1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik had vooralsnog de boel afgewezen. (Per ongelijk) dus kreeg te horen dat als ik van gedachte verander ik terug kan komen.
    Nu eerst maar wat levelen. Wil nog wat perks besteden aan het maximaliseren van de lockpick en de terminal hack.
    Heb wel dat groene monster steeds bij mij maar die vind niets leuk. Als ik iets steel of hack of lockpick dan staat er dat het meneer niet zint. Nou flikker lekker op dan. Het is dat hij handig is voor het dragen van mijn geroofde buit. Maar liever zie ik mijn trouwe viervoetige kameraad bij mij... Dan maar wat vaker heen en weer.
    Had net wel de junk jet gevonden.. Leuk maar ik zoek geen rommel om het vervolgens in een wapen te proppen en af te schieten.. Dus die gaat in de volgende run naar een workbench, hup zo een lade in. :whistle:
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ga Cait vinden. Dat is mijn partner in crime :+ samen rovend en lockpickend door de wasteland aan het banjeren
     
  4. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    M'n eerste Fallout spel, erg tof tot nu toe :).

    Paar newbie vraagjes :

    - Je vind her en der Bottlecaps, is dit het transactiemiddel om dingen te kopen en verkopen? Zo ja, waar dient dan die pre-war Money voor die je overal vind?
    - Wat is het nut van rusten/slapen?
     
  5. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    mijn saves van 6 uur zijn opeens weg...
    Iemand enig idee hoe ik dit kan terug krijgen.
    Stress helemaal, opeens zijn ze weg :'-(
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    - ja. Money kan je verkopen of kapot maken (staat onder junk). Heeft wel een goeie ratio naar bottlecaps.
    -full health en XP bonus voor 1 uur ingame.
     
  7. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Bottle caps is de valuta in Fallout.
    Nut van slapen is dat je healt. Verder geen idee of t nut heeft.

    En pre war money kun je idd inruilen voor bottle caps. Pre war money weegt niks dus je kunt er zoveel van pakken als je wilt.
     
  8. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks. Waarom is dat eigenlijk de valuta in het Fallout universum?

    En valt de Radiation ook weg als je slaapt of vult alleen je health bij?
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    "Because bottle caps are scarce enough that counterfeits were very hard to make. Also inflation was very unlikely given that the way to make the bottle caps was lost during the war. In the west the value of the caps was backed by water and in the east it seems that the demand of caps determined thier value. The NCR had a money system that was backed by gold but the Brotherhood destroyed the gold thus deminishing their value. In the Mojave caps have decreased in value. Possibly due to the cap press in the Sunset Sarsaparilla HQ.
    Realistically though, in a real post-apocalyptic situation, bullets are far more likely to become the de-facto currency."

    Bron: Fallout wiki
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou dan moet ik die maar eens zoeken inderdaad. Die Hulk heb ik aan de kant geschoven. Wat een sjaggie die gast. Een zeur en een zeikerd. Opzouten...... :D
     
  11. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    Iedere keer als ik de game opstart staat er corrupte save heel erg irritant
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    "Human junk the worst. Leave it"
    Wat nou achterlaten? Noem je mij nou gek omdat ik 10 keer op en neer ga om een plaats te looten? Ik heb die junk hard nodig!
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha.. Ik ga ook vaak op en neer. Boeit mij niets.. :lol: Nog gezond ook een beetje lopen en rennen. En je komt nog eens buiten ipv altijd maar achter de pc/tv zitten. Of er voor dan, er achter is niet zoveel te beleven.
     
  14. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Radiation gaat niet weg door te slapen.
     
  15. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    kan je dat even uitleggen hoe je upgrades kan overzetten? :) heb nog niet zoveel gespeeld , zit aan lvl 10 nu..
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Wist niet dat je met [​IMG] inhouden (of (A) op Xbox) nog de hoogte kunt instellen en objecten op een andere manier kunt verplaatsen :p Wel handig..
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @Sandman069
     
    Sandman069 vindt dit leuk.
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Bij mij werkt dat niet. Als ik een vizier op een wapen wil zetten dan moet ik echt een hogere rank hebben. Ook al heb ik dat vizier van een gevonden wapen gehaald.. :confused:
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Was ik net aan het verkennen, kwam ik opeens terecht in een enorme Supermutant stronghold. Het kostte me aardig wat moeite (zwaarste gevecht tot nu toe), maar de loot was het waard. Zoveel ammo, zoveel stimpaks (ik heb er nu 120 in totaal :lol: ) en een dik nieuw wapen met 161 damage:

    Railway Rifle _O_
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik gebruik ook zelden stimpacks. Heb er 60 ofzo. Ik pak altijd een lekkere steak :D

    EDIT
    Welk level ben je @Modder-Eter ?
     

Deel Deze Pagina