weet iemand waneer het ding van een fable nou eens uitkomt? want het duurt maar en ik heb zelfs gehoord dat het ding na juni pas uitkomt
zie deze thread als je meer wilt weten over fable de release datum is nog niet bekend ... juni is de voorlopige datum (xbox site), maar hij kan nog uitgesteld worden
Laat dat niet gebeuren , natuurlijk willen we dat Fable snel uitkomt, maar straks komt ie snel uit en dan is het afgeraffeld werk, dat zou zoooo zonde zijn.
Kan altijd nog moza, screenshots zeggen niks over hoe een spel speelt, hoe het uitgebalanceerd is en hoeveel bugs er nog in kunnen zitten.
Jep, ze kunnen toch gewoon de screens wat gaan aanpassen om te zorgen dat je dan geen bugs ziet , maar ik denk niet dat ze dat hebben gedaan. Als Big Blue Box zo doorgaat wordt dit de beste RPG ooit .
ja maar als je zolang met een spel bezig bent en nog meer tijd nodig hebt om het perfect te maken dan kan het niet fout gaan dus bugs als clipping zullen er toch zeker niet in zitten ( hoop ik)
hoop ik ook maar je begint als 15 jarige maar als je geen quests oplost word je dan wel ouder of blijf je 15 tot je een bepaald stuk hebt gedaan?
Waarschijnlijk het meest besproken onderdeel van de game heden: Wanneer komt ie nou? Niemand weet dit. Ook leiden 2 gelijksoortige draden (centraal - fable) tot crossposten. Deze gaat dicht.