1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    als jij had opgelet had je gezien dat ik al vanaf het begin in deze thread reageer en dat ik dus de hele thread heb gevolgd, het is alleen voor een normaal mens niet mogelijk om alle onzin die in deze thread staat te onthouden... _0/

    maar we gaan weer ontopic ;)
     
  2. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    toch vind ik het wel zwak van je hoor svensson ;):D

    en van die trader er zijn verhalen waar wordt gedacht dat die trader misschien een ander doel heeft dan alleen maar naar OF te brengen...

    dus dat je hem bijvoorbeeld naar die tavern moet brengen in BSS, dat is het dus niet maar zoiets dus... Ik geloof er trouwens vrij weinig van maar tis maar dat je het weet...

    Btw ik denk dat ik donderdag fable maar ga verkopen (en anders deze maand wel) dan ben ik dus ECHT (;)) mysterie-zoeker af...
     
  3. Testoronius

    Testoronius De 1e aanmaak Hero

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    die andere vrouw

    Nee, geen ene donder, en ze is nog niet eens moeders mooiste. Haar stem klonk in de cutscenes nog wel verleidelijk (how low can you go..), maar dat is dus huilen met de pet op zodra ze zich weer als een AI gedraagt. :'-( Jammerrrr. Maar hee, alles (man/vrouw) is beter dan die bitch van een Lady Grey. Over bitch gesproken, is het iemand al opgevallen dat ze je snel laat vallen als je aardig doet en juist geïnteresserd in je is als je haar 'ns flink van de billenkoek geeft? :9 Haha, sick man.
     
  4. Testoronius

    Testoronius De 1e aanmaak Hero

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    de kist van Kazan

    Da's geen fout, da's een eitje (;) ).
    Trouwens, verbaasde erik16, heb je na dat spokerige oma gedoe voor de gein ook het zijpaadje aan het begin van Greatwood Forest (ofzo) opnieuw bekeken? Staat heel leuk opeens een schatkist, op de plek waar eerst alleen een wit vierkant was. Geinig he? As ik me goed herinner gaf 't Elixer of Life, da's best gul zeg maar. En ja, zo zijn er nog meer van die rotgeintjes in Fable, waar alleen een extreem relaxte gamer achter komt. En dan bedoel ik geen cheats, want dan kun je net zo goed je eigen l^l afsnijden.
     
  5. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Die kist in Greatwood komt te voorschijn als het standbeeld in Lookout Point richting Greatwood wijst ;) Wijst hij richting Bowerstone, dan is de Bowerstone North Tavern Cellar open.
     
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    en er zit een piercing augmentation in...
     
  7. Testoronius

    Testoronius De 1e aanmaak Hero

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, goed gezien. Maar niet alles verklappen he? Het is ook leuk om urenlang met je schop tegen de cellar aan te raggen en dan denken dat 't heeft geholpen...;-)
     
  8. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het eigenlijk met die quests bij het begin, dan staat er bij die maquette ofzo staan er nog quests die je niet kan pakken omdat je renown te laag is, bijvoorbeeld de snow trol quest bij hook coast
     
  9. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had natuurlijk ook deze thread kunnen lezen of doorscrollen... maar ik ben in een goede bui:

     
  10. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Mmm, inderdaad fraai, toch is gaan proberen. Ik heb een paar keer geprobeerd een hoop mensen te killen, maar er zitten er aardig wat. Ben benieuwd of het gelijk lukt.
     
  11. Testoronius

    Testoronius De 1e aanmaak Hero

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, die kende ik ook nog niet! Zo leer je nog 'ns bij. Strakke boel
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    voor mij is het enige mysterie hoe deze dwaze makers van dit spel vijf jaar hebben kunnen werken aan een game met allemaal super ideen en dan zo'n aftreksel kunnen geven. kom op ga na de game had toch minimaal langer (veel langer gemoeten) en al die dingen eromheen van mensen die je waarderen enz hadden niet perse verder hoeven uitgewerkt te worden maar het spel ahd ieder geval langer en moeilijk. kleuters kunnen dit spel uitspelen aangezien de gevechten totaal geen moeilijkheid in zich hebben.
     
  13. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt, ik vind het echt jammer dat ze bij zo'n RPG, waarbij iedereen gewoon lekker veel mysteries verwacht, een nogal leeg gevoel achterlaten. Al die geheimen gaan nergens over, de enige mysterie die ik hier nog heb gezien is de verdwaalde eend. Geen echte mysterie dus en dat vind ik eigenlijk best wel balen. Hopelijk wordt de volgende game van BBB wel een game met allemaal dingen die je nog kunt doen naast de storyline, dan ben ik ook niet zo kwaad als de storyline te kort is. Zijn er nou echt geen mysteries gevonden (die zonder m*dchip te vinden zijn)?
     
  14. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Sith Vegeta & SijmeZ:
    volgens mij zitten jullie in de verkeerde thread jongetjes... er is een speciale thread voor jullie gemaakt waarbij je al je frustratie kwijt kunt _0/
     
  15. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien in de piknick ding daar??
     
  16. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem in minder dan 3 uur uitgespeeld...zorder de side quests natuurlijk...
     
  17. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vroeg gewoon of er nog nieuws was bij de mysteries en nam gelijk even de gelegenheid om mijn mening (over het ontbreken van diezelfde mysteries) te delen met Sith_Vegeta _0/
     
  18. IceHell

    IceHell Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Klein vraagje: ik heb een vreemde digsite op de graveyard, die hier nog door niemand vernoemd is. Als ik dig zegt het spel dat ik iets vond, en speelt die animatie af voor mijn karakter, maar vind ik niets. Kspeel het spel nu voor de 3e keer uit, en steeds is die plek er weer.
    Kzal later proberen een screenshot te nemen van die bepaalde plek... misschien weet iemand of er iets meer is rond deze plek?

    /edit: Toen dit topic nog over de misteries ging (waarvoor ik het helemaal gelezen heb) sprak iemand over de sneeuwvalletjes/vuurvliegjes in hook coast, weet er iemand ondertussen al wat daarmee aan de hand is? Ik heb ongeveer alles geprobeert (behalve ze opvissen dan... seffes is proberen)
    btw: ik denk dat de pan 5 enhanchements heeft... geen 4
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2004
  19. Testoronius

    Testoronius De 1e aanmaak Hero

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    het iemand al geprobeerd die legendary status te halen terwijl je in de guild blijft? ik ben op weg maar denk dat t nog wel ff duurt :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina