Hey dudes hoe kan ik eigenlijk super slecht worden want telkens als ik een quest doe dan valle die bandits mij aan en moet ik ze wel killen en dan krijg ik weer goeie hero points bij ik had nogtans bij die eerste missie gekozen om da boerderij aan te vallen samen met de bandits maar nu krijg ik weer goeie quests hoe komt dat?
Ja dat is niet goed uitgewerkt en is best k*t. Je moet gewoon naar een stadje gaan en iedereen killen die daar rondloopt Dan word je heel slecht. Als je dan weer wat beter wordt door die banditen te killen moet je gewoon weer heel veel burgers vermoorden.
Simpel gezegd: met de hoofdquests maak je niet echt een verschil. Alleen de laatste main quest laat je echt kiezen tussen good en evil. Verder zal je zo veel mogelijk moeten doen om je uiterlijk evil te laten lijken, bijvoorbeeld door kapsels en tatoos. En, wat al eerder gezegd werd, slachten...
Gebruik de [search]zoekfunctie[/search] even en je zult een aantal threads vinden over goed en slecht zijn in fable. Deze thread is dubbelop, staat ook nog eens in het verkeerde forumgedeelte en gaat daarom dicht.