1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable PC krijgt extra content, wat krijgen wij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 2 mei 2005.

  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik las in de PC Zone dat de PC versie van Fable extra levels krijgt en een draak eindbaas... samen met extra moves en wapens.

    Krijgen/eisen wij nu ook een extra disc met de zelfde content? want ik heb nu het gevoel met een half spel te zitten.

    (als dit al op het forum staat zet er dan maar een slotje op, heb er dan perongeluk overheen gekeken)
     
  2. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Wij hebben de game ook veel en veel eerder, he?
     
  5. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup... omdat heel veel er was uitgelaten. Misschien dat ik hem ook wel op de PC gaat halen. Ff afwachten wat het voor de Xbox gaat kosten
     
  6. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen nu nog ff te weten komen wanneer die fable voor xbox dan uitkomt... En hopen dat de de besturing wat vloeiender loopt, net als de gevechten. De graphics mogen van mij dan ook wel omhoog als we de volle mep moeten dokken... + extra's voor xbox versie, omdat we ge***** werden met een incomplete versie 8).
     
  7. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauzers!! dit word wel egt heel erg vet maar dan zijn we wel best genaaid met de vorige versie van fable :mad: slechte beurt voor Peter Molyneux... hopelijk zet hij nou wel al zijn beloftes door want ik miste wel een hele hoop dingen bv:
    - het creƫren van een eigen wapen
    - kinderen krijgen
    - lange verhaallijn waar je minstens 40 uur mee bezig ben
    - en nog wel veel meer waar ik nu zow gauw ff niet op kan komen....
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Langere verhaallijn en dus meer quests, meer wapens en armours en meer vijanden, dan ben ik tevreden. :)
    Graphics hoeven van mij niet echt beter, ze zijn al geweldig met die sierlijke omgevingen. :)

    PS: Geweldig als ie ook echt op de Xbox komt, het liefst dit jaar graag. _O_
     
  9. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op een of andere forumsite gelezen dat het alleen via xboxlive te downloaden is..
     
  10. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    zal moeilijk gaan aangezien er geen download content optie in het spel zit ;)
     
  11. Martend

    Martend controlled by X-Box

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me allemaal geen donder schelen, ik wil gewoon meeeeeeer fable!
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Damn, heb Fable al een tijd de deur uit, vond het overigens wel een goede game. Het was wel erg aan de korte kant en jammer dat je heel makkelijk punten kon scoren. Ik had in no-time alle skills.
     
  13. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb un idd ook al verkocht.
     
  14. Voredhelion

    Voredhelion Voredhelion

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft men toch ingezien dat het in Fable ontbrak aan uitdaging. Ik heb zo'n idee dat ze het met de extra concent proberen op te poetsen.
     
  15. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    ja maar kom op, wat hebben julliue liever. 9 maanden na de game een paar subquests erbij of 9 maanden ervoor spelen.
     

Deel Deze Pagina