1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Echt een top wapentje! een van de weinig laser guns die ik gebruik.

    beste wapen uit Pit is the infiltrator/perfarator--> silenced machinegeweer. heerlijk voor als je sneakt.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Met mijn nieuwe personage (inmiddels eindelijk lvl. 20) gebruik ik Energy Weapons en Big Guns, plus Power Armor. En dan samen met Paladin Cross (heb haar een helm gegeven :+ ) zijn we een mooi team. Vind die Small Guns alleen bij iemand passen in Combat Armor. En het Gauss Rifle dus. Misschien toch maar eens die DLC's halen. Of wachten tot ze afgeprijsd worden.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dan is het volgens mij gewoon een kwestie oude save laten, sniper voorhouden en naar Tenpenny toelopen. Als hij ergens zit op een kleine afstand gaan staan, richten op zijn hoofd en klaar. Je doet er trouwens wel verstandig aan precies op het midden van zijn hoofd te mikken, hij wil de kogel wel eens overleven. Geen V.A.T.S. gebruiken, dat lukt in veel gevallen de eerste keer niet. Mis je hem de eerste keer, dan roept hij bewaking en kom je niet ongeschonden de toren uit. Raak je hem wel in een keer, plus dat die dood is, dan heb je alleen Burke nog maar als tegenstander. Zo is het tenminste bij mij gegaan. Ik had hem de eerste keer ook niet, maar de derde keer geloof ik wel. ;):9

    Edit: V.A.T.S. is meer voor grote afstanden, niet voor dichtbij. ;):)
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja. Bij mij was Burke toen al dood. :+
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Heb jij die missie nou wel gehaald of niet??? ;):confused:
     
  6. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Moet ik iets van Tenpenny afpakken? Dan moet ik wel goed zoeken, hij is van het balkon gevallen. O-)

    Uhm en hoe ga je snel van Level 26 naar 30? Als ik Level 30 ben begin ik toch ff overnieuw.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kijk eens op de vorige paar pagina's. Er zijn een aantal leden die een paar goede tips geven. Beetje raar dat je die over het hoofd hebt gezien, want we hebben het er min of meer nog steeds over. ;):)
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee hij is enige waarvan je niks hoeft te pakken. Btw hij hoeft ook niet perse dood. Als je de andere drie afmaakt. Sleutels pakt (of op andere manier sleutels krijgt) moet je niet naar crowely gaan maar zelf fort constatine opzoeken en lekker via het huisje daar naar de kelder gaan en je een weg door het fort vechten! Krijg je TB 51 powerarmor. Vroeger was dat de enige manier. Nu krrijg je er ook een via Anchorage --> maar dat is mooi want dan kan je volgeling er ook een dragen!
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar je ken 'm toch niet repareren? Dus op een gegeven moment zal je 'm door anderen meoten laten repareren, en dan haalt ie 't toch nooit bij een volledig opgepoetst Power Armor?
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja dat is een probleem maar:

    Als je anchorage niet hebt --> geef tb51 aan follower want dan blijft hij altijd volledig goed --> dus heeft je follower de beste bescherming die er is. Zelf neem je dan een volledig geupgrade powerarmor

    Als je hem wel hebt --> geef tb51 aan follower en gebruik zelf winterized editie want die gaat echt eeuwen mee

    btw als je anchorage hebt doe dan eerst de quest you gotta shoot them in the head voordat je anchorage doet want als je anchorage doet en winterezed tb51 pakt eindigt de quest van you gotta shoot them in the head automatisch --> zonder exp bonus enz. --> je kan de sleutels dan nog wel vinden maar alleen door te stelen of door ze te vermoorden. Kan niet meer op Goede karma manier.
     
  11. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    T-51b is zowat gelijk aan de Enclave Hellfire Armor, daar vind je er genoeg van dus ik zou de uniques lekker in je huisje leggen als ik jou was ;)
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Broken steelnog niet gespeeld!
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Heb nu 2 Alien Blasters :D
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    kan je ze dual wielden??? ;)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Volledig gerepareed Hellfire Armor + Hellfire Helm is 60 Damage Reduction! :eek:
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Te bedenken dat ik al zowat de hele game in Enclave Power Armor loop en ik zelden of nooit wissel van outfit. Opzich ook niet nodig als je de game op very easy hebt staan. ;):9
     
  17. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand enig idee hoe ik die silver tongued devil achievement kan halen? Heb alle quests en alles gedaan, ik moet er nog 9....
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ... heb hem drie keer gespeeld de game maar kom er nu pas achter dat je het niveau kan veranderen. Ach normal vindt ik prima.


    Sneaky: check deze video. begin desnoosd een nieuwe game. Kan je oneinding speech challange doen

    http://www.youtube.com/watch?v=R-ok8jTNWBM
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Tsja, maar ik heb het zo gehouden nadat ik er achter kwam dat je met level 6 of 7 nog niet veel bereikte in een zwaarbewaakt Paradise Falls. Toen ik wisselde, iemand doodschoot en zijn magnum overnam, was het verder een stuk aangenamer gamen. Ik hoop alleen dat ze die bug rond die plaats/tempel waar die slaven zich ophouden hebben opgelost. ;)|:-
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Welke bug was daar dan? Ik heb die Quest uitgespeeld, zonder problemen (volgens mij).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina