zeer goed. Mooi uiterste uit xbox gehaald het enige waar ik me aan erger is de korte speelduur verder is het gewoon cool.
Ik zou het een 8,5 geven. Vooral de eerste uurtjes vond ik hem geweldig. Maar al snel werd het saai, te makkelijk en toen was het alweer afgelopen. Ook zijn idd die vaste paden irritant, je hebt nooit het gevoel dat je lekker vrij kan rondlopen.
Grafisch: 9 Geluid: 10 Inhoud: 9 Houdbaarheid: 8 Totaal: 93 Zelfs leuk als je niet van RPG's houdt (denk aan mij)
Misschien niet helemaal hetzelfde, maar hier is al een topic over: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=60829
Fable kent veel kleine foutjes en sommige beloftes zijn niet waargemaakt....maar al met al is het gewoon een geweldig spel en kheb het dus redelijk lang gespeeld (rond de 45 uur), het was gewoon Uberleuk om het te spelen. Doordat het zo leuk was stoorde ik me niet aan die foutjes en geef ik Fable een 9.4.
Zeker ergens tussen de 9 en de 10. Erg goed spel. Alle quests een beetje snel uitgespeeld, maar voordat je alle schatkisten op hebt gemaakt, alle armors en wapens hebt etc. ben je toch snel erg veel uurtjes verder.
Fable is een goed spel. + Het ziet er onwijs mooi uit Mooie Voice-overs Leuke sfeer Je character kan veranderen... - Maar dat is niet goed uitgewerkt. Chars zien er vaak hetzelfde uit als ze evil of Good zijn. Véél te weinig armors/kleding/wapens Te makkelijk, zeg gerust.. véél te makkelijk Kort verhaal Niet goed uitgewerkt naar de hand van jouw keus.
Fable is een zware teleurstelling het enige leuke aan het spel is dat je mannetje verandert voor de rest is het echt een spel om van te huilen zo slecht en niet goed uitgewerkt dat ze dit op de markt durfen uit te brengen is mij een raadsel. Zou echt als programeur me dood schamen als ik dit gemaakt had.
Fable is een erg goed spel. Al waren de verwachtingen erg hoog en konden ze niet alles waarmaken. Als je de ALLEEN de main-qeust deed had je de game zomaar uitgespeeld.
Nee ik vond er bijvoorbeeld niet veel aan. Veel te makkelijk en kort.. en die rpg elementen (het uitgebreide aan het spel) liggen mij helemaal niet. En er waren ook irritante bugs, dus ik vond het eigenlijk niks.. Kortom: Een GOOD / EVIL spel, waar ik niks aan vond :{ Maar ik denk dat de meeste mensen het wel leuk vinden hoor, aangezien ik een hoop mensen ken die het wel echt tof vonden (en ik lees ook positieve reacties hier)