Ik persoonlijk ook niet, hou helemaal niet van rpg's... maar er zijn genoeg mensen die er wel op zitten te wachten, dus... *)
Ja, ik bijvoorbeeld. Ik weet alleen niet of ze al die features waar kunnen maken. Ik hoop het wel, vooral het opgroeien lijkt me vet.
Ik hou ook niet zo veel van RPG's Ik denk wel dat deze meer mensen aanspreekt omdat het anders is doormiddel van dingen die jij in de wereld doet, de game zich eraan aanpast.
het is eigenlijk niet echt een RPG, je hebt helemaal geen statistieken en cijfertjes en al die shit, je kan zien aan je mannetje hoe je evolueerd. En het vechten is echt gewoon realtime.
Voor mij wordt dat een spel om eerst te huren bij de videotheek om dan te kunnen beslissen of ik het wil of niet. Is wel jammer dat er geen Live optie op zit
Damn het idee alleen al dat dit spel waarschijnlijk beter word als alle games die ik nu heb Just love that game gewoon de vrijheid, de invloed die je hebt op de wereld...superconcept als je het mij vraagt
Weer zo'n mooie screens Moet ik echt wel hebben! Kwam hij niet uit in het 2e kwartaal 2004? Naja, in elk geval nog (te) lang wachten. :{
beter lang genoeg om het spel te optimalizeren dan te kort en een buggy game afleveren toch? zo zie ik het. niet dat ik het spel niet nu uit wil hebben, WAT DUURT DAT NOG LANG!!!!! maarja, geduld is een schone zaak, zegt een oud en lau spreekwoord
Wel een beetje grote onderlip ofniet? Maar wordt wel zeker een vette game! Moet hem hebben!! En inderdaad die tatoos zijn wel vet!!!