[Fable] Me mannetje word niet groot?

Discussie in 'Algemeen' gestart door firedsoul, 24 okt 2004.

1. firedsoul

firedsoul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er niks van.. Ik heb het zwaarste zwaard van het spel al me strength dingen zoals strength , toughness, health staan bijna allemaal op max. Ik vecht dus heel veel met het zwaard (bijna alleen maar eigelijk) en ik heet alleen maar beef om groot te worden. Maar tog blijft me mannetje heel klein en dun. Hij is 36 en bij weight staat ook slim en hij is ook nog eens een miertje vergeleken met die thunder en twinblade terwijl ik eigelijk net zo groot als hun wil zijn. Heeft je poppetje een bepaalde lengte waar ie mee vastzit ofsow? want ik heb screenshots gezien waar ie er veel groter en gespierder uitzit terwijl ik zo veel moeite doe om dat ook te zijn. Het lijkt nu net een 13 jarig kindje dat niet in de puberteit is gekomen! Doe ik iets fout?

2. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik ook, ik weet niet of het daar aan ligt, maar ik gebruik veel magic ipv. wapens. Dus miss dat het daar aan ligt? :{

3. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, je kan niet net zo groot worden als Twinblade of Thunder. Wel wordt je tijdelijk een stuk groter door de spell "Beserk" (correct me if I'm wrong). Hiermee boost je een aantal stats en groei je aanzienlijk.

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    moet je eens wat vaker eten:), red meat enzo.

5. firedsoul

firedsoul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NOu ik gebruik juist alleen het zware zwaard en berserk ook best veel. Ik wou dus zo heel groot worden en gespierd maar het komt er dus maar niet van. Ik eet alleen rood vlees als ik health nodig heb... misschien moet ik het ook eten als ik het niet een nodig heb?

6. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je moet bij the heroes guild bij zo'n groen licht ding vlakbij die grote landkaart kun je upgraden, en daar kun je dan van alles kiezen om groter te worden.

7. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Jonge, léés nou eens een keer man, hij zégt dat hij bijna al zijn strength gemaxt heeft!

Ja ik weet het ook niet, misschien is het je niet opgevallen dat hij toch wel groot is? doe anders 'new game' en speel tot je adulthood, je zult dan wel een flink verschil zien ;)

8. firedsoul

firedsoul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is ongeveer net zo groot al die normale poppetje die rondlopen in de village en da vind ik nie echt bepaald groot voor een hero en hijs niet eens groter dan whisper. Het ergste vind ik gewoon dat ie maar nie gespierd word terwijl al ze strength op max staat.

9. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Haha toen ik de titel las dacht ik even dat je wat anders bedoelde...

:+

10. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou het verder ook niet weten. Ik weet wél dat je health moet upgraden als je groter wilt worden, en dat je veel met 'heavy' weapons moet vechten en rood vlees moet eten om gespierder te worden. Ik ben ongeveer 1,5 kop groter dan de normale mens, en dat terwijl ik ongeveer hetzelfde als jij heb gedaan. Veel met heavy weapons gevochten en alle stats gemaxt :confused:

Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  11. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook precies hetzelfde gedaan en ben ook een stuk groter dan de meeste mensen. Als jij in de guild bij de guildmaster staat, ben jij dan bijna 2 koppen groter? Misschien heb je gewoon niet in de gaten dat je groter bent.
    Heeft dat red meat echt invloed op je spieren? Ik dacht dat het alleen maar strenth points gaf, maar als ik dit lees haal ik eruit dat je ook gewoon breder ervan wordt?

12. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet heeleveel met zware wapen vechten en lopen dan wordt hij ook groot en sterk van. Dus als je een pokke eind moet lopen pak dan je zwaarste wapen.

13. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, maar levert dat dan niet de strenth points op waardoor je je skills omhoog kunt krijgen?
    De reacties die ik tot nu toe gelezen heb suggereren dat je character ook verandert zonder dat je zelf iets in de stats verandert. Ik dacht dat dit een eerdere belofte was, maar dat dit verandert is naar het stats systeem wat er uiteindelijk inzit.

14. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, eet geen Red Meat als je het niet nodig hebt. Je wordt er alleen maar dik van...

15. Generator

Generator Ik heb geen Xbox.

Leuk Bevonden:
    0
    ''The Harbringer'' is toch een Light Zwaard?

16. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik niet, maar kijk gewoon bij de stats van het wapen, zou ik zeggen; daar staat het wel bij...

17. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja

18. hybridnfo

hybridnfo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het dragen van een zwaar harnas draagt ook bij aan het "breder worden van je ventje"

In het begin liep ik met lichte kleding en pas nadat ik na een tijdje een bright chainmail suit gebruikte werd me ventje breder.

Armour,heavy weapons,beserk en strenght stats dragen allemaal bij aan het breder worden van je ventje

19. Lt Sneaker

Lt Sneaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij als je ouder word dat je ook steeds breder word en als je heel evil bent....

20. Master Chieff

Master Chieff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo

Vraagje: Kan ik wat doen aan littekens

Deel Deze Pagina