1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daydreamer

    daydreamer Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]


    Platforms: Xbox 360, PC, PS3
    Uitgever: Nog Niet Bekend
    Developer: Bethesda Softworks
    Genre: Real-time role-playing
    Release datum: Herfst 2008

    Info over de game:

    Fans van ontwikkelaar Bethesda, natuurlijk de makers van The Elder Scrolls IV: Oblivion, volgens ongetwijfeld met interesse de ontwikkeling van Fallout 3. Om deze fans op de hoogte te stellen is er een interessant ontwikkelaarsdagboek online gezet op de Fallout website. In het dagboek is veel te lezen over de omgevingen die de speler tegen zal komen in het spel. Volg dan ook even de link om iets interessants te lezen en check hier onder de nieuwe concepttekeningen die bij het ontwikkelaarsdagboek horen.

    Fallout 3 begint in Vault 101, een afgesloten gemeenschap voor de overlevende inwoners van Washington D.C. Deze nederzetting ligt in de ‘Capital Wastelands’ een omgeving vrijwel compleet vernietigd in de wereldwijde atoomoorlog in 2077, die Amerika tot ruines degradeerde. Deze wildernis is niet zo vriendelijk als je warme enclave en wordt bewoond door gigantische insecten, overvallers, slavendrijvers en zelfs supermutanten. Deze wezens zijn echter geen probleem voor een echte Vault-Tec engineer en dat zal dan ook handig uitkomen. Jouw leven staat namelijk plotseling op zijn kop als je op een ochtend leert dat jouw vader de wetten van de Vault-leider heeft geschonden en de wildernis in is getrokken. Uiteraard pak je je spullen en ga je hem achterna om uit te zoeken waarom. Je wordt meegesleept in een complex verhaal met talloze facetten en facties, waarin jij het overleven van talloze mensen moet beslechten.

    Bethesda wil spelers in Fallout 3 vrijheid zonder limiet geven. Je kunt overal in de Capital Wastelands gaan en staan waar je wilt en de iconische monumenten van de Verenigde Staten in hun huidige staat bezoeken. Je karakter zal volledig aan te passen zijn met eigenschappen en specialiteiten, evenals fysieke verbeteringen. Ook is er uiteraard complete vrijheid om je morele grond te leggen. Ben je een barmhartige Samaritaan of een monsterlijke boef, elke situaties kan op talloze manieren uitgespeeld worden, met bijpassende beloningen en resultaten. Het gevechtssysteem zal nieuw zijn en spelers in staat stellen om de tijd te stoppen en aanvallen voor te bereiden en bijvoorbeeld lichaamsdelen van tegenstanders te beschieten met gruwelijke resultaten. Met een verbeterde ‘Radiant’ kunstmatige intelligentie zullen de karakters in het spel trachten zo realistisch mogelijk te handelen.

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Concept Art:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes:

    [GT]20238[/GT]

    [GT]21125[/GT]

    /Mod De startpost is afkomstig van -XboX- Freak. Ik heb deze vervangen omdat de originele verouderd was. - the Matrix
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2008
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    13 juli 2004:

    http://archief.xboxworld.nl/news/5508/

    EDIT: Ik ben benieuwd of de game wat wordt. Heeft nogal onstuimige ontwikklperiodes achter de rug, meerdere keren stopgezet, opnieuw begonnen, overgekocht, etc. etc.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  3. PooK

    PooK Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Fallout3 een xbox360 exclusive zou worden is er eindelijk eens een echt goeie reden om een 360 te kopen. ;)
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Is het een soort spel, teminste zijn voorgangers waarbij je tegen aliens/buitenaardse rassen moet vechten? Waarmee je dus wapens enzo gebruikt in First-Person?
     
  5. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    da is een 3rd person shooter net gezien..

    daar hou ik niet van ..

    shooters voor mij is aleen 1st person :)

    maar toch lijkt hij toch cool te zijn :eek:
     
  6. daydreamer

    daydreamer Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje geschiedenis


    Fallout: A Post Nuclear Role Playing Game ('97)

    boxart
    Gameplay screen
    Gameplay screen

    inventory system


    Fallout 2 was een (subliem) vervolg met dezelfde opzet
    Fallout tactics en brotherhood of steel heb ik nooit gespeeld maar waren dan ook geen fallout 3 :p


    Fallout 3 zou dus een RPG worden en geen FPS of 3PS *)
     
  7. Celius

    Celius Guest

    Ik ben benieuwd wat het gaat worden :)

    Te weinig details om te oordelen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2006
  8. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Fallout was een meeslepende game.
    De beelden als je iemand z'n kop er af schoot waren, ondanks de voor die tijd niet echt hoogwaardige graphics, erg goed.
    Ik heb echt genoten van die game.
    Ik hoop dat men niet van de orginele speelstijl afstapt en weer met een lame
    3d spel aankomt.
    Toch wel een spel om met de muis en toetsenboord te spelen.


    _O_ _O_ Fallout _O_ _O_
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is misschien een beetje vroeg om te zeggen met NUL informatie beschikbaar? :confused:
     
  10. daydreamer

    daydreamer Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    exclussive lijkt me trouwens onwaarschijnlijk. Hoewel je natuurlijk nooit kan weten met.. Microsoft is niet vies van gooien met geld :) als het echt zwaar grafisch zou worden koop ik hem toch Xbox360. Ben al een tijdje gestopt met het updaten van mijn pc.
     
  11. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen Fallout: Tactics gespeeld, maar das al een tijdje geleden. Ik vond het wel een leuk spel en toffe ontwikkeling van de karakters, maar dit is nou tog allemaal speculatie, maar ben wel benieuwd..
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb ze allemaal gespeeld en tactics was cker 1 van de tofste, begrijp me niet verkeerd maar 1 en 2 waren net iets TE vrij voor mij. Die games waren wel revolutionair!
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe teaser belooft veel goeds, helemaal in de sfeer van voorgaande delen en verwijzingen ernaar. _O_
    Lijkt erop dat het nieuwe team fans van de serie is. :thumbs:
    De serie verdiend ook beter dan het fiasco van de Xbox versie...=(

    Heb het origineel en die gaat nooit weg, is ook meteen m'n enige pc spel. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    om even terug te komen op mijn post boven Chaos, Daar ben ik het niet meer mee eens! Fallout 2 was geniaal en Fallout 1 ook, leuker dan Tactics, het is leuker dat je zo'n verhaal hebt. Die teaser was geweldig! kan echt niet wachten, in Juli komt er een meer info
     
  15. DjiEnn

    DjiEnn Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaah de goede oude tijden.

    Fallout 1 en 2 zijn een van mijn favouriete spellen:).
     
  16. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop alleen niet dat ze te veel luisteren naar de Fallout puristen... =(

    Want als het turn based is dan ga ik :'-(

    P.S. het is Fallout tactics : Brotherhood of steel en dus 1 spel.
    Persoonlijk heb ik die net zo sufgespeeld als Fallout 1 & 2 :)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Je vind tbs niet leuk, maar toch heb je van Fallout 1 en 2 genoten? Dat was ook tbs...
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, klopt niet helemaal, Fallout 1 en 2 waren keihard turn based, maar die waren itt BOS wel leuk. ;)
     
  19. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt als een rijpe zweer :D er waren die tijd heel veel TBS games waar ik met bijzonder veel plezier an heb gezeten....

    Jagged Alliance 1 & 2, de UFO serie enz toen trokken de computers wrsch. niet meer

    Maar tijden veranderen & ik heb bv Enchanted Arms & ik erger me de pleuris an dat hoere TBS.

    dus wat mij betreft TBshited _0/

    that's all, en misschien koop ik het ook nog wel, maar liever realtime :)

    p.s. ik heb Tactics alleen op de PC gespeeld dus ik kan niet oordelen hoe de Xbox versie was.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  20. Subwoofie

    Subwoofie Jaaaa, wat dan?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben het helemaal eens met bovenstaande. TBS is passé :x. Ik ben een RPG fan maar dan wel van spellen met real time :). Dus laat deze aljeblieft real time zijn.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina