fable wat voor game is het?

Discussie in 'Algemeen' gestart door jelle1988, 8 jan 2003.

1. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    zie subject

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Een rpg

3. markorius

markorius Guest

je begint als gassie van 10 ofzo
    je word ouder
    er is dag en nacht
    je kan ver lopen
    je kan goed of slecht worden met alle consequenties van dien
    tattoos zetten
    littekens krijgen
    trainen en slapen met een effect, dus gespierder worden
    zo ongeveer

4. NehpetS

NehpetS Guest

hmm jah dat is wat ze voorlopig beloofd hebben jah...ik hoop ook wel dat ze dat waarmaken......het zou wel mooi zijn:D:D

5. markorius

markorius Guest

precies

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben bang dat het alleen maar zal tegenvallen. Er zijn zo'n hoge verwachtingen van het spel. Dat is gewoon onmogelijk om die ook allemaal te voldoen. Maar Peter Molyneux is een vreemde man die alles kan.8)

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    net zoals die bij black & white kon nakomen wat die zei? :{ Het spel beloofde veel maar werd een grote flop..

8. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    jah eigenlijk wel.

de AI van die ventjes en je beest is zker goed, maar ze hadden gezegd dat het nog veeeeeeeeeel beter zou zijn.

maar Peter Molyneux blijft een slimkees

:D

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Maar wat is nou precies het doel van het spel? Zijn er verschillende missies of zo, of is het alleen maar een beetje rondlopen en af een toe een vechtpartijtje houden???

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is nog nix over de verhaallijn bekent, maar ga er maar van uit dat er heel wat quest in zitten ;)

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat dacht ik al. Hoe zit het eigenlijk met de release datum? Daar hoor ik nl ook verschillende verhalen over. Sommigen zeggen zelfs dat ie niet eens dit jaar uitkomt, maar pas in 2004! :confused:

12. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij stond eerst voor de zomer en nu is hij naar kerst verhuisd.. als het zo door gaat met uitstellen komt hij inderdaad pas in 2004:mad:

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat, zowiezo nog tot kerst wachten???? :mad:
    Dan is het ze geraden dat ze met een topspel komen, want ik ga niet voor nix zo lang wachten!!!

14. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Vind JIJ! Het blijft gewoon een kwestie van smaak... MAar wat wel zeker vast staat, is dat peter molyneux met dit spel heeft laten zien dat hij de ballen heeft om in deze gameswereld een geheel origineel en nieuw concept spel neer te zetten.

Ik vind dat altijd een hele goede zaak, altijd beter dan zo'n game van: been there, done that......

En fable? Ik ben van mening dat de verwachtingen waar gemaakt gaan worden! man hoelang zijn ze al met die game bezig?!!? Echt hun snappen ook wel dat hun toekomst toch wel een beetje bepaald wordt door wat dit spel gaat doen.

15. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    het concept= rpg, maar vechtsysteem van adventure, dus nie omstebeurte slaan, maar gewoon gaan hakken.

16. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kut game

17. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    re:fable

Mischien dat je et vroeger kende onder de naam:porject ego
    tis een real time rpg met paar elementen van Black& white zoals de omgeving verandert aan de hand van je daden en tword d8 ik een MMORPG(Massive Multiplayer Online Role Playing Game)
    In ieder geval et zal online gaan,maar of et ook een single player bestaat d8 et niet,soort world of warcraft plan.....

18. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    Als ventje van tien moet je een kopje suiker voor je moeder gaan halen. als je terug komt zie je dat je ouders vermoord zijn en tot overmaat van ramp is ook je hond nog tegen de deur gespijkerd.
    De hoofdquest is natuurlijk om de moord op je ouders te wreken, maar er zijn natuurlijk zo verschrikkelijk veel andere quests dat je er heel lang over kan doen.
    Verder is je doel de grootste held van het land worden. Je bent echter niet de enige die dit wil en je zal het op moeten nemen tegen andere hero's-in-de-dop.
    De grootste held kan je worden via aardig of gemeen zo'n bietje Black & White geval.

Ik moet echter wel zeggen dat deze game vreselijk wordt gehypt en dat die gasten die aan fable bezig zijn een te grote ego hebben. In de PU schreven ze dat als fable half zo orgineel was ze nog een top-game binnen handbereik hadden.

19. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    En daar hebben ze gelijk in vind ik...

20. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, dat zit er dan nog net niet in.... *echt een hoogstaande post van je*

Deel Deze Pagina