ik heb bij fable nu van die gare grijs/blonde haren, kun je die niet op de 1 of andere manier veranderen? want zwart is doper natuurlijk (mss nutteloos dat ik nieuwe treath aanmaak, maar een maat van me wilde het ook al weten )
@xjoz, oh ja? volges mij kun je niet verven hoor @thabo, mjah ik ben zo braaf geweest, gaak nie ineens evil doen ofzo... capel of skorm, zal wel is ff kijken
Mijn character werd al vrij snel kaal, ik kreeg in plaats van haar wel een mooie set hoorns. edit: bij de chapel of Skorm kan je mensen offeren om meer Evil te worden zeg maar het tegenovergestelde van de Temple of Avo
dus het komt erop neer dat je de haarkleur eigenlijk niet zelf kan bepalen? tenzy je evil word ofzo (wat ik doe nadat ik hem zo heb uitgespeeld )
Dacht ook dat het niet mogeijk is. Ook niet bij de kapper ofzo. Die van mij blond/wit geworden en heb me daar nooit aan gestoord. Ben beetje tovenaar achtig persoon geworden, dus wit stond er wel mooi bij
Nope, ook als je evil wordt kan je je kleur niet bepalen, je wordt dan kaal. Je moet gewoon zo'n handelaar vinden die kapper is dit is de enige manier om de stijl van je haar te veranderen, de kleur is volgens mij niet mogelijk.
dat grijs vind ik wel nog cool je lijkt dan op gandalf(lord of the rings) als je een baard en lange haren hebt
Ja idd met het juiste pak, maar mijn haar is helemaal wit. En ik heb een vet mooi donkerrood pak. Ik weet niet meer hoe het heet en ik heb net Jack of Blades verslagen en ik heb het zwaard erin gepleurd. Anders word ik vollebak evil wed ik.
Zou t niet weten, kwas al evil en heb t zwaard gewoon gehouden, toen ben ik Hook Coast uit gaan roeien en toen werd de gloed in mn ogen alleen maar roder en er kwamen meer insecten om me heen vliegen
zozo.. FR@.. lijp doen he Magoed.. ik heb 't zwaard ook gehouden maar ben weer het goede pad op gegaan. Ben weer bijna helemaal goed. K vind 't fijner om goed te zijn, daar k geen zin heb aan dat gezeik in de steden enzo.
als je scheel kapsel enzo wordt krijg je wel opmerkingen enzo over je kapsel. Dat bedoelde k eigenlijk een beetje. Ik vind het zelf ook gewoon leuker om goed te zijn, omdat de mensen je dan echt onthalen enzo.
Als je helemaal goed bent is je haar wit/blond. Hoe slechter je wordt hoe zwarter je haar. Ik was eerst helemaal goed, toen roeide ik Knothehole Glade uit en mijn haar werd zwart. Als je slecht bent dan ben je kaal.
ik heb alleen maar slecht gespeeld. ik heb het spel nu niet meer,wel jammer. anders had ik ook nog een x de goede kant kunnen spelen