1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Even in haad voeten schieten dan leert ze het wel
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    dat heb ik ook een tijdje gehad. Beetje irritant als je je character op de gok een kapsel moet geven :)

    Nu doet hij het wel weer, lijkt me een kleine bug
     
  3. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik eigenlijk wel altijd genoeg ammo. Heb nu ook wat leuke nieuwe wapens: Fat Man, Minigun, Missile Launcher.

    Wat is eigenlijk het sterkste monster uit het spel? Want ik kwam straks een Super Mutant Benemoth tegen en die had ik zo dood.
     
  4. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    De Super Mutant Behemoth is volgens mij het sterkste monster uit het spel, maar dit wil niet zeggen dat er geen andere sterke monsters zijn. De Deathclaw bijvoorbeeld is best pittig, omdat die zo snel is.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Verder vind ik die Yao Guai ook strontvervelend. Ze zijn niet zo sterk als de Deathclaw of Behemoth maar ze komen veel vaker voor en soms met meerderen. Erg snel en doen ook veel damage. Vooral irritant als ze je companion gaan aanvallen die is dan zó dood als je ff niet oplet. Wordt tijd dat ik die Animal Friend perk ga nemen :+
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je er geen moeite mee hebt zou ik gewoon het level wat omhoog gooien ;) weet niet of je hem al op hard hebt staan maar hij kan zelfs op very hard}:]
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind die Mirelurks ook wel irritant. Je hebt ze wel redelijk snel neer maar die klauwen doen veel damage. Bij die Deathclaw schijt ik altijd in me broek ergens in het noorden lopen ze in grote groepen rond.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Deathclaw's moet je meteen proberen te cripplen, dan kan hij niet meer springen en kun je hem op je gemak afmaken
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mirelurks zijn vooral irritant omdat ze meestal in kleine ruimtes zitten en dan kan je niet goed naar achteren lopen om ze op afstand te houden. In de open lucht zijn ze wel te doen. En die Deathclaws ja, was dat niet bij die ene Vault in het noorden? Ik werd hard weggebeukt daar. :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Inderdaad ja, ik heb daar even en deukje in me ego opgelopen.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wanneer is een RPG een goed spel?

    Als op een forum het 'dagboek-effect' ontstaat. Mensen komen het topic ingewandeld, vertellen wat ze dit keer meegemaakt hebben en gaan weer weg. :D
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hij deed het net opeens gewoon, dus dat is al weer oké. Heb wel me 360 maar nu even uitgezet, als ik in de buurt kwam van een muur leek het net als of ik elke keer onder de map viel, alles bruin opeens. Beetje raar, hopelijk niks aan de hand. :x
     
  13. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Blood Ties gehaald :) Best leuke quest.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik vond Trouble on the Homefront wel de meest aangrijpende. Damn, had gedacht nog even te kunnen shaken met die griet. ;):)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net de de Quest Oasis gedaan!

    Ik was wat aan het ronddolen, zwaar gewond na een uren durend vuurgevecht met zowaar een leger aan Enclave soldaten en officieren. Ik zie een kerk en denk: onderdak! Eenmaal daar aangekomen, word ik van lange afstand onder vuur genomen door (een?) Drifter. Deze eenmaal uitgeschakeld, en ontdaan van een mooi sluipschutterswapen én een mooie kap, vond ik ook de coördinaten van Oasis. Dus ik op stap naar Oasis, WTF! :eek: Gekke mensen...

    Wat een leuke Quest. :D Had echt te doen met Harold, dus heb hem maar geholpen. Mensen die de Quest nog niet hebben gedaan, niets op internet er over opzoeken, 's niet leuk! :eek:
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat geweldig is dit spel toch weer.
    Gister gekregen.

    Ik vond Megaton maar een domme stad. Heb ff die bom op de bom gezet,
    en toen weer weggegaan. Ohja, ook nog wwat andere quests gekregen daar.
    Ik wou dus eerst naar Tenpennytower, maar ik was een beetje verdwaald, en nu zit ik
    midden in Washington DC. Ben nu bezig met een opdracht voor de baas van Galaxy News Radio.

    Op het begin van het spel voelde ik me echt verwaald, maar dat was snel over gelukkig.
    had ook nog nooit een RPG gespeeld...

    Waar kun je de Quest: Blood Ties vinden dan? Die wil ik ook wel doen.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    als je bij de super duper mart bent is daar ergens een klein kindje ;) daarmee activate je de quest
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is "Those!". "Blood Ties" vind je in Colin Moriarty's Saloon bij Lucy nogwat. Ben de achternaam ff kwijt.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hehe, liep wat rond en opeens stonden deze gasten achter me.

    [​IMG]

    Precies op de plek waar die screen is gemaakt. Ik in het water springen, naar de overkant. Stonden er daar ook wat van die normale gasten die je overal ziet, maar die schoten op die Brutes. Even staan kijken hoe ze elkaar vermoorden en toen hun shit gepakt. Liep ik een stukje verder stonden er 3 Brotherhood gasten ofzo, ze vielen me niet aan maar waren wel klootzakken. Als ik hun afmaak, kan ik dan hun vette armor oppakken ? :D

    @ Shin David: Lucy West :D
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2008
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oh je hebt gelijk ja :x blood ties is idd in megaton

    Edit : fiasco ; ja je kan hun armor pakken maar nog niet dragen. Na een deel mainquest krijg je een power armor training en pas vanaf dat moment kan je het dragen;).
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina