1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht eerst toen ik de reviews zag nee dit is niks voor mij maar ik heb het toch gekocht en vind het echt heel goed.
     
  2. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    gister ook aangeschaft, en gespeelt. Na bezoek aan megaton voor et eerst het echte gevecht aangaan in de Megaton markt. Werkte niet helemaal super in de gevechte(vaak dood etc). Maar kwam er achter dat ik een of ander stealth-thingie oppakte en zo makkelijk wat landmijntjes kon leggen en even later de robot activeren die de rest deed. Erg gave setting, sfeer druipt er vanaf aleen nog even wat verder spelen om er echt in te komen en wat beter te worden.
     
  3. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging gisteren naar Tenpenny Tower en werd aangevallen door een groep honden. Was best kut, maar heb er een onthoofd met een sawn off shotgun lol :9

    Toen ik in tenpenny tower was jatte ik een fles whisky en toen was het alweer raak. Ik werd gewoon lek geschoten door een paar gasten met een 'AK47'
     
  4. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt het idee dat 90% van de mensen hier nog nooit een ander Fallout deel hebben gespeeld.

    FO2 is nog steeds de beste imo. :cool:
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik gok op meer. :p.

    Voor mij wordt het ook de eerste ervaring met Fallout 3, ik heb er echt zin in! Ik moet Farcry 2 en Fable 2 nog binnenkrijgen, maar heb meer zin in Fallout.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    @ Ramirez , want? ik ben erg te spreken over fallout 3,.. vind t zeker de beste fallout sinds deel 2,.. met speels gemak beter dan tactics en brotherhood of steel.

    het enige wat ik een beetje mis is de humor, die zat er in 1 en 2 meer in maar in vind dat ze echt goed werk gedaan hebben met het vertalen van de fallout wereld naar 3-d en het VATS systeem zo implementeren dat het niet een gimmich wordt maar ook geen "press X to win" functie.

    edit:// en vergeet niet dat Fallout 2 alweer 10 jaar oud is :+ je moet wel een beetje een ouwe lul zijn om die serie vanaf t begin gespeeld te hebben :)

    edit:// wat is trouwens een goede plem om ammo te kopen? die chick van craterside supply heeft alleen maar wat ik zelf aan haar heb verkocht :D
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    |:-

    Dit ga je niet menen hahahaha.
     
  8. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg deel 1, daar is alles mee begonnen en deel 2 is daar 'slechts' een vervolg op. :)

    Heb alweer zo'n 25 uur in het spel zitten. :eek: Heel veel nog niet ontdekt, maar ook al een hoop maffe dingen meegemaakt in het spel.
    Vind het alleen jammer dat echt alles er zo crappy uit ziet, had misschien wat meer variatie in gemogen (sommige stukken wasteland ook wat groener). Overal paintguns, maar nergens zit een laag verf op. 8)
    Heb ook alweer power armor gevonden, maar kan het helaas nog niet gebruiken (mis een training ervoor, maar kan nog niet lid worden van de BOS).

    Wat zijn jullie favoriete guns trouwens? Mijn favoriet is de hunting rifle en als ze te dichtbij komen de Chinese Assaultrifle. :thumbs: Heb verder ook altijd een 10mm machinegun, sniper rifle en combat shotgun mee (had eerst weinig ammo voor elk wapen).
    Heb ook al een minigun, fatman (_O_), missile launcher en flamer, maar die gebruik ik nog niet (spaar ammo op en heb ze nog niet echt nodig).
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hunting rifle en sniper rifle, dan voor dichtbij de sawn off of de combat shotgun :D

    fat man + mini nukes is ook hilarisch maar die vind je niet zo veel

    ik gebruik ook wel veel frag mines moet ik zeggen , vind t wel leuk om de raiders over een mijn heen te laten wandelen

    @Tyrant, ja dat meen ik wel, er zijn tussen 2 en 3 wat spinoffs uitgekomen, maar die halen bij lange na het niveau niet van 1,2 en imho 3
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Spinoffs? O ok, het zag er wel grappig uit, want ik dacht gewoon dat deel 3 gelijk naar deel 2 kwam, dus dat het nogal logisch was dat het het beste deel was sinds deel 2 ;).
     
  11. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al 24. Ik heb beide delen destijds gewoon gespeeld.

    In FO2 kwam je meer aparte situaties tegen (bijv. random encounters). In FO3 vecht je wel heel veel en praat je naar mijn mening te weinig.
    Ik vind FO3 een fantastische game, maar vind FO2 beter.

    FO2 had ook memorabele personages. Zoals bijv. grampy bones of nog beter: de sergeant van de Enclave. _O_


    Of sex met schapen, triootje, kinderen afknallen (als je de patch had), graven leegroven, etc etc. :thumbs:

    Fallout collectie heb je voor 15 euro bij Bol.com


    @ Delphiki: Ik haal mijn munitie altijd in Rivet City.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wow wat een top spel. BEn nog steeds in het begin ergens (Rond de super duper markt maar vind het echt super. Ammo heb ik genoeg (ben zo iemand die constant als ie vol zit aan spullent erug gaat om het te verkopen.) maar ben ook nog niet echt iets groot tegengekomen (gisteren twee super mutants maar nog niet bevochten maar volgens mij zijn dat veredelde bandits)

    Childhood vond ik leuk gedaan, vooral dat your special boekje. Echt origineel. Verder coole wapens maar ik had een vraagje.

    Hoe kan je zien wat bruikbaar is voor wapens en wat gewoon junk is?
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    aan hoeveel damage het uitdeelt en in wat voor conditie het is. Maar nog belangrijker is , in welke categorie valt het en waar ben jij zelf goed in; maw, big guns, energy weapons etc
     
  14. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit ik heb nu allemaal gasten die ik tegenkom die een contract op mn hoofd hebben.. echt verkeerde keuzes gemaakt :p

    ey die mininuke waarmee kan ik die afschieten??
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    met de Fat Man
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deel 1 gespeeld (geniaal einde), 2 ook gepseeld, maar nooit uitgespeeld, waar ik wel een beetje spijt van heb. En ik was denk ik 1 van de weinige mensen die Fallout Tactics ook vermakelijk vond.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Het enige wat ik echt nog wil weten of er veel schrikmomenten inzitten, bij Oblivion scheet ik al in mijn broek als ik een grot inging, straks liep ik daar en krijg ik opeens een gek achter me aan, daar hou ik niet zo van. Voor de rest vond ik Oblivion echt heel sterk en denk dat ik deze ook wel leuk zal vinden.

    Kopen doe ik nog niet, ik koop eerst Banjo Kazooie, speel die uit en ruil hem dan op de bazaar tegen Fallout 3, dan moeten er wel mensen zijn die er al klaar mee zijn en dan heb ik er ook meer tijd voor lijkt mij. :)
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik ben me al een paar keer kapot geschrokken in de nacht :lol:
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ben tenminste blij dat de nieuwe generatie gamers ook weer Fallout speelt. De oude Fallouts waren ook niet perfect. Oude games lijken vaak beter door onze rooskleurige herinneringen.

    Zelf heb ik Fallout 1 uitgespeeld en deel 2 maar gedeeltelijk. Vraag me niet waarom ik hem nooit heb uitgespeeld. Tactics vond ik ook leuk; die viel jammer genoeg niet zo goed in de smaak bij veel RPG fans.

    Hopelijk krijg ik Fallout 3 vandaag... gisteren was ik niet thuis en de postservice had een briefje achter gelaten. Kan niet wachten!

    (Ook omdat Fable 2 nu al een beetje saai begint te worden. Blijft dat spel de hele tijd zo gemakkelijk?)
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  20. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik armor training krijgen? damn heb een vette power armor gevonden bij die radio station, maar kan hem niet dragen..
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina