Fake mails ivm xbox registratie!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Baltimore Raven, 26 mrt 2003.

1. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren kreeg ik een mail binnen van Xbox.com waarin zij vragen om de xbox opnieuw te registreren maar blijkt nu dat dit geen officiele mails zijn dus de link in de mail niet volgen en zeker geen gegevens invullen, weg met die handel zo vlug mogelijk.
    Nieuws stond op www.spelletjesgarnaal.be onder het xboxgedeelte.
    Grtz

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Bedankt! Ik kreeg de mail ook, maar ik had mijn Xbox al geregistreed dus ik had het niet gedaan.

3. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    die link werkt bij mij wel en ik kom ook op mijn pagina met persoonlijke gegevens. Ik vond het idd een vreemd mailtje, kreeg hem via mijn hotmail adres terwijl ik een ander adres heb opgegeven bij xbox.com

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm bedankt dat je het zegt bij mij staat hij nog ongeopend in mijn mailbox dus die gooi ik weg

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Is volgens mij geen fake mail, maar nadat ik mijn xbox heb geregistreerd voor de Reward Pack geeft de main site ineens aan dat ik mijn xbox nog niet heb geregistreerd...

6. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf geen mailtje gehad, het kan goed een fake mail zijn. Maar ik heb weleens gehoord iedereen zijn xbox een keer opnieuw moest registreren door een fout ofzo

7. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt. Dat is bij mij namelijk ook het geval, maar dit is helaas echt niet van gisteren om het zo maar even te zeggen.

Ik heb dit onderhand al zo vaak aan MS meegedeeld (via chats, mail, foon) waarop ze iedere keer zeiden dat ze ermee bezig waren...inmiddels zijn we een jaar verder en is er nog niks gebeurd :mad: Anyway, misschien is dit juist een actie van MS om dit recht te zetten? Maar goed, n.a.v. die reward pack weten ze al mijn Serial dus.....ZUCHT....

8. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het mailtje wel gehad.

Er zitten twee links in: eentje naar de echte officiële xbox-site en een dubieuse link naar iets onbekends. Ik nam de eerste en kwam gewoon uit bij de xbox-site waar mn gegevens dus al stonden. Geen probleem...

De tweede heb ik maar niet geprobeerd. Ook als je kijkt naar het 'from-adres', dan moet er al een lichtje gaan branden. Klopt gewoon niet.

Edit: dit is de mail

Return-Path:
    Received: from smtp07.wxs.nl ([195.121.5.21]) by po06.wxs.nl
    (Netscape Messaging Server 4.15) with ESMTP id HCBN1R00.3CH for
    <23justice@planet.nl>; Tue, 25 Mar 2003 21:17:51 +0100
    Received: from mail01.epic.ffwd.com ([216.24.238.61]) by
    smtp07.wxs.nl (Netscape Messaging Server 4.15) with ESMTP id
    HCBMRE00.K1N for <23justice@planet.nl>; Tue, 25 Mar 2003 21:11:38 +0100
    Received: from mail pickup service by mail01.epic.ffwd.com with Microsoft SMTPSVC;
    Tue, 25 Mar 2003 15:11:37 -0500
    Reply-To:
    From: "Xbox.com"
    To: <23justice@planet.nl>
    Followup-To: 3E7253D9-D6A4-42DB-87C2-31F5A3155BAC
    Subject: Xbox Console Registration
    Date: Tue, 25 Mar 2003 14:38:13 -0500
    Message-ID: <1685e01c2f306$12e92da0$3dee18d8@epic.ffwd.com>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: multipart/alternative;
    boundary="----=_NextPart_000_16015_01C2F2DC.1FA26AE0"
    Content-Location: http://216.24.237.2/3E7253D9-D6A4-42DB-87C2-31F5A3155BAC\HTML.asp
    X-Mailer: Microsoft CDO for Windows 2000
    Thread-Index: AcLzBghl4qzwUi1UR8O7vcy4rnqheA==
    Content-Class: urn:content-classes:message
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-OriginalArrivalTime: 25 Mar 2003 20:11:37.0913 (UTC) FILETIME=[BDC9B290:01C2F30A]

Attention Xbox Console Owner:
    Due to reconfigurations in our servers, we need you to reregister your Xbox video game system. Reregistering will ensure that you receive the full support entitled to you as an Xbox owner. It allows you to quickly get answers to questions and properly take advantage of your warranty.

Simply go to Xbox.com, click on “Xbox Hardware” at the top of the page, and choose “Register your Xbox” from the “Xbox Support” section in the bottom, right-hand corner of your screen. Or, to make it even easier for you, simply go to the following link:

http://www.xbox.com/myxbox/xboxregistration

You will need an Xbox.com login name and password to enter this page. If you haven’t already set up an Xbox.com account, just click on the “Create a New Account” button when you are prompted with the “Sign In” screen.

We greatly appreciate your assistance in this matter and apologize for any inconvenience. If you have any questions, please feel free to contact us at 1.800.4MY.XBOX.

Thank you for your continued support of Xbox, the future-generation video gaming system.

Xbox Support

Laatst bewerkt: 26 mrt 2003
  9. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    shit
    ik heb em vandaag gehad
    ging me xbox gedoe invullen
    en alles
    maar wel op www.xbox.nl
    en toen stond er dat mijn ding al bestond ( had hem al eerder geregged, maar mijn XBOX registratie was wel al genomen :mad: )
    Maar het staat wel op mijn naam dus , maakt niet uit

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    registratie is al 1 jaar kapot op xbox.com

11. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Toch raar dat ze wel de officiele link erbij stopten dan..

12. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik dus eerder berweerde...het lijkt mij juist een herstelactie.

13. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik naar die link gaat staat er geen serienummer op mijn account, maar heb 'm vorig jaar wel online geregistreerd.

Maar als ik nu weer mijn reg.nr. invoer zegtie dat het al bestaat :confused: Ja, zo kom je er nooit natuurlijk |:-

14. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen mailtje gehad maar heb hem wel online geregistreed, vaag maar als ik nog een zo'n mail krijg ga ik zeker niet invullen, verstandig he :+

15. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Jah ik heb dus exact hetzelfde probleem

16. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg ook het mailtje, heb daarop mail naar xbox.com gestuurd, antwoord gekregen waarin ze zeggen dat dit mailtje per ongeluk verstuurd is. Eigenlijk hetzelfde als destijds met de beta van XBox live. Zijn het niet precies dezelfde mensen die weer een mail per ongeluk hebben gekregen?
    Enne....heb zelf ook opnieuw getracht te registreren, maar lukte niet. Ga een dezer dagen toch maar eens bellen met de helpdesk van Xbox, want na jaar vind ik het toch ook erg raar dat mijn registratienummer verdwenen is uit profiel en niet meer terug te halen is.

17. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Lees HIER meer over de e-mail. Het is NIET fake....maar...

Naar aanleiding hiervan heb ik ook nog eens de Customer Care gebeld, want de registratie kan inderdaad helemaal niet opnieuw. Dat mens aan de foon wist me niets hierover te vertellen dan het uistpreken van standaard script zinnetjes |:-

Met wat Chinees tussendoor...

M.a.w......van t kastje naar de muur...

Ennuh, laat ze het lekker zelf oplossen, de meeste van ons hebben bij de reward pack aanvraag ook de serial moeten opgeven....

3x zucht....:mad:

Laatst bewerkt: 28 mrt 2003
  18. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het wel raar dat die belgen meteen gaan roepen dat het een nepmail is.

19. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Nu je dit zegt herinner ik me weer dat ik toen ik net bij xbox.com was aangemeld en de xbox geregistreerd had, een keer erbij ging kijken en toen stond er bij mijn serial-gegevens in 1 keer een andere naam en adres van iemand anders! Heel vaag, heb het gelijk weer veranderd en sindsdien blijft ie wel op mijn naam en zo staan. Vraag me af hoe dat zo veranderd kon zijn...

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Uhmz, waarom zou ik mijn xbox uberhaupt en in de eerste plaats
    laten registeren ?????

Deel Deze Pagina