1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Eerste vond ik leuker dan de tweede qua verhaal, maar de tweede is qua wereld groter. De tweede valt ook meer tegen in mijn eigen mening omdat je het verhaal en de achievements in nog geen 4 uur compleet hebt. ;):cool:
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Op zich zijn de DLC wel cool maar als ik jouw was zou ik gewoon kijken of je binnenkort niet het hele pakket kan downloaden of kopen op cd voor een vriendelijker prijsje. Zijn wel cool maar wel kort. Weinig echte exploration op zich. (anchorage echt niks en the pitt maar een beetje) zitten wel aantal hele nuttige items in zoals

    Chinese stealth suit
    Winterized TB51 armor set (zodat jij en je volgeling TB51 kunnen hebben)
    Gauss Riffle
    Auto Axe en haar varianten zijn wel cool
    Infiltrator (of haar special variant)

    Hoe Broken Steel word moeten we maar kijken. grootste voordeel daarvan is dat level cap naar 30 gaat.
     
  3. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik zit nu in een fallout 3 pauze, toen operation anchorage uitkwam heb ik een nieuw en verbeterd character gestart. De eerste keer had ik ook wat achievements gemist omdat ik de eerste keer altijd zonder hulp/ guides en dergelijke speelde.

    Mijn nieuwe character is nu al lvl 20 en ik moet nog aan de pit beginnen, ik wacht nu dus tot de laatste download komt, dan kan ik in de pit alvast een stuk verder levelen opweg naar 30 en dan de mainquest uitspelen. Ik vind dit echt het beste spel van 2008.
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet wat je bedoelt, zelf ook opnieuw begonnen en je bent zo op level 20 (ben nu alweer 18) Heel veel questen nog niet gedaan zodat die mij met hun exp bonussen kunnen helpen naar level 30!
     
  5. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, gewoon nu al overal een beetje heenlopen om de quests te "starten" maar nog niet beginnen 8) Ik heb d'r zin an!
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoop dat het lekker lang duurt om level up te gaan (niet extreem lang maar toch wel even lang als van level 1 naar 20)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    The Pitt en Operation Anchorage komen binnenkort op een disk.

    Wacht dan even en plaats de laatste content er ook op. :'-(
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^
    Idd heel erg vaag. Willen ze die laatste DLC dan nog es los uitbrengen 8)
     
  9. Madmax NL

    Madmax NL Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel vet.
    Schijfje is toch altijd mooier dan via de marketplace.
    Die laatste expension koop ik dan wel via MP.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Als ze allemaal op een schijfje kwamen was het nog vetter, wil Fiasco zeggen.
    En gelijk hebt ie.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Dat die content op 5 mei moet uitkomen lol. Bevrijdingsdag. Waarom niet op 7 mei wat mijn verjaardag is en de dag dat Nazi Duitsland zich helemaal overgaf. Zucht, het is ook nooit goed. ;):)
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    5 mei is niet internationaal gek :lol:.
    Lijkt me sterk dat een gigantisch bedrijf als 2k zich bezig houdt met Nederland, laat staan met jouw verjaardag :p.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Tuurlijk niet. Ik zei trouwens ook niet dat 5 mei internationaal was, dat kun je lezen bij 7 mei pipo. ;):+ 5 Mei was alleen voor Nederland, maar who cares, ik speel die uitbreiding hoe dan ook. Al was het 6 mei. :+:+
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je bent toch onze beta tester. ;)
     
  15. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Jongens, vergeten jullie mijn verjaardag op 5 mei. Sjonge jonge jonge jonge.

    ik ga hem ook op 6 mei halen behalve als ik voor mijn verjaardag wat microsoft punten krijg :D
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ik weet het, ik weet het. Om die reden haal die de nieuwe DLC van Fable II nog niet. Deze kost 540 en ik heb nog maar 1300 MP. ;)O-)
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik wil deze game toch weer een kans geven (heb em zojuist op de kop weten te tikken)
    Maar ik vind bij dit soort games altijd zo lastig te beoordelen welke items in mijn inventory nou van nut zijn en welke niet.

    Klinkt een beetje raar,maar dan heb ik bijvoorbeeld 30 items en vaak weet ik dan bijv niet welke ik nou het beste kan verkopen en welke ik het beste kan houden etc...
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    5 mei bevrijdingsfeest! bevrijd CApital Wasteland van de Enclave. Kan niet mooier toch?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Dat ligt eraan wat Bethesda er van gemaakt heeft! ;):)
     
  20. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand waat je "sydney" kan vinden met haar ultra SMG ???

    Ze is niet in de national archives en ook niet in underworld bij mij... en daar zou ze volgens sommige mensen te vinden moeten zijn,...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina