1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fahrenheit

Discussie in 'Algemeen' gestart door geursel, 16 sep 2005.

  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ff mezelf quoten. Wat zat ik ernaast zeg. Heb dit spel via een ruil gekregen, maar dit spel is echt prachtig. Zeker de volle prijs waard. Dit is 1 van mn favoriete spellen in mn collectie. Dit spel verdiend het om massaal verkocht te worden zodat de makers nog zo'n spel maken
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Fahrenheit is idd een prachtig spel en hoort zeker in de Top 10 van de beste Xbox games.

    Ondanks dat het in princiepe een point-en-click adventure is voelt Fahrenheit vrij vernieuwend aan
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah inderdaad, het zijn de details die dit spel vernieuwend maken. Het voelt totaal niet rechtlijnig, niet het idee dat je gestuurd wordt in een bepaalde richting. Dit spel kan je zo uit de kast trekken en het totaal anders spelen
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ik heb hem nu ook en wat een geweldig spel is dit, zeg! _O_

    Ik ben nog niet eens zo ver, maar geniet nu al volop. Je wordt echt in de game opgezogen.

    En vooral in de badkamer:
    Wat schrok ik toen ik het kastje waarin dat verband lag dichtdeed :eek: 8) :'-(
     
  5. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel vandaag gehaald, en ik heb er spijt van dat ik het niet eerder had gedaan, Dit vind ik echt een topgame_O_
    En idd Modder-Eter, Ik schrok toen ook8)
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Jammer genoeg is het adventure genre volgens mij echt een genre dat langzaam doodbloedt :mad:. Er is nu steeds meer vraag naar geweldige shooters met veel geweld of de nieuwste racing games. Niet dat die verkeerd zijn, maar een mooie adventure laat bij mij iig een veel grotere indruk achter dan een van die spellen.

    Vinden jullie ook niet dat het erg jammer is?
     
  7. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gespeeld van Fahrenheit en vondt hem direct al heel erg vet, maar heb de 'echte' game nog niet helaas. Anyone die hem voor me heeft? O-) Kijk in mn thread voor wat te ruil dan.. :cool:
     
  8. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Idd, een prachtige titel.
    Voor mij misschien wel het vetste spel dat ik in de laatste jaren heb gespeeld.
    allen had ik hem in 7 (!) uur uitgespeeld.
    Heb ik iets fouts gedaan of zo?
     
  9. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb hem ook uitgespeeld een uurtje geleden, ik heb hem al 3 maanden maar ik was gestopt op dat punt dat je hele huis in elkaar stort en alles moet ontwijken. Gister weer begonnen en nu helemaal uitgespeeld en wat een vet spel _O_ kan niet begrijpen dat ik gestopt was. Ook zeer verrassend einde_O_
     
  10. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem kwijt wil, ik heb wel wat te ruil O-)
     
  11. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    @Fllix313: Zou je zulke dingen van als dat je hele huis instort ook even kunnen verbergen? Ik ben daar namelijk nog niet en vindt het jammer dat ik dat dus nu al weet :cool:. Er zijn trouwens toch meerdere eindes, zoiets had ik gelezen dacht ik.
     
  12. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarna is het ook leuk de "Extra's" te unlocken...Zoals de Hidden Dancefloor enzo ;)
     
  13. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, je einde word beinvloed door je keuzes, ik heb m op meerdere manieren uitgespeeld en klopt idd.
     
  14. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je misschien niet even die eindes in een spoiler zetten? ben best wel benieuwd... want als ik hem opnieuw speel ben ik geneigd de zelfde keuzes temaken zodat ik het zelfde einden hebt... dus als je even de eindes wilt posten, graag_O_
     
  15. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0

    Nuttige posts maken zijn voor jou blijkbaar het moeilijkst ....

    ontopic:
    Ik heb m al een tijd niet meer gespeeld maar het ene einde kwam er op neer dat de wereld overheerst word door het koude kwaad en het andere einde is een happy ending zonder dat kwaad
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    hey bedankt, ik had
    het einde zonder het kwaad
    ik denk dat ik ga proberen om die andere einde ook te halen, of het mij lukt is het 2de:+
     
  17. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens nog een tip, het spel ligt voor 25 euro bij de MM Alphen a/d Rijn, ik heb hem nog niet maar dit = echt een spel voor mij als ik er wat info over lees, binnekort maar even scoren!
     
  18. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er hier geen MM is die ik ook zelf op m'n fietsje kan bereiken.
     
  19. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Even dit topic ophalen. Ik heb dit spel net een dag en ik vind het echt vet! Er zit gewoon van alles wat in... Spannend genoeg en toffe 'spelletjes' tussendoor. Keuzes maken is ook heel gaaf gedaan, ik ga hem zeker nog een keer overspelen om wat andere dingen uit te proberen. Je hoort niet zoveel van deze game, maar de ervaring is echt heel gaaf vind ik... Iemand enig idee hoe ver ik al ben als ik zeg dat ik met Tyler en Carla net heb uitgevonden dat
    dat briefje dat ze hadden gevonden met die getallen beursnoteringen waren en dat ze de bank kunnen achterhalen met het watermerk
    ?
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Iets minder als een derde van de game geloof ik.

    Je bent er nog wel even zoet meer hoor ;)
     

Deel Deze Pagina