1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    zeker wel, maar als je dus 4 tribals tegenkomt die niet gaan liggen na 3 of 4 kogels uit de blackhawk of de repeater heb je dus geen kill in die V.A.T.S en dus geen refill door de grimreaper sprint.

    was echt weer even wennen want je raakt er met die grim reaper sprint op een gegeven moment zo aan gewend dat je bij wijze van spreken wel 10 deathclaws tegen het lijf kunt lopen zonder in problemen te raken omdat het enige wat je hoeft te doen is zorgen dat je er 1 per V.A.T.S omlegt zdat je AP weer vol is.

    Anchorage heb ik een beetje mijn twijfels bij maar The Pitt , Broken Steel en Point Lookout vind ik zeker de moeite waar, samen leveren die je zo weer 20 uurtjes speelplezier op. Heb je de Explorer perk ook? Ik dacht namelijk ook al zowat alles gedaan te hebben maar toen ik die perk koos (die alle locaties op de map laat zien) bleken er nog een twintigtal locaties te zijn waar ik nog niet geweest was :)
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe zit het nou met alle DLC. Kan je die nou op disc kopen oid? Wat is de beste aanschaf en in welke volgorde mbt caps ed
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Broken Steel is de enige die de level cap verhoogt, dus als je al op 20 zit zou ik die eerst kopen.

    Denk dat die game of the year met DLC op disk pas uitkomt als de Mothership Zeta DLC ook is maar dat is puur een gokje. Op dit moment kun je het alleen als download aanschaffen (op Xbox live en volgens mij ook als redeem code in een doosje in de winkel, dat kan tenminste in amerika wel)

    Denk dat ook al heb je ze dan op disk dat je nog steeds alle DLC naar de HDD moet schrijven , dat moest met de Oblivion GOTY ook.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Er zal volgende maand ook een losse CD verschijnen met alleen de eerste 2 DLC. Daarna moet er ook nog een komen met Broken Steel + Point Lookout.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  6. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga toch maar eens puntjes kopen, haal ik direct 4200 en dan kan ik later ook nog die met dat alien schip downloaden. (Mothership Zeta ofzo?)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zitten hier nu achievements in of niet?
    Zo niet, dan heb ik het volgens mij wel goed dat Broken Steel de laatste was.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    jazeker zitten er achievements in, ik kan nu tot 1450 volgens mij
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Netjes, zal wel niet zo moeilijk zijn. Vind het wel jammer dat het level systeem niet iets afstamt van dat in Oblivion. Je bent nu zo beperkt, maar ik moet er niet aan denken voorbij de 50 te moeten als je ziet hoe weinig je per quest krijgt en vooral per enemy. Als ze dat doen komt er bij veel gamers 1000 uur op de teller te staan. 8)
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren begonnen met Point Lookout en ik vind hem onwijs tof! De sfeervolste DLC tot nu toe. Ik zat pas op level 28 destijds en ik had geen zin om doelloos rond te lopen in de wasteland om tot 30 te komen. Mooi dat Bethesda dus nog niet klaar was met de DLC!
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgende maand komt er weer 1tje :) Mothership Zeta. Je kan discussieren over of al deze DLC z''n geld waard is maar dat ze hun beloftes nakomen wat betreft ondersteuning na launch staat buiten kijf.

    (zat net even te rekenen, 5 x800 punten = 4000 punten = 37 euro bij gamehubs, + de game zelf bij gamehubs gekocht voor 33 euro = €70. Al met al geen geld voor een game waar je inclusief DLC zeker meer dan 100 uur aan kunt spenderen)
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Altijd met je oblivion. Elke game waar het over gaat kom jij wel met oblivion. Ooit een fan club opgerich?

    en ondanks dat oblvion qua levellen realistischer is (je levelt wat je gebruikt) ben ik blij dat ze fallout zo hebben gedaan. Al die nutteloze skills die je anders constant moest gebruiken om te levellen! Ben blij dat je gewoon exp omhoog gaat en zelf kan beslsissne wat je omhoog gooit zodat je snel lockpick en science kan nemen!
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En nu krijg je ook Experience voor het voltooien van Quests en het vinden locaties, wat ik érg leuk vind.
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    En je vijanden blijven op eigen lvl inplaats van dat alles met je meelevelt. Dat vond ik zo gaar in Oblivion
     
  15. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij niet, ik kom alleen nog maar Deadclaws en die gemuteerde beren tegen.
    Terwijl dit eerst altijd honden waren, of ligt dat aan de plekken waar ik loop :confused:
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt aan de plekken. Ik kom alleen deathclaws schuinboven tegen bij dat slavenkamp. :)
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik kom dankzij broken steel alleen nog maar Mutant overlords tegen :+ Verdomme wat zijn die dingen overdreven sterk. Alien blaster is hierdoor helaas gesneuveld.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb alleen nog maar operation anchorage gespeeld en net maar besloten om de andere dlc ook te gaan spelen. Ik heb nu Broken Steel en de Pitt gedownload.
    Kan ik dan gewoon met de laatste save verder spelen en dan verder gaan met de content van zowel broken steel als the pitt? Of moet ik eerst the pitt spelen voordat ik Broken steel content kan gaan doen ?

    EDIT:
    meer specifiek is mijn vraag: kan ik eerst het normale einde spelen zodat ik voorbij level 20 cap kom vanwege broken steel en dan eerst the pitt ga doen zodat ik dan ook xp krijg en level ?

    Als deze twee bevallen ga ik Point lookout ook nog wel doen denk ik :)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2009
  19. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je Broken Steel hebt is sowieso de level cap verhoogd. Daar hoef je de missies van Broken Steel niet eerst voor te doen.

    Om wat verder op je vraag in te gaan. Je kan alle DLC behalve de missies van Broken Steel op elk punt in de game doen, voor of na het einde. Alleen de missies van Broken Steel kan je pas na de laatste missie doen. Ook hoef je de DLC niet op volgorde van release te spelen.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks, good to know. Dan pak ik mijn laatste save en ga ik eerst the pitt doen (en als het goed is dus ook levellen) en daarna Broken Steel. :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina