1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    [​IMG]


    Platforms: Xbox 360, PC, PS3
    Uitgever: Ubisoft Entertainment
    Developer: Bethesda Softworks
    Genre: Real-time role-playing
    Release datum: Reeds verschenen
    XBW Homepage: Linkje


    Info over de game:


    Filmpjes (kunnen spoilers bevatten!):


    [GT]42125[/GT]

    [GT]42026[/GT]

    [GT]42068[/GT]


    Screenshots:


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Kijk hier voor de laagste prijs (in nederland) :D
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  2. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie startpost!
    Maar misschien is het handiger om meteen de link naar fallout 3 bij budgetgaming te zetten ipv naar de homepage. Deze dus.
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Owjaah :lol:

    Bedankt :+
     
  4. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik ben nu bestwel ver.. bijna bij rivit city, maar ik heb nogsteeds geen hond? :confused: Hoe krijg je een hond??
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Je moet naar het plaatsje boven minefield ;) Weet even niet hoe het heet. Daar moet je 3 raiders afknallen, dan moet je goed zoeken, en vindt je hem vanzelf wel ;) Ik zou als ik jou was bij daglicht zoeken, is een stuk makkelijker :)
     
  6. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten zuiden van Minefield.
     
  7. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een top me is dit zeg... heb nog niet heel veel gedaan allen maar wat side missies...

    ff een vragaje: mijn mannetje loopt opeens heel erg traag (ook met wapen weggeborgen)... wat ik ook probeer hij wil niet mee sneller lopen... nu is hij gewoon echt niet vooruit te branden... zie ik iets over het hoofd?
     
  8. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan teveel gewicht bij je hebben, of misschien zijn je benen crippled, even bezoekje aan de dokter brengen :)
     
  9. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog een pressure cooker, iemand enig idee waar ik em koop/vind? Tis een onderdeel van mn Railway Rifle:):)
     
  10. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is zo'n geniale game he! :D

    Ben even overnieuw begonnen, nu snap ik tenminste (bijna) alles enzo. Speelt wat makkelijker :)
     
  11. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem gisteren uitgespeeld :D Het verhaal dan he :lol: maar het is een super verhaal ik hoop zeker dat er nog een uitbereiding van komt want ik wil echt meer van deze game zien \o/ Ga nu ff verder met fable 2 en daarna zeker weer met fallout 3 dan laat ik GOW2 nog maar ff in de ijskast liggen :D
     
  12. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeeeeeeh 2de deeltje :) ik ga weer verder spelen...
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Me 2. Ben nu net in de eerste stad weer gehehehe, ik ben nu maar vol small guns/nerd gegaan en repair medics.

    Weet nu alleen wel aardig wat maar vraagje!

    was bij de vorige net dat radiostation uit, je weet wel van die rapper/neger die bijdehand en raar praat? Hoe ver was ik dan trouwens? thnx alvast!
     
  14. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk net iets over de een kwart van de game :D coewl trouwens jij woont dicht bij mij in de buurt zie je niet vaak :lol:
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Iemand de neergestorte Alien al gevonden? :+

    Zal es kijken over paar dagen of ik em kan vinden, die alien gun zag er wel funny uit :D
     
  16. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet, is die terug? _O_ Hebben jullie trouwens ook wel eens dat slaven/mensen die je kunt helpen verdwijnen? De slaven in Greenmills waren bij mij opeens verdwenen namelijk.

    Heb ook Vault 112 gevonden, is nog niet de bedoeling denk ik, was al in Tranquility Lane, dat is echt heel vet gedaan. Zag dat er een achievement voor was, maar ben nog niet erg ver met de main quest.

    Denk overigens dat ik al level 20 ben, voor ik halverwege de main quest ben. Ben momenteel level 17, wel jammer dat het maar tot level 20 gaat (zelfs Fallout 1 kon al hoger dan level 20, hoewel dat dan wel lang duurde en alle quests dan al gedaan waren).
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^
    Level 20 ben je zomaar, je krijgt zoveel xp voor sommige missies.

    Maar ik denk eigenlijk dat we wel hoger dan level 20 kunnen als er DLC uitkomt. Als je namelijk level 20 haalt, zie je in je inventory gewoon je XP balk die naar level 21 loopt, alleen gaat ie niet meer naar level 21, maar maybe dat je een hoger level kan halen als ze DLC ervoor uitbrengen ofzo.

    Of dat hoop ik tenminste, wil nog wel een paar skills erbij halen.
     
  18. Towel

    Towel Guest

    Weet iemand of er nog sterkere enemys rondlopen dan deathclaw? Want echt een uitdaging ware die ook nie.... (fawkes aan mijn zijde)
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ben nog niet eens lvl 4 :+ Ben met een aantal sidequests bezig, o.a. die van Big Town en Blood Ties. Ben nog niet naar GNR gegaan.

    vraag over blood ties:
    Inmiddels ben ik opzoek naar the Family, om Ian te redden. Ik heb alle 3 de plaatsen die de mayor van Aferu vertelde inmiddels bezocht, maar niemand gevonden. Hij zegt dat ze 's nachts reizen. Moet ik in het gebied 's nachts rondlopen om ze te vinden?
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    nee je moet naar die metro gaan en daar zijn ze, wel goed zoeken aangezien de ingang van The family verborgen is in een niet zo makkelijk te zien zijweggetje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina