1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    kun je ook aleen de quest volgen en geen side quest doen
     
  2. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht je na 3 pogingen je terminal nog niet gehacked hebben dan kun je altijd terug met en het opnieuw proberen :+

    Net de railway rifle in elkaar gesleuteld, o wat ben ik fan van dat fluitje tijdens het herladen :lol:
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand die mij het antwoord kan vertellen? :)
     
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Het beste kan je Fallout omschrijven als Bioshock meets Oblivion. Het hele sfeertje past precies bij Bioshock evenals de wapens, de gameplay is exact Oblivion.
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke, klinkt interessant. BioShock vond ik wel een tof spel. Oblivion heb ik nog nooit gespeeld. Misschien deze game toch maar eens checken :)
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahah lol :9

    Mwja ik vraag me af als ik nou megatown niet opblaas wat mis ik dan?
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dan mis je Megaton :lol:
     
  8. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist niet :cool:


    Ik heb die gozer aangegeven en toen ging die sheriff naar dat café toe en werd overhoop geschoten. Had ik toch nog die mooie hoed *)

    Heb de hele week nog niet gespeeld, ga morgen maar weer is verder.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik had precies tzelfde maar heb toen zelf meteen Burke omgelegd :+

    net 3 keer achter elkaar een vastloper gehad :confused: cache en disc maar even schoongemaakt,.. merk ook dat t spel een beetje traag reageert bij t alden en bijv openen van pipboy :/ geen idee waar t aan kan liggen
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  10. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gewoon aan het spel zelf, mijne loopt ook wel eens stoterig, loop ik ergens heen...even wachten...ben ik er alweer voorbij. Heb gisteren weer eens wat aan de main quest gedaan, maar kreeg geen achievement voor het voltooien van de Scientific Persuit quest (wel Quest Completed bericht en de XP).:confused: Voor Tranquility Lane weer wel (die is echt briljant trouwens), dus komt volgende keer wel dan. Kan ook eindelijk Power Armor gebruiken
    (en Enclave en Tesla armor _O_)
    .
    Heb gisteren level 20 gehaald en gekozen voor de explorer perk, heb nu dus elke locatie op de kaart staan.
     
  11. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb hem uitgespeeld en ben nog maar level 10. Maar het ging heel makkelijk nadat ik die armor uit fort constatine had. (met die sleutels van mister cromley die ik zelf heb gehouden) Super fijn! Vind het jammer dat je nadat je de game hebt uitgespeeld niet verder kunt. Ga verder met een eerder save dan maar. Heb nog maar 330/1000
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb de mainquest gevolgd tot het power armor end aarna lekker sidequesten gaan doen en coca cola quantums en bobbleheads gaan zoeken. Heerlijk alles ontdekken. Zit veel meer variatie in de locaties dan in oblvion.

    Heb gisteren de achevement voor alle behemoth gekregen. Eindelijk kan ik mijn fatboy dus ook tegen andere gebruiken!
     
  13. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck gears 2 en Fuck fable ( bij wijze van spreken ) want hoewel die games erg vet zijn. kan het niet op tegen het geweldige Fallout 3!! HULDE HULDE HULDE!
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vanmorgen de Alien gevonden :+

    Zn wapen gejat, en dies niet een beetje sterk ook. Vaporize iedereen met 1 of 2 schoten maximaal. Heeft een damage van 95 :cool: Alleen jammer dat ik maar 100 rounds heb en je nergens naar mijn weten meer ammo van dit wapen kan scoren.
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Straks de Limited Edition ophalen! Ik ben heeeel benieuwd! \o/
     
  16. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Tot nu toe vind ik hem nog ff tegenvallen, dat spel sluit ik nu vaker af omdat ie vastloopt, dan dat ik hem zelf uit doe, En ik ben nog steeds machteloos tegen vijanden met m'n level 5. ZOu het echt aan het spel, dus de disc. liggen, dat ie zoveel vastloopt?
    Ik begin denk ik even opnieuw met het spel.
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    je moet het ook alleen met de vijanden opnemen die je kan hebben. Eerste keer dat ik Supermutants tegenkwam ben ik maar hard weggerend. Ben nu 2 lvls hoger en nu win ik het van ze :)
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^En op het laatst stellen de mutants niks meer voor en kom je weer sterkere weerwolf achtige beesten tegen. Zoals gezged, pas de beesten doen als je ze ook echt kan verslaan en anders weglopen.

    Ga bv eerst wat missies in Megaton doen, dan kom je niet te sterke vijanden tegen en kan je mooi eerst wat levelen. Op het laatst heb je echt nergens meer problemen mee.


    Vanmorgen ook ergens in een riool in een klein dorpje een Experimental Medical Armor gevonden. Erg cool, hij waarschuwt me overal voor en praat tegen me, erg cool. Als er ergens vijanden zijn zegt ie dat en als er erg sterke vijanden zijn zegt ie bv "Armor up" oid. Heb nu een erg vet pak samengesteld, met zo'n Tesla helm van de Enclave met van die soort oren.
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zijn er meer mensen die ineens last hebben van veel vastlopers?

    Ik speel al een week zonder problemen en vanavond is ie al 7 x vastgelopen op bijna steeds hetzelfde stuk binnen 30 minuten 8) Blijft ie in een slow mo vaak hangen... erg irritant :x
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    cache schoonmaken of andere save pakken?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina