hallo ik heb laatse fable geleend van mijn vriend en het is een erg dope game ,maar heb een hele grote probleem. als ik naar die bandit kamp moet gaan,(in oakvale bij de strand en daarna in een soort rots tunnel)en door die tunnel ga dan loopt de spel altijd vast bij de loading scherm . weet iemand meschien hoe dit komt want bij mij vriend doet tie het gewoon want hij heeft het al uitgespeeld, alvast bedankt
niks xbox het ligt aan de cd. had Ik ook met gunvalkery moet je hem naar je bereboot brengen die rijnigt hem weer. Kost wel 3 euro.
astie bij jouw maar 15 urr meeging ben je er wel erg snel doorheengegaan, want ik heb voordat ik het helemaal uithad, ruim 30 uur agter de rug, maar dan hebk het ok wel over HELEMAAL uit.
oh, ik ben al 52 uur bezig om ALLE secrets, kleding etc. te krijgen ook hele dorpen: Shops, huizen en zelf de Taverns. en dan ga je nog alle kisten openen en kan je nog quests oplossen van mensen die je tegenkomt. (Collect the Hero dolls bijvoorbeeld)
die 1-van jezelf, 2-van mace, 3-thunder, 4-jack, 5-je moeder(toch?) 6-die andere heldin met die blauwe haren. dus iig 6
Ik heb "bijna" alle stijlen gespeeld en heb er 50 uur opzitten, maar ik moet nog verder met mn thief character. (ik speel het spel dan ook wel uitgebrijd)