1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fahrenheit

Discussie in 'Algemeen' gestart door geursel, 16 sep 2005.

  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee Indigo Propecy is gecensureerd(amerikaanse titel) en Fahrenheit is dat niet.
    Maar dit is zo'n geweldig spel :).
    Even weg van alle shooters om zo'n 'rustig' maar geweldig spel te spelen _O_ Hulde
     
  2. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Cijfers zeggen niet alles, maar wel veel. Aan de screenshots kan ik niet zien of het spel bijvoorbeeld irritante bugs heeft, daarvoor heb ik toch echt een review voor nodig.
     
  3. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ligt deze game in de winkels al?
     
  4. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de FRS hebben ze hem.
     
  5. MaGoC

    MaGoC Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game nu voor 70% gespeeld. Moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de, zoals al vaker gezegd wordt, uitwerking. Maar ik vind toch zeker de muziek erg toepasselijk en de moeite waard. Vooral doordat het niet altijd duidelijk is (met autosave aan) wanneer er gesaved wordt blijf je lang doorspelen (slim gedaan of toeval?) De besturing vind ik ook wel meevallen, maar is inderdaad wel even wennen.
    Is het dan alleen maar goed? Ik denk dat ik toch nog iets mis, en dat is een meer duidelijke verwijzing naar keuzes die je eerder hebt gemaakt. Het geeft me het gevoel dat er maar een paar keuzes zijn die echt uitmaken, en de rest er zijn om je te laten denken dat ze belangrijk zijn. Er was ook één gedeelte wat ik een beetje uit de toon vond vallen en dat is:

    het gedeelte dat je in de kelder die file van Kirsten moest opzoeken. Beetje langdradig naar mijn idee.

    Ik vermaak me echt goed met deze game en heb nog weinig saaie punten ontdekt. Ook zit de spanning er lekker in en het tempo ook. Toppiejoppie
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game moet ik ook ff gaan kopen, lijkt me echt geweldig. Helaas ben ik aan het sparen voor de Xbox360, en kan er echt niks extra's vanaf. Ik moet me echt gaan inhouden, en hopen op extra uren bij me werk
     
  7. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga de game waarschijnlijk vanmiddag kopen, maar even een paar vraagjes.

    hoe werkt het saven. zijn er savepoints kan je zelf saven wordt de game gesaved na elke chapter ?

    hoeveel chapters zijn er ?

    MaGoC zei dat hij de game voor 70% gespeeld had. kan je dat ergens zien, misschien een rare vraag, maar ik vind het nogal belangrijk om te zien op hoeveel procent ik zit dan weet ik of al richting het einde ga of niet, zoja dan kan ik een beetje rustig aan doen want ik vind het zonde als ik een game al na twee dagen heb uitgespeeld.
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je het beter eerst huren bij de videotheek voordat je de game voor fullprice koopt.
     
  9. MaGoC

    MaGoC Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm, nou ik heb de pc versie, maar dat zal bij de xbox versie wel hetzelfde zijn. Je hebt een PDA waarin een dagboekje bijghouden wordt van de character die je speelt, hoeveel bonuspunten je hebt, de mental state en dus je progress.

    Is het trouwens misschien niet een leuk idee om keuzes en uitkomsten te vergelijken (die je dus zeker weet dat ze bij elkaar horen) om de verschillen te zien??

    scene Diner - keuze

    Ik heb het lijk niet verplaatst en heb de vloer niet aangeveegd. Ook had ik het mes niet meegenomen (ik dacht van wel maar bleek later van niet)

    scene Bank/Police station - uitkomst

    Als Carla kon ik de pen van het bureau pakken en de vingerafdrukken met het mes in het politiebureau vergelijken.

    op zo een manier dus...

    Yeay, uitgespeeld voor de eerste keer...

    mijn einde:
    indigo child niet weggegeven, tyler naar l.a. en samen met carla int park, terwijl ze zwanger is. (wanneer je in de trein niet bij elkaar slaapt waarschijnlijk niet zo)
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  10. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb hem dus ook maar ik blijf haken...

    voor de mensen die het spel al hebben uitgspeeld of ongeveer halverwege zijn (?!)
    bij dat lvl waar je een flashback krijgt en je een klein jongetje wordt en dat zit je samen met je broer en matties op een legerbasis ofzo?! en dan moet je die jongens gaan waarschuwen |:- het lukt me wel om over dat hek te komen maar verder weet ik niet wat ik moet doen...

    kan iemand mij helpen?

    dank, Big Boss
     
  11. MaGoC

    MaGoC Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je wachten tot de guard naar links loopt, je moet dan langs het hek waar je net overheen klom tot voorbij die poort die steeds open gaat. Dan ga je naar dat hek toe, en loop je verder naar links door de geul en kom je bij een gat in hte hek.

    succes
     
  12. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb hem gisteren vrijwel in 1 ruk uitgespeeld. gok op zo'n 8 - 10 uur speeltijd. Godverdomme, wat een vette game :) Even was ik bang dat het verhaal iets te groot werd voor zijn eigen doen, maar dat bleek mee te vallen. De extra's die je vrij kan spelen zijn ook de moeite waard. Binnenkort nog een keer doorspelen, alleen dan op een andere manier dan ik nu heb gedaan.
     
  13. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet over dat hek op die legerbasis, ik weet snap niet precies welke knoppencombinatie ik er voor meot gebnruiken, ik blijf terugvallen, iemand de verlossende oplossing voor me ? :D
     
  14. kriebelvisje

    kriebelvisje Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie voor uitleg hier
     
  15. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een erg toffe titel, maar niet voor de "volle" prijs. Ik hoop dat het lot me eens een keer gunstig gezind is en dat ik de prijsvraag win :D
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    DEze game verdiend dus echt wel de volle prijs he!!! echt een ijzersterke game.
     
  17. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    8 tot 10 uur gameplay is net wat te weinig naar mijn mening, ook al is het zo goed. Ik ben niet echt het type dat meerdere keren een avontuur doorloopt
     
  18. kriebelvisje

    kriebelvisje Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb in mijn Bonusopties een Carchase bij sequences
    Maar hoe kan ik die vrij spelen in de game, iemand een idee?

    Nevermind: Wel vreemd dat je dat filmpje eerder vrijspeeld dan dat je m eigenlijk speelt
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2005
  19. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    ik zou het niet weten. Maar die bonusfilmpjes zijn wel lachen zeg :D (en voor de mensen die niet in originaliteit geloven: ook een full frontal naked video!!!! ;) ) Echt waar..
     
  20. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt dat stukje dat die vrouw voor die neger op de tafel danst??
     

Deel Deze Pagina