1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    DLC trailer ziet er echt heel gaaf uit! Ik hou wel van dat spooksfeertje! Nu wacht ik wel even met levelen naar 30 aangezien ik weer zat XP kan verdienen straks. Weet iemand of de level cap weer omhoog gaat?
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Trailer doet mij aan L4D denken :+
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    :cool: Vette nieuwe dubbelloops shotgun.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat dit topic zo ver is teruggezakt :eek:

    Anyway, hoe is deze game als je niet altijd er vele uren in wilt steken? Gewoon om zo nu en dan eens even te spelen?
    Of moet je hier er toch echt voor gaan zitten?

    Ik heb deze steeds vermeden vanwege de grijze setting, want dat vind ik een beetje blech. :mad: Maar nu ie goedkoper wordt (€35) kan ik de winnaar van zoveel GOTY prijzen niet meer negeren.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Moeilijk. Je kan hem niet even elke dag een uurtje spelen vind ik, als je eenmaal bezig bent ben je ook meteen een lange tijd bezig. Als je er niet veel uren in wilt steken moet je er niet eens aan beginnen.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar ben je dan lange tijd bezig omdat het zo leuk is, of omdat de quests zo lang zijn?

    Vele uren spelen omdat het me pakt en zo leuk is, is natuurlijk geen probleem. Graag zelfs! Ik zou graag weer een game hebben die me helemaal opslurpt. Veel te lang geleden.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    dan moet je zeker fallout 3 nemen.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Nouja, er is buiten de verhaallijn echt veel om te doen. De sidequests zijn echt veel beter dan in Oblivion en je hebt er ook echt veel meer. Ook een beetje verkennen is wel erg tof.

    Zou kunnen dat de game je opslurpt. Ik ben er in totaal zo'n 50 uur zoet mee geweest. Maar je moet er gewoon in ieder geval de tijd voor nemen, als je elke keer maar heel even speelt verpest je het sfeertje vind ik. Sowieso als ik eenmaal bezig was dan was ik wel een tijdje bezig.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kleine toevoeging op het verhaal van Fiasco; er zijn beduidend minder Side Quests, maar in tegenstelling tot Oblivion, kan je in Fallout 3 uren bezig zijn met een Side Quest, waar dat in Oblivion, op de Guilds na, bijna nooit langer dan 20 minuten is. :)
    Als je de Achievement lijst er op naslaat, zal je zien welke Quests er zijn. Die zullen elk toch minstens een uur van je tijd in beslag nemen, waar sommige wel 4 uur of het hele spel kunnen duren (zoals de Nuka Cola Challenge).
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Die laatste echt te erg, maar Dullie houd wel van verzamelen dus dit zie ik als een uitdaging voor hem zonder veel problemen. ;):9
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    wel vond ik oblivion leuker (speel oblivion dan nu ook weer). Dit doordat ik de setting leuker vind en er véél meer sidequests zijn. Zijn dan wel korter maar er is veel meer te doen waardoor je er uiteindelijk veel langer mee bezig bent.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    En een shitload meer aan loot en andere rotzooi.
    Alchemy blijft ook het leukste aan Natuurkunde. ;):9
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je Quests doet en altijd goed rondkijkt, heb je er zo 40. :eek: En je moet er 30.
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Oblivion is veel groter als je gaat voor 100% gaat als in unique weapons, alles 100 voor je character, alle side quest etc. Ik heb voor Fallout 3 nu zowat alles gedaan wat ik kan doen en zit net op de 50 uur. Als iemand nog iets weet moet hij het zeggen.
     
  15. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Heb je echt maar alleen maar side en main quest gedaan? Een vriend van mij zit nu op de 200 uur en heeft nu net alles gedaan.
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op 75 uur ongeveer en heb ook wel alles gedaan.. 400 uur gestopt in oblivion en zelfs daar moet ik nog dingen doen, maar ook grotendeels alles gedaan.

    Qua content lijkt oblivion inderdaad wel even wat groter..
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Inderdaad, ik snap die hele zooi rond om die Nuka Cola Challenge niet echt. Ik begon meteen al met die dingen te verzamelen. Dus was er niet naar op zoek maar wel nam ze wel mee als ik er een tegen kwam. Toen ik eenmaal bij die persoon kwam waarvan ik die quest kreeg moest ik er nog maar een paar en was dan klaar.

    Ik vond Oblivion ook echt veel toffer, gewoon omdat de sfeer me meer aanspreekt. Stukje door bossen lopen met mijn paard vind ik leuker dan in een verwoeste stuk land te lopen. Sowieso vind ik al die steden in Oblivion tof. <3
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2009
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Eens, vooral onder The Imperial City vind ik vet. Stad zelf is echt te cliche. ;):9
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Alle quests, ook veel unmarked quests, maar die heb je zo gehaald.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Fallout Wikipedia gebruikt? :eek: Dat maakt ook veel uit. Als je alles zelf moet uitzoeken kom je makkelijk aan de 200 uur.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina