me die kippen hebek al kunnen voetballen maar met die hoofden leg me eerst eens uit hoe ik een hoofd moet afhakken ... moet dat met "B" als je zwaard zo geel ziet of verder deze game ownt gewoon alles
tis mij ook nog maar 1 keer gelukt... gewoon op hem in hakken en hopen dat je zn kop raakt en dan wegtrappe net als kippe
Gewoon op hem hakken totdat je dat tekentje rechts in beeld krijgt. Dan op B drukken en hopelijk doet je manneke dan die onthoofdings actie. Wel tof loop je er een beetje mee te schoppen, jammer dat je het niet als trofee kan bewaren...
Het is me een paar keer gelukt door met pijl en boog op het hoofd te richten van een zwak mannetje. Schoppen doe je ook met X
Soms wanneer je een kereltje mept krijgt die sterretjes boven zijn hoofd.. Wanneer je dan je super 'b-button' attack gebruikt hak je zijn kop eraf.. Dat hoofd zal een Trophie zijn geweest (zoals die van de hobbes quest of van de White balverine quest)
Wat ik ook vet vind als iemand bewusteloos op de grond ligt en dan prik je met je zwaard in zijn buik, Lekker bloederig en als trader's dat zien hoor je uughhh hehehe
jaaa kop eraf hakkuh is gaf ik hou van hakkuh vooral in het bos vraagje waar kan je je trophies eigenlijk verkopen de meeste traders willen ze niet. owja en waar kan je veel schatten vinden??
net had ik echt wat stoms...een dode bandiet op de grond en ik daar zonder zwaard op in trappen, kreeg ik voor iedere trap 10 "goed" er bij, daarna niet meer gezien
Je gaat er dan naast staan tot het lichaam paars opgloeit...daarna druk je op X. Je moet wel een zwaard hebben.
Oh ok ja normaal trapte ik er alleen tegen ^^ Danke Een hoofd afhakken is me ook nog niet gelukt kan dat ook gewoon met een wellow pickhammer ofzo ? Of moet je daar een speciaal zwaard voor hebben?