Ik heb zojuist Fable gehaald. Hij is te koop in Enschede bij NedGame voor 54,99 met een bonus DVD. Iemand anders al winkels gespot waar Fable te koop is? Ik ga em nu spelen!!!
Dus het duurt NOG EEN HELE DAG voordat ik mijn gcshop fable binnenkrijg?? ....I think I'm gonna be sick....
heeft iemand hem al gespot in Amsterdam? net e-plaza, mediamarkt gebeld maar helaaaas.... edit: WOEHOE! Intertoys op de Amsterdamse Poort (Amsterdam) heeft 'm (zonder bonus DVD maar dat maakt me nu even niet uit ) Nu wachten tot die klotezon weg is en dan lekker spelen....
woooww zo'n lijp spel he! Beetje mensen betrappen met het fozen met elkaar Moet nu eerst rijles daarna meteen weer verder
ik vind heel dat fable maar tegenvallen ik had hem binnen 9 uur uitgespeelt en vond er geen replaywaarden aanzitten en dat vonden er meer hier dus hype die game niet zo. Peace Servantes
Staat er nog wat boeiends op die bonus DVD dan? Ik krijg hem kennelijk morgen, ik heb hem ook bij GCshop besteld..
jezus, als je het WEL een leuke game vind dat mag je dat toch ook wel laten horen...net als jij nu laat horen dat je dat niet vond?
Weet iemand hoe dat werkt bij bol.com? Krijg je hem dan op de release datum of versturen ze het pas op de release datum? En ja dit moet ik echt weten!!!