1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat meelevelen was in Oblivion ook een ramp, maar gelukkig hebben ze dat hier niet gedaan. Jammer dat die gameplay moeilijkheidsgraadbalk, zoals ik hem noem, niet in deze game zit. Vind sommige dingen best frustrerend. Voorbeeld: Ik moet voor een quest naar een gebied even ten noorden van Arefu. Ik fast trafel van Tenpenny Tower naar een Metroingang in de buurt. Laadscherm gaat weg en meteen drie van die kutpubers met machine guns die me vet killen. Best frustrerend, want vlak daarna had ik wel zo 2 misvormde turtles dood. Zitten wel meer van dit soort momenten in de game wat best kut is. Tot nu toe is Oblivion nog steeds de beste gameervaring ooit, dus dat pluspunt heeft Bethesda nog wel. Van de guide van deze game word je ook niet veel wijzer, die van Oblivion was een stuk overzichtelijk en deze is dat niet. Lastig als die bijna 500 pagina's dik is. ;):lol:
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je kunt hiet toch ook kiezen tussen Easy, Normal en Hard. Vind dat ook wel een beetje t risico van fast-travellen, als je daarvoor kiest dan weet je dat je t risico loopt dat je meteen dik in de stront zit :D

    wat zijn jullie favoriete wapens tot nu toe? ik doe bijna alles met small arms; hunting rifle/sniper rifle en combat shotgun zijn wel favoriet :) Energy weapons en Melee heb ik nog helemaal niet geprobeerd, die bewaar ik voor mn 2e playthrough :)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik heb liever de zwaarste wapens, daar zal ik, en met armor skills, bij het volgende level dan ook in investeren. Ik heb een game liever retemakkelijk dan frustrerend moeilijk, maar dat ben ik. De sfeer en speelstijl in F3 is erg goed, maar soms ook zo levenloos en sommige vijanden gaan zo moeilijk dood. Wat kan ik daar aan doen en waar kan ik dat krijgen? En hoe de shit kom ik bij dat Wahington Monument en dat Museum? Echt erg lastig.
     
  4. Trilok Chiren

    Trilok Chiren Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je dat armor van de cover/filmpjes ook kan krijgen??!?!?! die ziet er super nice uit
     
  5. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch gewoon de brotherhood of steel armor?
     
  6. Trilok Chiren

    Trilok Chiren Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, géén idee ik ben nog niet verder gegaan met het verhaal of naar de stad geweest, ben alleen maar bezig geweest met ronddwalen :p Héééééééééééééééééééél veel dingen gevonden, ook de oasis :eek: die is wel gruwlijk, wel een lastige quest though.
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik ben bezig met de nieuwe startpost :)
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Mijn favo wapens zijn combat shotgun, hunting rifle en Chinese Asualt rifle. Al moet ik zeggen dat Lincon's Repeater de hunting rifle van plek 1 heeft verstoten!!!
     
  9. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond je hem moeilijk? Ik vond het wel meevallen, maar was ook een redelijk hoog lvl toen ik hem speelde. Trouwens als iemand hulp nodig heeft, vraag dan gerust ik heb namelijk alle side quests (muv 2) en alle main quests uitgespeeld.
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina