1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net Tranquility Lane quest gedaan, wat is die geniaal zeg _O_! Heb echt niets dan lof voor dit spel, beste spel dat ik ooit gespeeld heb en nog nooit zo verslavend geweest.
    wel tof dat er dan nog DLC voor uitkomt! maar goed dat hebben ze natuurlijk ook bij oblivion gedaan. Heb laatst nog die uitbreiding van Oblivion gekocht, beetje onhandig zo vlak voor de release van fallout, maar het was in de aanbieding :)

    Beetje jammer van het spel vind ik nog steeds 3e persoon, daar is zo goed als niks aan verbeterd. Maar gelukkig speel je toch 1e persoon
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De afgelopen dagen dit spel echt flink gespeeld en moet zeggen dat het alleen maar beter wordt. Helaas kwam ik pas laat achter bepaalde dingen (eigen wapens en armor repairen:+), daarna was het een cakewalk. Lv 20 heb je imo te snel behaald, nog voordat je doorhebt welke skills handig zijn en welke niet. Btw de railgun ownt alles, vanaf het moment dat ik dat wapen had gemaakt heb ik niets anders meer gekozen.

    Oh ja, ik heb het spel nu op 1000/1000. Kom maar op met de DLC. \o/
     
  3. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle achievements zeg je? Hoe heb je dan zo snel 'reached level 8 and 14 with bad/neutral/good karma' gehaald? (zijn er 6 in totaal) savegames gebruikt? Of het spel echt drie keer uitgespeeld? Dat lijkt me sterk, want ben nu al bijna 30 uur bezig met good karma :)
     
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Saven op lv 7, 13 en 19 en daarna los gaan. Ik speel altijd goed, maakt niet uit wat ik allemaal doe in het spel. Ik speel het spel nog wel een 2e en 3e keer maar die karma achievements moest ik uit de weg hebben. Er zijn wat glitches om snel te levelen maar die heb ik niet gebruikt aangezien je toch snel op lv 20 zit.
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik wil misschien Fallout 3 halen maar voordat ik dat doe nog een vraagje. Is Fallout 3 net zoiets als Mass Effect? Die game vond ik namelijk helemaal niets...
     
  6. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game gister uitgespeeld:) met 600 gs van de 1000. ga nu overnieuw beginnnen als vrouw;)
     
  7. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook spelen, maar ben de afgelopen tijd te druk geweest met andere zaken :mad:
    Is het ook voor jullie lastig geweest om GNR te vinden?
     
  8. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Fawkes is het gewoon overkill! *)

    Mijn meest memorabele moment/ scene: (voor mensen die hem hebben uitgespeeld)

    Liberty Prime!
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    thx, dacht al zoiets omdat die vent van die sugar bombs zoiets zei.. maar kon het idd niet vinden. Nog maar eens goed zoeken dan
     
  10. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is een het, een putdeksel bij de vaten met radiation. En dan goed oppassen voor alle vallen. Als je gebbabeld hebt met die lui, zou ik nog even heen en weer gaan en weer met ze praten, krijg je nog iets erbij.
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Zit helemaal hyper te wachten tot het spel geleverd wordt in de brievenbus. Heb nog tot eind volgende week vrij dus lekker gamen :D
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Goede tip! :thumbs:

    Weten jullie waar de bobblehead voor Intelligence ligt? Ik ben namelijk nu level 5, met intelligence 9. Eigenlijk wil ik voor level 6 dat ding hebben gevonden, zodat ik aan max. skillpoints per level zit.
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Rivet City, science lab, op 1 van de tafels daar (tegenover dr Zimmer geloof ik).
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Damn wat vind ik dit toch een tof spel zeg. Zoveel cooler dan oblivion. Heerlijk dat je rond loopt en al die coole dingen oppeens vind!

    Waar ik alleen niks van snap. Hoe werkt dat hacken nou. Want je kiest een woord en dan zegt hij 1 uit 5 klopt er. Maar dan weet je niet welke dat is toch? mis ik iets (doe gewoon drie keer proberen en dan eruit en opnieuw tegenwoordig maar als er logica achter zit wil ik die wel hebben)

    Iemand trouwens al in Evergreen Mills geweest? (ten oosten van de ingang van Vault 112. Echt een aanrader

    Ten eerste omdat het super stoer is om de behemoth super mutant los te laten op de bad guys

    Ten tweede omdat die handelaar bij de stripclub (die niet gelijk op je gaat schieten) een super shotgun heeft (aangezien ik wel gelijk op hem begon te schieten)

    En raad nog steeds iedereen aan zodra je 2000 gold heb in the Underworld (museum of history) tegenover het museum of sience Charon zijn contract te kopen. Hij is echt super met een shotgun en ook een heerlijke pakezel!
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  15. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben dus overnieuw begonnen, en heb nu
    Megaton opgeblazen, kan dit kwaad of was daar toch niet veel te doen? :+
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    wat kan je niet meer doen

    De missie Wasteland guide

    wat sub missies

    De quest blood ties begint nu pas in arefu en niet meer in Megatown.

    Weest je al waar je vader naar toe is? anders raad ik je aan naar rivet city lab te gaan!
     
  17. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, als ik deze uitgespeeld heb nog maar een keer spelen dan, zag er trouwens wel meesterlijk uit :cool:. En ja, voor m'n pa moet ik nu naar dat radio station.
     
  18. zaangamer

    zaangamer Guest

    Ik heb hem helaas weggedaan omGears 2 te kunnen kopen. Na de kerstdrukte wil ik hem weer halen want het was zeker een vette game. Heb zo'n 3 uur zitten spelen en ben net pas in Megaton aangekomen. Super spel, alleen jammer dat ie nu uit is en niet in januari zodat ikmeer tijd en geld heb
     
  19. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Andersom is het ook toch? Als je niet opblaast mis je ook wat:
    Tenminste, ik kreeg niet veel soeps in Tenpenny. Wat ghouls die er in willen, maar daarna weinig meer gezien.

    @Sith_Vegeta: over hacken
    Kweenie of het in een spoiler moet, maar goed.
    Het 1/5 met Hacken zegt dat er 'één klopt ja'. Alle woorden waar er dus meer van kloppen vallen sowieso af. Dan kies er wat anders, wat bijv. 2/5 oplevert. En alle woorden die niet 2 dezelfde met die hebben vallen ook af. Zo streep je de fouten weg en kom je op de goeie.
     
  20. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    En met goede wordt bedoeld de juiste letter op de juiste plaats, dus niet alleen hoeveel letters er goed zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina