1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Disk met Anchorage en The Pitt moest eind deze maand komen dacht ik.
     
  2. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, op 29 mei:)

    En hoe gaan jullie eigenlijk Broken Steel beginnen? Een eerdere save waar je nog geen level 20 was, een character die al level 20 is, of een compleet nieuwe character?

    Ik ben zelf de laatste week even snel wezen levelen en heb een character die precies op level 20 zit en toen ben ik weer gestopt. Niet eens experience door de toilet gespoeld..
     
  3. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga verder op mijn oude level 20 save. Moet even zien of ik ook meteen doorga naar level 30. Als de uitbreiding Point Look ook echt uitkomt dan gebruik ik die ook om naar level 30 te gaan.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga ook verder met mijn lvl. 20, wat er eentje is die nog wel een groot deel van de Main Quest moet doen. Oftewel, ik kan nog even vooruit! \o/ Ben benieuwd naar de nieuwe Perks en het nieuwe verhaal. De nieuwe download zal rond 11 of 12 uur online staan? Nu is ie er nog niet!
     
  5. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    De moderator op bethsoft heeft gezegd dat het zelfs pas 6 of 7 uur 's ochtends EST kan worden.. Maar er gaan ook verhalen rond dat de release zelfs pacific time rond 3 t/m 6 uur 's ochtends kan gaan worden. Niemand weet 't, ze willen deze blijkbaar dubbel checken voor dat hij erop gezet wordt na dat fiasco met the Pitt..

    Dus 't wordt gewoon wachten=(

    EDIT: BROKEN STEEL STAAT EROP!!! OP DE ONLINE MARKET PLACE OP WWW.XBOX.NL!!!!

    WEETNIET OF HIJ AL OP DE XBOX ZELF STAAT WOEHOEEE

    EDIT: HIJ STAAT OOK OP XBOX LIVE
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2009
  6. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh yeah! Eindelijk een hogere level-cap! Ben heel benieuwd, ga em nu downloaden.:D
     
  7. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    hij staat ook op de xbox marketplace ja, maar bij mij alleen bij all downloads van fallout, niet bij new arrivals
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ben hem nu ook aan het downloaden, ben ook benieuwd :D
     
  9. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt gewoon verder gaan met je saved-game en dan meldt ie opm een gegeven moment; level cap raised to 30...cool!
     
  10. Madmax NL

    Madmax NL Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    :D Precies vandaag mn punten uit Engeland binnen :thumbs:

    Ga em zo meteen downloaden... alleen wordt pas het weekend dat ik em kan spelen denk ik. Trailer zag er goed uit, heb er echt zin in!

    Geen fouten in de DLC dit keer?
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmmz perks zien er niet echt heel interresant uit moet ik zeggen... alleen Nerves of steel is enigzins interresant maar met Grim Reaper Sprint en een goed wapen bijna overbodig.
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet gewoon fallout nog uitspelen! Ik had toen wat punten verknalt en zag er de lol niet meer in! En ik was ook bij een giga kut stuk waar ik binnen no time dood ging...speel ik op de pc en ook overnieuw en had ik alles goed maakte ik alles af...dus is het nu verstandig om gewoon overnieuw te beginnen?
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Achievements zijn maar raar... halen ook veel utidagingen weg. Zie:

    Quantum Chemist 22 1 Every 10 Nuka-Colas you acquire are automatically converted into a Nuka-Cola Quantum
    Warmonger 22 IN 7 1 All custom weapon types become available to you without the schematics.
    Almost Perfect 30 1 All main SPECIAL stats are raised to 9.
    Quantum Chemist 22 1 Every 10 Nuka-Colas you acquire are automatically converted into a Nuka-Cola Quantum


    Wat ik wél leuk vind:

    Rad Absorption 28 EN 7 1 Radiation level slowly decreases automatically over time.
    Puppies! 22 1 New Dogmeat everytime he dies.
     
  15. Madmax NL

    Madmax NL Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Quantum Chemist is ook handig voor de mensen die " The Nuka Cola Challenge" nog moeten
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Die quest worden zo wel heel erg makkelijk voor de mensen die ze nog moeten doen, maar kan er niet mee zitten, had ze toch allang.

    Die perk dat er een nucleaire ontploffing komt zodra je onder de 20 health komt lijkt me wel weer funny :D Alleen doet die ook damage aan je vrienden, moet je ook niet per ongeluk in een vriendelijk dorpje staan :+ (of juist wel als je evil wil worden)
     
  17. Madmax NL

    Madmax NL Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Grave: Mja als je zelf dood bent wat heb je er dan aan? :p
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Als je nog 20 health hebt ben je toch nog niet dood, of ga je door die explosie zelf ook dood?

    Dacht dat het een soort bescherming was, dat alle vijanden dan om je heen dood gingen. Maar als jezelf er ook dood door gaat heeft het idd weinig zin. Iemand die dit kan bevestigen?
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    WTF! Ik heb 'm gedownload en wil snel verder gaan met de Main Quest (Little Lamplight nu), maar wil die poort niet open! Naar de grot die die vervolgens naar de Vault leidt. 'You can nut use this now' (o.i.d.) als ik op dat ding klik om die poort te openen. En als ik praat met die kinders word ik ook niet veel wijzer. Geen zin om wééér opnieuw te beginnen. Wat moet ik doen? :eek:
     
  20. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt gestoord! Heb voor ongeveer 15000 aan caps verzameld in de eerste 20 minuten van Broken Steel.. Gekke Enclave met hun plasma rifles en Tesla Armor 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina