Post hier waar jij graag vist, en waar je goede schatten kan vinden ! Ik zou verder graag willen weten hoe je moet vissen ? constant op a drukken ? ik snap het niet ( en ik heb iets nodig van de graveyard ) Alvast bedankt
als je controler begiont te trillen op a drukken en dan weer loslaten totdat ie niet meer trilt en dan weer snel op a blijven drukken.. en dat totdat je het binnen hebt goeie visspots zijn overal waar het water bubbelt of waar die kringen in komen daar liggen wel wat schatten maar kijk uit dat je niet te vaak op vis vist want het word steeds moeilijker om iets binnen te halen en vooral als je verderop in het spel je hengel echt nodig hebt kan het lastig zijn als je ergens al een uur lang vis hebt lopen vangen....
Jezus cristus!!! is dit voort fableworld.nl geworden???? echt OVERAL word een nieuwe draad voor aangemaakt /edit] en zo`n duidelijke titel :{
Noobs Noobs Noobs Noobs Noobs Noobs Noobs Noobs Noobs Noobs Noobs Noobs Noobs Noobs Noobs Noobs Noobs Noobs
... Wat is jullie probleem? :{ Vissen heb ik nog niet zoveel gedaan, stuk of 5 keer. Ik had 3 gouden vissen en 2 normale gevangen. Wat kun je eigelijk nog meer vangen? Schatten?
Ga naar orchard farm en dan naar dat hele kleine poeltje, daar moet je dan gaan vissen en voilĂ een elixer of life.