1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit enigszins te vergelijken met Mass Effect? Mass Effect vond ik echt steengoed en die game had me helemaal te pakken (is een andere game nog nooit gelukt).
     
  2. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe je snel wat stats erbij krijgt(levelen?). Want als je bijv niet voor Engineering en Explosives kiest (als main skill zegmaar) kan je niet die bom laten exploderen in dat eerste stadje en niet die lekken repareren? Want daar had je 25skill voor nodig geloof ik? Er moet toch wel een mogelijkheid zijn om dat voor elkaar te krijgen zonder dat dat je main skills zijn. Weet het allemaal niet meer precies want het is alweer 2 dagen gelden dat ik heb gespeeld want moet Fable 2 ook nog spelen. (Luxeprobleem:emo:)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  3. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh yes!!! Net m'n hondje uitgelaten en fallout 3 ligt op de deurmat!!!! Ey, Oh, let's go! *)
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik denk dat Fallout 3 meer gemeenschappelijk heeft met Oblivion, dus ik weet niet hoe leuk / goed je die game vond?
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ooho ooh oooh zal ik deze kopen... zit te twijfelen. heb er wel geld voor(gistere jarig geweest..)
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook van plan om m toch maar te halen :). weet alleen nog niet wanneer, zal waarschijnlijk rond kerst worden.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Heb hem gehaald voor maar 50 euro! 15% korting bij Bart Smit ftw :D
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    weetje of dat overal is? want dan ga ik nu fff naar de bart smit bij mij om de hoek
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Tja, was toch maar voor Fallout gegaan. Dit is een kadootje voor Groningen wat ze daar uitvoerden.
     
  10. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... fallout 3 of toch far cry 2 :{
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Het is overal, tenminste het is op hun site aangegeven, dus ik denk wel dat het een landelijke actie is.
     
  12. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebei en ik zeg Fallout 3.;)
     
  13. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja.. daar neigt mijn keuze wel naar uit als ik die verhalen hierow hoor :9
     
  14. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, je wordt ook zeg maar 'gestraft' voor het verkennen van de wereld (in positieve zin) :) Voor een quest moest ik een brief bezorgen en toen kwam ik langs een school. Denk goed na voordat je zoiets gaat checken, want dit bleek een hideout te zijn voor bad guys en ik werd echt keihard geowned. Het is niet veilig in de wereld van Fallout en dat merk je :)
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    net gekocht, zit no gin de beginfase en ben pas 16 :9 bij bart smit hier was hij trouwens wel gewoon 60 euro
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet je via de website bestellen, scheelt je 15% ;)
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    bleh geen zi nin,duurt weer wat langer;)
     
  18. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem vanmiddag gekocht yay!!! bij bart smit maar ook bij mij was ie gewoon 60eu.
    Heb de game op mijn bureau liggen want me 360 komt pas begin volgende week terug uit Duitsland kan nu al niet wachten eigenlijk :)
    Heb wel aardig wat te doen want toen me 360 stuk ging had ik net Fable 2 gehaald :D
     
  19. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Mentats slikken.
     
  20. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg een folder binnen met 15% kortingsbonnen op alles :9 1 bon per product
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina