1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    De 'baas', zegmaar, van elke fightclub is niet te verslaan. Je kan ze niet doodmaken.
    Waarom er dan opeensa 2 chiefs zijn weet k niet :confused:
     
  2. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vond het ook vaag, en telkens als ik op en neer van withwood en knothole glade liep, en terugkwam bij die ring, kon ik telkens meteen opnieuw vechten. En 1 keer stonden dus 2 van die chiefs bij de ring, maar omdat ik probeerde een foto te maken werd in in elkaar genokt en vertrok er een :mad:. Vandaag nog een keer proberen.
     
  3. VinZ

    VinZ Guest

    Lijkt me niet meer dan een bugje
     
  4. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal ze maar blijven resizen... aardig van me toch??? O-)
     
  5. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor :), Trouwens weet iemand wat dat linker icoontje rechtsbovenin betekent? het verandert telkens van cijfer en teken :confused:, iemand?
    Dus niet het icoontje voor tijd, maar die andere
     
  6. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is mysterie-topic en dan ga je hier toch geen domme vragen stellen over dingen die in het spel worden uitgelegd
     
  7. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ehm, rustig aan dragon master, ik heb et forum doorzocht en kan het nergens anders vinden, dus voor mij is het een mystery :) of iemand anders moet het wel vinden :confused:
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  8. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het hier dus niet over de guildmaster als je dat dacht(ben niet helemaal simpel)
     
  9. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    die geeft aan hoeveel mensen je zien...

    -is het oog open dan zien ze je
    -is het oog dicht dan staan ze vlak bij je maar kunnen je (nog) niet zien
    -is het oog rood dan zijn het het aantal vijanden om je heen
    -staat er niets dan kan niemand je zien en is er ook niemand in de buurt

    de reden dat dit niet in het forum staat komt omdat het ingame wordt uitgelegd en je ook niet bijster slim hoeft te zijn om het uit te vinden... :eek: het spijt me maar dat is gewoon zo, don't sweat it... ;)

    maar dragonmaster heeft helemaal gelijk voor dit soort vragen moet je het beginnershulp draadje zijn. Dit draadje word namelijk meer en meer een algemene vragen thread en dat is zeker niet de bedoeling... :{


    nee dat snap ik je hebt het over die guide maar die is gewoon bezig met mensen rondleiden waardoor er een groen stipje op je map staat (hij is ergens mee bezig ten slotte...)

    en daarom heeft het niks te maken met hetgeen wat ik zei dat was namelijk HEEL vreemd vind ik in ieder geval... ik heb er verder ook nog niemand over gehoord wat het nog vreemder maakt, maar goed...

    _0/
     
  10. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Owkeej bedankt The pulser, maar ik heb eigenlijk nooit naar dat ding gekeken of de moeite gedaan om et uit te vinden, dacht er nu pas aan toen ik ging vervelen, ik was namelijk aan het wachten tot middernacht om de skorm's bow te krijgen ;), kheb em nu en de sentinus nu ook. Maar weet ik et weer, bedankt.
     
  11. First Alert

    First Alert Halo 2 Skulls =)

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    @ robberto

    Volgens mij is het geen bug of mysterie. Het is eigenlijk best simpel. De ene is degene van de fist fight club en de andere is de chief van Knothole Glade.
    Ik heb ze al zovaak bij elkaar gezien. Maar nu ik het spel uit heb is de chief weg :{
    Ach ja zal wel niets bijzonders zijn...

    Heel iemand nou al geprobeert die eerste 3 quests te doen door in de quild te blijven en legendary te halen?

    Anders ga ik het een proberen O-)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  12. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach mensen toch, doe niet zo simpel. Echt zeer dom als je 2 chiefs een mysterie gaat noemen.. is gewoon een bugje, meer niet. Onnodig om hier meer achter gaan zoeken..
     
  13. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    DAs waar, maar dat was me intentie niet echt, sorry daarvoor ik zal het nu strikt tot de fabeltjes van Fable houden :)
     
  14. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nie geprobeerd, ik ga denk ik straks maar is beginnen. O-)
    lijkt me alleen moeilijk om zonder geld en zonder potion's al die guards te gaan afmaken.
     
  15. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    moet je echt in de guild blijven?
     
  16. First Alert

    First Alert Halo 2 Skulls =)

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel... Ik heb dus ook geprobeert ze te halen en had nog niet eens de eerste quest genomen (die met die wesp). Maar toen ik een reknown level omhoog ging wasren ze weg, maar ik ben buiten de quild geweest, heb de vissers quest gedaan, en helemaal tot oakvale gelopen. :cool:
    Je moet dus echt in de quild blijven denk ik. Misschien gaan de quest wel weg en verschijnen ze later weer.
    Het is de moeite waard om hier nog even mee bezig te gaan. En het is idd heel lastig om die quards te verslaan met je zwakke character... |:-
     
  17. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het geprobeerd, het lukte me nie, ik werd telkens de guild uitgegooid en had geen geld meer.
    eten en potions waren uit eindelijk ook op, en had nog nie eens 1 renown.
    je moet iedegeval nie de quest doen, dan gaat ie meteen weg.
    btw: je kan dan uit 3 verschillende quest kiezen, nie alleen snow troll atack.
     
  18. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik ben er ook mee bezig maar is knap lastig:p.
     
  19. erik16

    erik16 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een kleine quest ontdekt, voordat je de quest in hook coast moet doen (barriere opheffen) moet je naar orchard farm, daar vraagt een man of je er voor wilt zorgen dat zijn moeder (een geest) in vrede kan rusten. Ik weet niet of dit al eerder is ontdekt, maar dat soort dingetjes is toch wel leuk om te doen, daardoor wordt fable toch wel wat uitgebreider.
     
  20. erik16

    erik16 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 vragen:

    - wat zit er in de silver key chest 20 in Hero's guild?
    - wat krijg je bij de demon door in hero's guild?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina