Fablefan.nl stapt uit het land der fabelen!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 3 apr 2004.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hallo allemaal,

    Omdat onze trouwe forumganger Paceydre en maatje Mike een nieuwe fansite zijn begonnen omtrent Fable, en dit zelfs de officiële Nederlandse fansite is, leek het me leuk om hier een kleine aankondiging van te maken in het forum.

    [​IMG]

    Dit betekend niet dat Jan en allemaal zijn site mag gaan promoten, dit doen we alleen bij hoge uitzondering als wij zelf, of mensen betrokken bij XBW projecten op zetten.

    Anyways, Fablefan.nl is online en er valt veel info te vinden over Fable, de aankomende role-playing game van Big Blue Box en Lionhead en Microsoft. Neem dan ook een kijkje als je interesse hebt in het spel, of om de jongens te feliciteren met hun uitstekende website. Complete verzameling screenshots, enkele artikelen, links naar video's en een forum maken de site de one-stop place to be voor fans van Fable.

    Kijk op http://www.fablefan.nl
     
  2. Robbertus

    Robbertus X B O X

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    11
    Wel een vette site
     
  3. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke site ik zal hem in de gaten blijven houden.

    Elp
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    mooie site zeg
    goed gedaan_O_
    Gr,Alex
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ziet er goed uit, ik hoop dat de site groot mag worden en de Fable community mag groeien! Suc6 verder met de site!
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Wow mooie site, ik wil de menu balk wel :p
     
  7. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kwam Fable nou uit ?
     
  8. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Allemaal hartstikke bedankt voor de leuke reakties en bij deze wil ik Kobold even bedanken voor het opzetten van deze thread.

    Wanneer ik dus wat vets heb over Fable zal ik hier dus een kleine post doen. Ik kan jullie ook alvast vertellen dat er over een tijdje nieuwe content over Fable aan de site zal worden toegevoegd, dat is iets waar ik nog aan moet beginnen (heb het de afgelopen tijd veeeeelste druk gehad).

    Als jullie met anderen willen kletsen over Fable dan hebben wij daarvoor een Forum waar je over alles kunt discussiëren. De Community Pet van Lionhead (Sam van Tilburgh - op dit forum beter bekend als Sam81) komt zo nu en dan ook even langs om vragen te beantwoorden. Ik raad je wel aan om voordat je een vraag stelt bij ons op het forum om even de Officiële Fable Faq te lezen (http://www.lhtimes.com/fablefaq.html), hierin worden al een hele hoop vragen beantwoord en gisteravond om iets voor 10 uur was deze Faq weer geupdate.

    Op Fablefan.nl zal je dus zoveel mogelijk nieuws over Fable lezen...en we zullen dat nieuws iedere keer zo snel mogelijk op de site plaatsen. Hou er dus wel rekening mee dat we niet altijd de snelsten kunnen zijn.

    Ik hoop jullie snel te zien op Fablefan.nl en ons Forum

    @The Game Master: Zomer 2004, laat Sam maar niet lezen dat je dat vroeg...die heeft die vraag al duizenden keren gehoord en wordt er niet meer goed van.
     
  9. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt. Excuses Sam the Man
     
  10. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Netjes :).
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Mooi site met veel info. Ik hoop dat er vette primeurtjes op de site komen te staan :cool:.
     
  12. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Deze stop ik in mijn favorieten lijst.....

    En da's een hele eer, alleen de beste sites komen in minn favorieten lijst :p
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Had me al aangemeld :) Site ziet er idd goed verzorgd uit. Puik werk! :D

    Succes, en dat jullie maar mogen uitgroeien tot dé Fable site van Nederland! :cool:
     
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Sta al geregistreerd (Nick) :)

    Mooie site idd :)
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    vet promoten hier
    Vette site trouwens nu even aanmelden!!
     
  16. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    vette site, nou iedereen zich net als mij ff aanmelden!! dan wordt het gezellig..
     
  17. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt leuk om te horen dat iedereen er zo positief over is*)

    Ik wou even zeggen dat ik 13 nieuwe Artwork afbeeldingen op de site heb toegevoegd. Deze afbeeldingen komen uit de Fable Fan Site Kit maar had zelf nog geen tijd gevonden om die de afgelopen week op de site te zetten.
     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Zijn ze al ;)
     
  19. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Thanks Mirik! :)

    Ik hoop dat Fablefan voor de Nederlandse Fable community het beste Fable portaal zal worden, en de vele Fable fans zich daar zullen vestigen. ;)
     
  20. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt erop dat mensen nog niet echt de weg weten naar Fablefan.nl, daarom dat ik in deze thread nog even een berichtje plaats.

    Wat voor site Fablefan.nl is kan je in deze hele thread al lezen. Ik wou jullie er alleen maar even op attenderen dat we regelmatig nieuws plaatsen over Fable en dat we een Forum hebben waarop je met andere fans kan discussieren over het spel en over vele andere dingen. Naast nieuws hebben we natuurlijk nog veel meer content op de site staan dat met Fable te maken heeft.

    Ik hoop je snel te zien op Fablefan.nl en het forum _0/
     

Deel Deze Pagina