1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Pauper, wie gebruikt er nou een Hunting Rifle? :{ Fix een Chinese Assault Rifle of Sydney's Special 10MM Sub-Machine Gun, dan praten we verder. :mad:









    Grapje. :+

    Anyway. Ik kan het juist goed vinden met die Ghouls. Probeer er atlijd normaal mee om te gaan. Heb ergens in een metro-station een paar Ghouls gevonden die een lab runnen. Ben Sugar Bombs voor ze aan het verzamelen.
     
  2. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Fallout 3 Gekocht :) Maar krijg hem pas bij Kerst. Heb er wel zin in.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Waar kan je die special Sub-macine gun halen:eek:. Ik heb wel een special plasma rifle :D
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    In de quest dat je naar de National Archives moet, kan je ervoor kiezen Sydney mee te nemen, die zoekt de Declaration ook. Daarna kan je er dan uitmoorden en haar gun jatten. 8) (Bij mij ging ze echter dood door zo'n Mister Gutsy en heb ik haar gewoon geloot).
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :{ aah volgende keer dan maar doen. Ik moordde alles daar in me eentje uit }:]
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Anders ga je toch gewoon voor de Lincoln's Rifle of de Kneecapper? ;)

    Er zijn nog voldoende speciale wapens te vinden als je weet waar je moet zoeken. Die rifle ligt in ieder geval ergens in een museum. Dat kan nog op veel plekken zijn, maar ik denk dat ik je hiermee al aardig op weg help.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2008
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Die Lincoln Repeater is mijn favoriete wapen, zeker met de perk dat je meer kans maakt om het hoofd te raken.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Als je goed in unarmed bent is de power fist ook wel lachen opzich. Wat ik nog wel jammer vind aan de game zijn soms die schokkerige beelden als je toeslaat met je wapen, terwijl dat beter gewoon full speed had gekund.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik had Paladin Cross én Sydney mee. Ik speelde op Normal en ze zijn allebei doodgegaan nog vóór ik op de laagste verdiepingen kwam. :+
    Dus toen was dat wapen van mij. Ben overigens érg bij dat je hem kan repareren met normale Submachine-Guns.
     
  10. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Net helaas fallout uit gespeeld.
    Vond dat best jammer, had gehoopt dat de mainquest langer duurde.
    Nu heb ik echt een x aantal quests niet gedaan level 20 niet bereikt, en lang niet alle locaties bezocht/gevonden.
    Gelukkig is fallout leuk genoeg om overnieuw te beginnen.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ben allang blij dat je hem niet verkocht hebt. Ik heb daar zelf ook wel last van, maar games die ik verkoop koop ik zelden weer terug. Ja, heel soms als ik echt erg veel spijt had. Het gebeurt echter niet veel. Ik zie wel meer mensen hier op XBW, Mass Effect topic o.a., die een game weer terug kopen. Maar goed, bij mij is het wel zo dat ik de game ga verkopen als ik alle uitbreidingen ook heb uitgespeeld. Het gebeurt dus niet voor April 2009. Ik vind helaas veel dingen wel tegenvallen: Er is in de wastelend, zelfs voor een wasteland, te weinig leven en hoop daar in de uitbreidingen meer van te vinden. Van mij mogen ze een aantal wezens er wel uit halen. Laat die super mutants er maar inzitten, maar die weervolven, krabben en vooral die achterlijke voortrollende, spuitende trol achtige mensen mogen er wel uit. Ghouls zijn ook cool, maar voor de rest mag er wel wat uit en meer super mutants erin. Ook wil ik middels quests wel wat meer over de oorlog te weten komen.

    Eigenlijks ook best dom dat de oorlog in 2077 was, de game ongeveer in 2277 zich afspeelt en de stijl van 1955 ofzo is. Hmm, ook daar wil ik in de game wel wat meer uitleg over. ;):)
     
  12. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    is deze game echt zo moeilijk, hoor een vriend er constant over zeiken!
     
  13. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen in het begin is het best lastig ja. Ik rende vaak weg
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2008
  15. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hangt er ook een beetje van af. Als je al snel veel gaat exploren kan je sterke wezens tegenkomen die je eigenlijk beter met rust had kunnen laten. Maar over het algemeen is het wel goed te doen hoor.
    Maar probeer niet naar Rivet City te gaan voor je genoeg ammo ed hebt.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    nee de game speelt zich af in 2277, de oorlog is 200 jaar geleden..
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja, heb het al verbeterd :+
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja zie het , zelfde minuut :+
     
  19. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    is deze game ook de moeite waard voor mensen die nog nooit rpg-games hebben gespeeld???
    Ik zit te twijfelen of ik deze game moet kopen. het ziet er allemaal wel heel erg vet uit, alleen ben ik totaal onbekend met rpg-games.
    Ik weet niet echt wat ik me er bij voor moet stellen.
     
  20. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja,daar ben ik weer....net zoals alladin uit die spa-fles.


    KOPEN DIE GAME,NIET ZEIKEN!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina