1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die geen idee waar ze naartoe moeten voor een quest: als je in je map zit staat er een soort van staafje/pijltje verticaal die aangeeft waar je moet zijn.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja maar dat helpt niet echt als je bijv in een dungeon van 4 verdiepingen zit;)
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat een game zeg....ik heb zo'n beetje de hele dag in Megaton gespendeerd. Met iedereen praten, allerlei verschillende antwoorden geven, savegame reloaden en weer andere dingen proberen. Prachtige game.
     
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    Begin vond ik best...kut. Beetje door die Elementary School banjeren met een baseball bat en al die gasten neer meppen. Nu in Megaton en wat dingen doen. Meteen met de plaatselijke hoer de nacht door gebracht. Vind Megaton niet waard om te laten leven dus straks even opblazen die handel.
     
  5. Tim90

    Tim90 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik die oasis vinden en hoe kom je in raven rock? :)
     
  6. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Raven Rock krijg je pas na een bepaalde missie in de main quest. Oasis ligt ten oosten van Vault 92/Olden City. Vlakbij Hillside Shacks of iets dergelijks. Heel irritant om er te komen, is een dun paadje tussen de rotsen door (is helemaal omgeven voor rotsen waar je niet op komt).
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mja...maar de nacht doorbrengen met die hoer stelt bar weinig voor...je slaapt er naast,meer niet :p. Het was geinig geweest als ze iets hadden gedaan daarvoor...ik bedoel, kijk Fable bijvoorbeeld. Dit was nogal lame...geen ramp maar ach :p.

    En inderdaad...ik wilde eigenlijk over het algemeen een good guy blijven....maar de keus om dat stadje op te blazen ...de verleiding word steeds groter. Ik probeer ook echt alles uit in dat stadje...stukje over Mister Burke

    Ik had hem dus verraden, ben naar de sheriff gegaan en het verhaal verteld en hem toen die fuse gegeven, waarna hij gelijk naar die saloon stormde om het te arresteren...na een tijdje ging hij mee....maar al gauw pakt ie zijn pistool met demper erop en knalt de sheriff in zijn rug totdat ie neervalt...en Burke zegt daarna dat je vanaf nu uit zult moeten kijken. Ik ben toen naar Tenpenny tower gegaan..in de hoop hem te vinden, kijken wat er gebeurd.
     
  8. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    heb me 360 terug dus kan nu eindelijk beginnen, en dat deed ik dus, ben nu uit Vault 101 en sta nu in het Wasteland, wat is het beste/leukste dat ik nu zou kunnne gaan doen???
     
  9. Ashavan

    Ashavan Guest

    Inderdaad. In Gothic 3 had je tenminste nog een filmpje wat ook weinig voorstelde, maar was tenminste iets. Hier was de hoer een teleurstelling en zonde van me geld. Ach al doende leert men ;)

    Ben nu beetje die doos van Crater Supplies aan het helpen met haar experiments voor geld en zo. Wil die Rock-It schematics hebben eer ik Megaton op ga blazen.

    @WSC ga naar Megaton en doe wat quests daar zo. Moord de omgeving in het nabij gelegen stadje uit voor loot welk je kan verkopen. En blaas dan Megaton op ofzo. Wat jij wilt :p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2008
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mijn advies...gewoon lekker je gang gaan, zoek Megaton op enzo...gewoon lekker klooien :p
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan ik aan een hond komen???
     
  12. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.asiel.nl/forum/

    /Mod Beetje flauw, reageer dan niet. -Arjan
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heeft iemand ervoor gekozen om Burke te verraden? Zo ja...heb je hem nog ergens kunnen vinden? Want ik kan hem echt nergens vinden...ook niet in Tenpenny tower.

    Oh van een kameraad hoorde ik dat je een hond in de Scrapyard kan vinden.
     
  14. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er dus voor gekozen Megaton op te blazen, alleen toen moest ik naar Tenpenny Tower om weer met die gast te praten van wie ik dat moest doen. Alleen ik loop nu al een half uur rond die gast te zoeken maar kan hem niet vinden:confused:, weet iemand waar dit zit?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    lift in naar de penthouse?
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik was ook op weg naar Tenpenny tower maar ik zag dat ik nog een klein questje moest doen voor iemand uit Megaton...een jonge dame wilde een berichtje geven aan haar familie in een plaatsje genaamd Aferu geloof ik...mja...ik zal maar niks spoilen...maar ondertussen ben ik al helemaal afgeweken van die eerste quest. Geweldig hoe groot die wereld is...en het ziet er gewoon schitterend uit ook.
     
  17. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijft de Fallout 3 review?

    Vandaag wel een review van "MX vs ATV Untamed".
    In de catagorie who gives a f*ck zeg maar...


    Anyways,
    Fallout 3 is :thumbs:
    Heb er al bijna 40 uur inzitten. (good en een evil karakter)
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben die ergens met geluk tegen gekomen maar hij is al dood jammer genoeg
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Kun je ergens in die game zienhoeveel uur je de game al speelt?
     
  20. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je savegame laadt. Moeilijk over het hoofd te zien lijkt me.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina