Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [​IMG]

    Ontwikkelaars: Big Bleu Box - Lionhead
    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Release datum: 21 Oktober 2005
    Genre: RPG
    Online speelbaar: Nee, (niet bekend)
    Aantal spelers: 1

    Fable: The Lost Chapters is de uiteindelijke en complete versie van Fable. De makers (Big Blue Box - Lionhead) kregen de game niet af voor de release dus konden een aantal Regions niet meer in het spel verwerken.

    Wat kunnen we verwachten in deze 'nieuwe' game:

    -Nieuwe Region(s)
    -Nieuwe wapens
    -Nieuwe kleding
    -Nieuwe quest(s)
    -Nieuwe expression(s)
    -Nieuwe spell(s)
    -(Nieuwe skills, strength)




    Screens:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Let op! Dit is nieuw! Ergens in de buurt van Hook Coast:
    [​IMG]
    [​IMG]
    ____________

    [​IMG]

    Let op! Dit is nieuw! Het character heeft de capuchon op:
    [​IMG]
    ____________

    Let op! Dit is nieuw! De 'Snow Troll attack':
    [​IMG]

    ____________

    Wow! En dit is alleen 'Head' gedeelte:
    [​IMG]

    Meer screens op: www.lionhead.com



    Screens:

    [​IMG]

    Waar dit is? Hook Coast! Ja wel, nu draagt men winterkleding! _O_
    [​IMG]

    Meer White Balverine's in nieuwe Hook Coast omgevingen:
    [​IMG]

    Een nieuwe 'expression'?
    [​IMG]

    Dit zijn een paar PC trailers. Maar qua inhoud zullen ze dus niet verschillen van de Xbox:

    Er zit wel reclame tussen, dus let op!

    Deze gast heeft de Singing Sword als wapen. Dat is de tegenhanger van Sword of Aeons (Voor de kenners):

    http://moses.gametrailers.com/strea...&streamtext=m:t_fable_lost_gp2&h=436&w=480&r=

    (Voor de kenners) Als je goed kijkt zie je o.a. de Will Users Outfit + een Will Users Had! Je kan een tovenaarshoed opzetten!

    http://moses.gametrailers.com/strea...ext=fan4:1::m:t_fable_lost_e35&h=436&w=480&r=

    Een erg korte trailer zonder geluid! Waarin een nieuwe expression getoond wordt en een nieuwe spreuk.

    http://moses.gametrailers.com/streambuilder.php?type=wmv&streamtext=m:t_fable_lost_gp&h=436&w=480&r=
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  2. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    is het nu het volledig spel van fable of is het eigenlijk een soort van uitbreiding of bonus content. Maar hoe dan ook ga ik dit zeker mits de prijs aantrekkelijk is want fable zelf heb ik al
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Geweldig dat hij toch komt. Ergens wel genaaid maar toch. Ik koop hem zeker. Fable vind ik een van de spellen met de beste sfeer die ik heb gespeeld. Het hele wereldje daar, geweldig. Echt sprookjes-achtig. Voor een zacht prijsje (classic prijs, €30,-?) kan ik hem niet laten liggen!
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het volledige spel. Geen uitbreiding. Is wel jammer voor degene die de 'oude' Fable hebben.
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het stomste vind ik dat ik dan een lelijk 'classic' doosje in mijn collectie heb. :mad:
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er beter uit en lijkt mij ook geweldig maar ik wil wel dat dit een complete RPG wordt.
    Dus niet 5 nieuwe kledingsoorten en 3 nieuwe zwaarden.
    Nee ik wil zoals in bijv. Morrowind 100-eden kledingsoorten.
    Maar Fable is denk het spel dat ik het snelst heb uitgespeeld doordat ie zo leuk was(en omdat hij kort was)
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar aangezien hij als Classic word verkocht (stond op XBW frontpage geloof ik) zal hij niet duur worden. De Halo2 add-on kostte ook iets van €20 euro. Je zou eventueel je oude versie van Fable kunnen verkopen, dan valt het allemaal wel mee geloof ik.
    DRAGON CLIFF _O_. Misschien dat nu ook onduidelijkheden als THE BETTER BARD opgeklaard kunnen worden. Echt ik heb er zin in jongens!
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon stiekem in het oude fable hoesje doen ;)

    Ik denk dat ik hem wel ga halen, ik vond fable al geweldig en wil het best nog een keer doen met wat extra's :)
     
  9. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    dan ruil je toch gewoon de normale en de goude met elkaar om en dan verkoop je de fable in het classic doosje met niks extra voor de hog prijs want andere denke dan "zo fable is pas een classic geworen dus hij is erg nieuw" en kun je zo een hogere prijs als normaal vragen want zit in het oude doosje dan weten ze dat ie al ouder is. Ik kan het weten want dat doe ik op ROMMELMARKTEN altijd ken die mensen toch niet }:] (hier op xboxworld is wat anders O-) )
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    ja idd :mad: ik verafschuw die dingen.
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Die PC screens zien er echt te mooi uit ik hoop dat ie er ook zo op de xbox gaat uit zien.!
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja de PC screens zijn heel erg scherp. dat zag ik ook op een trailer van The Lost Chapters op de PC.

    Ik heb Fable zelf wel 50 uur gespeeld. Als The Lost Chapters drie keer zo groot is ben ik nog langer bezig alles te doen :p Hij komt iig in mijn collectie, classic ( :mad: ) of niet.
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Subtiel verschil; één derde keer zo groot. Fable x 1.33. :)
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    een vraagje die eerst screenshot naast die weerwolf die dude is dat je eigen ventje ?????? dus dat armor is nieuw? --> zo ja dan ben ik verkocht en moet ik hem hebben

    wanneer komt ie eigenlijk
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja, dat armor is nieuw ;). Dus jij laat je overtuigen door één armor? Hm, als je niet weet of dat armor niet in de normale Fable zit, gok ik dat je Fable nog nooit echt goed doorgespit/gespeeld hebt. Dan moet je hem zeker kopen! Echt een ervaring, heb je hem al wel doorgespit en beviel het je? Dat zal je hem vast en zeker ook kopen ;).
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ik heb die hele game doorgespit maar aangezien er toen zo veel geblaat was over die draken enz en de een zij dat je met graven hem vond en de ander zij dat het niet mogelijk was had k op een moment ook wel zoiets van wtf laat maar ik speel hem uit en voila

    is het btw mogelijk om je oude char te gebruiken voor de game??? of komen er gewoon extra missies bij tijdens de mainquest--> vond ik altijd beetje jammer. Je kon maar steeds uit weinig missies kiezen.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb PC trailers gepost. Maar qua inhoud zullen ze nix verschillen van de Xbox spelwereld!

    Je kan niet je oude character gebruiken van de ori. Fable.
    Wat betreft de quests. Er zitten nieuwe main en optional quests bij!
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    wanner komt ie uit btw???
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Het heeft toch niet zoveel nut om je oude character te gebruiken? Ik bedoel, wanneer je het al uitgespeeld hebt met een character kan je niet opnieuw de quests doen, dus de nieuwe die tussendoor, aan het begin toegevoegd zijn kan je dan niet doen?
     
  20. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    hij komt in de herfst
     

Deel Deze Pagina