1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geen wisselforum voor deze game?? want het is zo intens groot en dan kan iedereen zijn tips en voortgang enzo kwijt

    Het is maar een ideetje hoor ;)
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb hem sinds vanmiddag. Zo juist even een uurtje gespeeld, vind het tot nu toe erg tof. Alleen zijn de mogelijkheden zo enorm dat ik al snel bang ben iets fout te hebben gedaan. Zo lees ik hier dat je niet moet rushen door de vault, dat heb ik dus wel gedaan. Misschien komt het omdat dit de eerste keer is dat ik een RPG speel, ik weet het niet.

    Ik ben er inmiddels wel achter dat dit spel veel tijd kost, ik ga er in het weekend maar eens mee verder, dan heb ik tenminste tijd zat.
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Weird ik heb een gast met zijn chinese machine gun neer gemept met mijn koevoet. Was maar kwart health kwijt. Maar als jij een gun hebt ofzo, sneak dichtbij en met een headshot ben je zo klaar. Dat is erg makkelijk.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij moet je gewoon niet rushen daar, omdat je alles even moet checken , althans dat deed ik wel. Rustig alles even bekijken...besides..je krijgt niet eens zo gek lang de tijd om dingen te bekijken daar...al vrij gauw krijg je ' 10 years later' en etc...je kan dus sowieso niet zo lang als je wilt ronddwalen daar.

    Maar dingen verkeerd doen? Dat kan niet echt hoor...het is maar net wat je verkeerd noemt...jij maakt de keuzes, niemand zal zeggen of ze goed of slecht zijn...ik wilde bijvoorbeeld een goodguy zijn maar de verleiding om Megaton op te blazen bleek te groot....en dus koos ik er voor. Ik word nu alles behalve als een goodguy gezien...ah well, iets voor de twee playthrough , toch "? :p
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik zou je ook afknallen als je op mij wild gillend afstormt met een koevoet in de hand en ik heb een gun bij me. ;)

    Ik heb erg veel battles met zelf een melee wapen gewonnen door gewoon geduldig te af te wachten. Sluipen of juist tegenstanders naar je toelokken en dan om het hoekje (of welke cover ook) afwachten en dan met VATS iemand recht voor z'n bakkes te slaan.

    Open en bloot (en met een slecht harnas) met je baseballbat op een gunner afstormen is de gemakkelijkste manier om het loodje te leggen in dit spel. :)
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik zit echt te twijfelen om de stad op te blazen of niet. Het is gewoon een erg lelijk stadje! (Nu heb ik nog geen mooie stad gezien vanwege die wasteland).

    Vraagje;

    Hoe kun je, behalve op de LB/RB? toets, je eigen character bekijken? Dus ook qua gezicht enzo?
     
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik echt nooit melee wapens, beetje stom idee ook als de tegenstanders gewapend zijn met shotgun of assault rifle. :9
    Heb ze wel, maar zijn allemaal nog in mint condition zullen we maar zeggen.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Nee, helemaal geen slecht idee. De melee wapens zijn juist ontezettend sterk in close quarters. Al ben ik nog niet ver, ik verwissel mijn (laser) pistool altijd gelijk als een tegenstander te dichtbij komt en er is relatief weinig bewegingsruimte. Melee wapens zijn relatief gemakkelijk hanteerbaar, dus je slaat al snel raak en met een beetje strength komen die klappen al hard aan. Wat dat betreft zijn zeker die raiders behoorlijk kwetsbaar... hun guns doen aardig wat damage, maar van dichtbij kunnen ze weinig hebben. Alleen moet je soms best creatief zijn met verstoppen (of wegrennen) om niet vantevoren helemaal doorzeeft te worden met kogels. ;)
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Damn,

    Heb deze game echt al 2 weken in bezit en in totaal mischien pas 1 uur gespeelt :cool:

    Had Dead Space en saint2 nog liggen,toen kwam Gears2 nog even de hoek omscheuren.
    En als dat niet genoeg is komt WOTLK ook nog morgen uit.

    Maar lijkt me zeker een goede game en zal er binnenkort ook maar eens wat tijd in steken.
     
  10. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook graag weten wat 2 mensen hier al hebben gevraagd:

    -hoe kan je jezelf goed bekijken (en ik weet niet eens van de RB/LB toets..?)
    - kan je nog terug in de vault waar je begon, dus vault 101?
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    -Rb en dan in/uitzoomen met rechterstick, waarmee je ook kunt draaien. Kun je alles goed bekijken.
    -
    Je kunt op een bepaald moment nog terug voor een quest.

    Ik heb melee nooit bij het spel vinden passen (hoewel een Super Mutent met een stok die op je af komt rennen een mooi gezicht is), maar zitten wel leuke melee wapens tussen (poolstok, ripper, etc.). Voor dichtbij hebben we een shotgun. :thumbs:
    Overigens vind ik sommige wapens niet in balans: de minigun en rocketlauncher zijn echt te zwak, daarmee zou ik alles met 1 lading/raket dood willen hebben of iig bijna dood. Gisteren had ik 5 missiles nodig voor 1 Deathclaw en minigun in VATS op het hoofd, onthoofd een slaver lang niet altijd. Terwijl Lincolns rifle en de normale hunting rifle wel met 1 schot doden.
    Gebruik dus nog altijd vrij simpele wapens en mijn trouwe vriend Fawkes. :thumbs:

    Ook de AI is soms retarded: gisteren vond een wastelander het een goed idee mij van 2 Giant Radscorpions te 'redden'...met een stok..._O_ Hij was met 1 klap gehakt. :+
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  12. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie wat tips om experience te krijgen en te levelen in dit spel?
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Misschien dan niet bij Fallout 3, maar in de Fallout serie is melee altijd een gevechtsmogelijkheid geweest. In deel 1 al kon je met speren en "knuckles" vechten. Hier is het niet anders.
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    Kill Stuff

    In nabij gelegen steden staan er nog wel eens grotere gebouwen zoals een supermarkt, school e.d. Daar kun je in gaan en vindt je ladingen raiders om uit te moorden. Of je volgt de Main Quest en komt vanzelf genoeg tegen.
     
  15. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 52uur krijg ik er nog steeds geen genoeg van. Heb inmiddels een mooi Tesla armor omdat ik graag met plasma wapens speel, en sinds gisteren mijn private mercenary Charon die nu in de t51b power armor(uit fort constantine) mij bijstaat samen met Dogmeat. Ik hoef eigenlijk niks meer te doen, mijn vriendjes knappen alles netjes op. Jammer dat ik pure evil ben want nu kan ik geen robot companion kopen, anders waren we gezellig met zijn viertjes.

    Die tesla armor ziet er trouwens erg gaaf uit zeg, veel mooier dan de powerarmor van de brotherhood.
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon die robot al niet eens meer kopen.. het rare is, de robot verkoper waarvan ik hem zou moeten kopen kreeg ruzie met zijn eigen robots en zo onstond er een gevecht die ik niet meer kon stoppen.. gevolg, verkoper dood, ik moest die robot doden (viel me aan) en dus geen robot voor mij.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik denk dat ik vanavond een nieuwe game start. Ben als een malle door die kluis heen gegaan en heb een aantal guars gekilled. Misschien toch maar even opnieuw proberen :p
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Jezus uit de 23e eeuw en kon ook die robot niet kopen (bij een fabriek toch?), volgens mij alleen met neutral karma ofzo. Draag zelf ook Tesla armor (of Enclave, maar Tesla is net iets beter), vind het er ook beter uitzien dat power armor.
    Die hond neem ik alleen nooit mee, gaat te snel dood en mn hulpje redt het in zn 1tje prima. :thumbs:
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    No geen hulpjes en ik mocht de robot ook niet kopen. Ben lvl6 nu en op weg naar Galaxy radio station. Kom je op het punt met mutants achter een afzetting en even later bestookt met een rocket launcher terwijl ik geen kogels meer over had. Heb die gast met een spike club neer gemept hehe. Stukje later 2 mutants met gatling guns en 2-3 raiders waarvan 1 wederom een rocket launcher heeft. Daar ging ik dus de pijp uit.
     
  20. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel op very hard, en ben nu ook daar. GVD wat zijn het er veel! Met miniguns, hunting rifle's assault rifle's rocket launchers etc. ben je daar helemaal op gefocust en dan komt er in een keer zo''n gek met een plank op je meppen! schrik me de tyfus... (je bedoelt toch dat stuk met al die loopgraven enz. voor het museum?)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina