1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Goed aanpakken weten ze nu in elk geval wel van i.t.t. sommige andere grote studio's. Laten we hopen dat het werkt.

    @BigKabuto : Klopt van die Beta testers. Heb zelf inmiddels wel een paar bugs gehad, maar slechts een paar nog tot level 10 ongeveer. Ook al een vastloper gehad, maar die kwam niet echt op een ongelukkig moment aangezien ik net gesaved had middels een fast travel.

    Tip trouwens om vastlopers van zowel de game of je console te voorkomen. Na een paar uur even je console een uurtje uit doen en iets anders gaan doen. Ik heb sinds eind 2013 een One en deze tip heeft me geholpen doordat het nog slechts 3 keer ongeveer is voorgekomen dat een game of mijn console vastliep. En ventileren lijkt me wel duidelijk waarom.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vastlopers zijn niet erg als het niet zo insane vaak gebeurd dat je gewoon bang bent zodra je een deurtje doorgaat dat hij gaat vastlopen. I'm looking at you New Vegas. Met 3 zeer weinig issues gehad ook.

    Over bugs gesproken...dit artikel heb ik net eens zitten gelezen en ik vind het een verdomd goed artikel

    http://www.wired.com/2015/11/fallout-4-bugs/

    Deze dude heeft echt een goed punt. Zeker wel waard om te lezen. Goed voor @Graveheart om dat even te lezen. Bugs die je savefiles corrupt maken of dat je vast komt te zitten in een lift....das geen fun, maar die bugs gaan wel verholpen worden. Het zijn juist de 'fun' bugs en glitches die echt niet erg zijn...gewoon goed saven, want zodra dit gebeurd:

    [​IMG]

    Kun je er gewoon om lachen. :)


    AC Unity bijvoobeeld was een gebroken game. Erbarmelijke framerate, door de grond vallen, crashes en ga zo maar door. Als ik die shit in Fallout zou krijgen...hoor je mij niet zeggen ''ach...hoort bij Bethesda.'' ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2015
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Weer een bug in dezelfde quest als gisteren. Moet op een gegeven moment een wachtwoord invoeren door ergens aan te draaien en dan te drukken. Ik doe het precies volgens een guide, maar bij die gast werkt het wel en bij mij niet.

    Hij zegt zelf in zijn videobeschrijving al dat er veel problemen zijn met de quest en na het lezen van comments over ''Road to Freedom'' weet ik het zeker.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben het helemaal met je eens. Het hoort absoluut niet en ik heb zelf nooit eerder een Fallout game gespeeld.

    Maar op de een of andere manier is het niet storend ofzo. Ik weet het ook niet :+
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Je moet dan een setler aanwijzen in buildmode en kiezen voor supplyline . Y zo uit mijn hoofd.

    Ik heb steeds als ik de game start de melding dat de laatst-opgeslagen gegevens niet beschikbaar zijn.
    Moet het nog eens proberen of deze game offline gebruiken. Kies ik offline dan kan ik gewoon gamen en heb ik mijn save games wel gewoon. Vreemd..
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Spel zit ook vol met bugs en engine is verouderd. Maar het is Bethesda, dus een erg unieke ervaring.

     
  7. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Wil je makkelijk aan adhesive komen? maak vegetable starch
    En scrap het, geeft 5 adhesive
    Je hebt mutfruit, corn, tato. En purified water nodig volgens mij

    Oja en dit wil ik ook even delen met jullie

    [​IMG]
     
  8. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik zit pas op level 11, maar heb toch een noob vraag. Het is toch mogelijk dat wanneer je een level omhoog gaat, je ook een levelpoint kan gebruiken voor special ipv een perk? Zo ja hoe moet dit dan, want kan het niet echt vinden via google.
     
  9. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Klopt, en dat werkt eigenlijk hetzelfde als wanneer je een punt toewijst aan een perk. De bovenste rij van de perk chart zijn je S.P.E.C.I.A.L.-skills, als je er daar een van selecteert, kun je een punt toewijzen.
     
  10. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ok dank je wel. Stom van mij dat ik dat niet goed gezien heb:F:
     
  11. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben inmiddels level 32 en gisteren ook maar eens begonnen met het bouwen van een settlement.
    Mijn settlement is in sanctury. Ik heb als eerst het terrein volledig een omheining gegeven, haha dat koste me al gigantisch veel resources. Nu heb ik bij de brug een groot huis gebouw van 5 verdiepingen. Aan de voorkant ben ik een elektrisch billboard aan het bouwen. Lijkt super vet in de avond. Er gaat alleen wel super veel tijd in zitten, maar o zo verslavend om hiermee bezig te zijn :)
     
  12. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Omdat er ook maar weinig games zijn die zo groot en complex in elkaar zitten. Je kan zo een game bijna niet bug-vrij maken omdat je het op 100'en verschillende manieren kan spelen. De wereld is zo groot dat het gewoon zo goed als niet mogelijk is om al die bugs er zo uit te kunnen halen.
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Bij m'n settlement is alles groen en goed, behalve food. Hoewel er al een stuk of 9 soorten eten worden verbouwd (en ik er zo'n 3 mensen op heb zitten), blijft food maar op 5 staan. Bug of doe ik iets fout?
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij moet het nog even groeien. Het duurt dus even voor het getal omhoog gaat.

    En: https://bethesda.net/#en/events/game/thanks-and-updates/2015/11/19/53

    Volgende week dus (beta) patch op PC, gevolgd door de consoles.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Railroad
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels gelukt, maar alsnog bedankt.
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hè, we zitten op pagina 111 :+
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Net pas m'n eerste 'bug' gehad, ging slapen en toen ik wakker werd lag er een Brahmin op m'n bed :lol:.

    Hangover 2.0
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Walk of shame van heb ik jou daar :+
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Lees mijn reactie hierboven zou ik zeggen. Die bugs zijn niets in vergelijking met tergende gamebreaking bugs in sommige andere games. Je zou mij absoluut er wel over horen als ik dit mee zou maken in Fallout 4.

    Daarom vinden veel mensen het....ok.
     

Deel Deze Pagina