1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fahrenheit

Discussie in 'Algemeen' gestart door geursel, 16 sep 2005.

  1. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mee begonnen, de sfeer van deze game is werkelijk briljant. De game pakt je inderdaad bij je strot en laat je niet meer los, heerlijk. _O_ hopelijk komen er nog meer van dit soort vette games. prachtige sfeervolle graphics, eindelijk weer eens wat anders.
     
  2. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha prachtige sfeervolle graphics? De sfeer is inderdaad briljant, zie m'n post hierboven... Maar de graphics zijn echt GTA3-achtig, heel lelijk vind ik...

    Ik heb inmiddels die andere moord gepleegd in de laundry en ik ben nu met Carla in dat gekkenhuis zal ik maar zeggen...
     
  3. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zijn niet vet te noemen maar eerder prachtig in de sfeer van deze game. Fahrenheit valt bij mij op door de stemmige, realistische graphics en 'volwassen' content. De graphics hebben het juiste 'filmische' sfeertje, dat samen met de gameplay en te kiezen characterstoryline voor een juiste toonzetting zorgt, met als gevolg een hele bijzondere game.
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop iig geval dat het spel goed genoeg verkocht heeft voor een nieuw deel. Qua gameplay heb ik er echt van genoten, grafisch was het ook wel okay
     
  5. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens :p
     
  6. Gregg

    Gregg Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in hoofdstuk 12. Dit is in het archief onder het politiekantoor waar Carla op zoek gaat naar gegevens over de zaak Kirsten.

    Maar Carla heeft engevrees en je moet haar ademhaling regelen met de triggers door een metertje in het midden te houden door alternerend te drukken of iets. Maar dit lukt me maar niet.

    Weet iemand hoe dit precies werkt?
     
  7. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dat deze te downloaden was op XBox Live! Super vet man! Echt een hele dikke game, vet verhaal, veel sfeer, speelt eens heel anders.

    Ja de grafics zijn nu niet meer zo, maar goed, dat doet er niet zoveel toe vind ik :)
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Wil hem nogsteeds aanschaffen, denk dat ik hem binnenkort maar download :)
     
  9. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou deze game ook nog wel eens willen doen. Kijken of ik hem ergens in een 2e hands winkel kan vinden ofzo :9.
     

Deel Deze Pagina