1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Al eerder in de grote hall van de national archives geweest? ze word namelijk aangevallen --> misschuien is ze dus al dood.
     
  2. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ja ik ben er al eens geweest,... eerst was ik er maar toen ben ik die ruimte overgeslagen en het hele gebouw gecleant van super mutants en de stealing independence gedaan.

    en er ligt ook geen lichaam daar dus ik neem aan dat ze nog leeft... ?
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm. Óf ze leeft en is goed verborgen en jij moet nog eens goed zoeken, of ze is dood en jij meot nog eens goed zoeken! :eek: Bottom line, ze MOET er gewoon zijn, dat kan niet anders.
     
  4. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Wilde dit ff met jullie delen:

    'Operation: Anchorage' en 'The Pitt' zullen uitkomen als retail pack, oftewel op cd.

    http://www.qj.net/Fallout-3-retail-add-on-pack-for-Anchorage-Pitt-coming/pg/49/aid/130770

    Een hele hoop mensen dachten dat het vreemd was dat 'Broken Steel' hier niet bij zat, maar de reden hiervoor is dat er nog een nieuwe DLC uitkomt!!!

    http://www.estarland.com/product33126.html

    http://shopping.msn.com/specs/fallo...l-point-look-for-microsoft-xbox-360-pre-order

    En op de Fallout wiki staat dat dit de enige 2 sites zijn waar het al aangekondigd is, er zijn zelfs niet eens interviews geweest waar hierover werd verteld, dus ff wachten op meer info..
     
  5. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de quest al volbracht hebt zonder met Sydney te praten verdwijnt ze volgens mij..
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Point Look... goh. Ben benieuwd! Of het waar is, of niet.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bij mij ging ze hartstikke dood en deed ik dus alles zelf. Volgens mij is het wel even verstandig haar loot te checken aangezien ze een laser gun draagt als ik me niet vergis. ;):9
     
  8. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou dan heb ik helaas pech dat ik haar wapen niet kan krijgen (ultra SMG)

    maargoed heb voor de rest wel bijna alle "speciale" wapens verzamelt die mij intreseren en al 19 bobbleheads :cool:
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik denk dat deze DLC moeilijker word dan de vorige twee, gezien het zware en heftige materiaal op de screenshots. ;):)

    Tevens moet ik weer nieuwe MP'tjes halen aangezien ik gisteren de DLC van The Godfather II heb gekocht. Het hele pakket, maar achteraf had ik alleen dat teamlid en die wapens maar nodig. Het had iets van 2 of 400 kunnen schelen. Kan je ook niet altijd weten.

    Ik ga rond 5 mei naar de winkel, maar anders zorg ik dat ik zaterdag die punten heb. Ik kijk in de ochtend of die online staat en zal direct uit bed de download aanzetten als dat zo is.

    Eerste resultaten en bevindingen kun je binnen twee uur naar een starting play post verwachten. ;);)

    IK ROEP DUS IEDEREEN BIJ DEZE OP EVEN TE WACHTEN MET HET DOWNLOADEN VAN THE DLC. WAT VOOR BERICHTEN ER OOK KOMEN VOOR DIE TIJD; JULLIE KRIJGEN OP MIJN KOSTEN DE UITSLAG VAN DE TEST. BETAAL DUS NOG GEEN 800 MP!!! Excuses voor het schreeuwen, maar zo lezen de meeste het niet over het hoofd. ;):)
     
  11. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al speciaal punten gekocht voor deze uitbreiding, dus van mij zullen ze het ook te horen krijgen..:thumbs:
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ach, op zich is een extra mening niet erg. Het is meer dat ik bepaalde leden hier goed genoeg ken dat ze dingen liever afwachten dan eerst zelf geld neer te tellen. Hier was het dus ook voor bedoeld. In ieder geval hoop ik dat niet nu iedereen massaal punten gaat halen; stel dat die tegenvalt!? ;):9
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    oei dus die nieuwe DLC is vandaag al uitgekomen?
     
  14. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    uhmm nee hij komt 5 mei uit..
     
  15. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik begrijp je volkomen:) Ik was eigenlijk de vorige keer ook heel erg teleurgesteld door alle bugs in The Pitt omdat ik hem al meteen gedownload had, en wilde eigenlijk ook wachten met het downloaden van Broken Steel, maar omdat ik nu weer met een derde playthrough begonnen ben heb ik toch maar besloten om hem meteen te halen:thumbs:
    Ze zullen het toch niet 2 keer verpesten?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Met bugs denk ik niet, maar qua duur van de content hebben ze het al twee keer verpest in mijn ogen. ;)=(
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wie kan me uitleggen hoe dat hacken van die terminals werkt?
    Heb waarschijnlijk bij de uitleg in het begin van het spel niet goed opgelet O-)

    Ik zie allemaal woorden tussen al die letters staan en heb meestal maar een x aantal pogingen.. snap er verder niet veel van.
    Iemand?
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kiest een woord. Dan geeft de computer bijvoorbeeld aan: 3/7
    Dan heb je 3 van de 7 letters goed. Je gaat dus woorden zoeken met diezelfde letters hebben, tot je het wachtwoord kraakt.
    Als je nog maar één poging over hebt en het daarna weer fout doet, gaat de computer op slot. Je kan ook op B drukken, dan wordt de computer gereset, maar is er ook een nieuw wachtwoord. Je hebt wel opnieuw vier pogingen.
     
  19. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Als toevoeging, er staan tussen de woorden allemaal tekens, als je geduld genoeg hebt kan jij deze langslopen. Soms vind jij dan combinaties die dan gezamenlijk oplichten net als een woord (bijvoorbeel [] of %^&]) als jij deze dan selecteert verdwijnt een van de foute woorden of krijg jij een extra keuzemogelijkheid.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmmm.

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina