krijg elke keer foutmeloding als k op het punt sta te beginnen met halo via gamespy, failed to join system link game, volgens mij doe ik alles goed. k zet mun x-box op system link play, met dat beeld "waiting for other games", met rechts dat plattegrondje. als k dan deelneem aan een game en druk op start, dan krijg ik de bovengenoemde foutmelding,iemand een idee?? latersssss
Haha! Probeerde net tegen je te spelen inderdaad ja... lukte niet! Hoe heb je je doos gelinkt dan? Met 2 netwerkkaarten of een hub?
er komt telkens in gamespy xbox channel voor bij het bericht dat je eerst een game moet hosten en afbreken voordat je een game joint als je de eerste game wil doen als je je xbox aanzet. anders krijg je een dirty disc error. lezen is ook een vak
Bij mij doet hij het in de 1ste keer , Voila elke keer .. dit is een Hint , ALS je die dirty disc errror hebt .. ik kan meteen Joinen als ik wil en gaat goed.... en Dirty Disc error krijg je meestal als je probeert te spelen tegen Fransen / Moffen / Amerikanen of Jappen .
De dirty disc error is een BUG in Halo. Het beste is dus voordat je op JOIN GAME drukt eerst op Y(NEW GAME) te drukken en vervolgens op BACK. Dan gewoon joinen.
he dat klopt ja,heb 2e netwerkkaart in pc gestoken en handmatig de verbinding gedeeld, zodat mun pa een kabel tussen de 2e netwerkkaart en zijn netwerkkaart kan doen om zo op zun laptop te internetten. heb dus de kabel in mijn 2e kaart gestoken en gelinkt met mun x-box. x-box wordt wel herkent, bij x-box tunnel staat x-box connected:yes x-box is dus goed aangesloten,aan mijn verbi9nding ligt het niet. kan iemand mij verder helpen?? laterzzzzzz
weet er nou niemand een antwoord of oplossing,k zou het wel vet vinden als k eindelijk online kan gamen. laterzzz
Als je nou es goed leest.... Dat deed ie al maar het lukte nie ... Ik weet zelf de oplossing nie maar k raad je wel aan op Xbox LIVE te wachte, is gewoon veel gemakkelijker...
als je ff een paar threads naar beneden had gekeken had je kunnen lezen dat ik dit programma niet eens opgestart krijg. http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=5759. laterzzzzz