1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Level 20 inmiddels. Al wat nasty gasten voorbij zien komen. Maar vooralsnog allemaal te behappen. Heb ook gemerkt dat mijn kleine trouwe viervoeter heeeeel veel kan dragen. Dus ik blijf bij mijn kameraad. Wel lastig kiezen tussen alle perks.. Maar goed, ik neem maar wat mij geinig lijkt. Vooral lockpick en terminal perks omdat ik al een paar keer lang leuke dingen ben gelopen maar er niet in kon komen vanwege te lage rank.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als je echt een uitdaging wil moet je Survival kiezen. Maar voor een eerste playthrough is dat niet echt leuk. Very hard is gewoon prima te doen. Althans.....nog wel. Ik merk dat wanneer ik vaak erop uittrek om te gaan quest dat ik alweer voor de helft vol zit. Dat komt ook vooral omdat ik het liefst zoveel mogelijk guns bij me wil dragen.

    Gelukkig heb je perks die je carry capacity omhoog flikkert en natuurlijk wanneer je je strength omhoog doet. Maar dat je al snel overencumbered bent in deze game is een feit, zeker wanneer je bijna alle loot blijft pakken. Ik pak dan ook echt niet meer elk Raider outfit etc op.
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het zijn ook geen gamebreaking bugs. Het merendeel bestaat uit een companion (Dogmeat) die dwars door muren en trappen heen clipt. En de conversation bug nu al een paar keer gehad... Die is dan wel vervelend :+

    /Edit: En idd, ik het dat WIRED artikel gelezen.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

    Nou ik blijf gewoon op mijn gekozen easy spelen. Haha, daar heb ik, zoals eerder gezegd, het prima mee naar de zin. Voor mij is easy een ontspannend potje gamen en daar is het in mijn ogen voor bedoeld.

    Ik neem ook niet alles meer mee hoor. Ik blijf heen en weer lopen. Guns heb ik ook altijd volop bij mij en nu is mijn Shotgun een prettige 70 damage met quickload en vizer. Het enige wat ik nog mis is een silencer maar ik ben nog geen gun nut rank 4 dus dat gaat nog niet. Maar een stevig knallertje is het zeker.

    Kwam net ineens een deadclaw uit het plafond kwakken, maar ik heb hem volgepompt met lood uit mijn combat Shotgun. Wel even schrikken.. 8)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zelf ga ik nu eerst voor perks die mij sterker en weerbaarder maken. Het is echt kut als je achterloopt op het level van je tegenstanders. Ik loop nu nog op de vlucht voor Mireluks en Ghouls, maar dat duurt niet lang meer als ik even doorspeel. :9

    Nederzetting nog niets aan gedaan, probeer nu eerst wat caps te vangen door gear gewoon te verkopen. Prijzen van stimpaks heb ik al kunnen laten dalen door een perk. Fijn vind ik het beloningssysteem in deze game.
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hoe makkelijk of moeilijk de game is ligt volgens mij ook helemaal eraan waar je naartoe reist... Ik was helemaal naar het oosten gegaan om te kijken hoever de map reikt, maar daar kom ik dus enkel nog level 40+ enemy's tegen, geen doen met mijn wapens en armor wat ik bij elkaar gesprokkeld met level 12. (vijanden zijn 'bullet-sponges' en ik ben dood binnen twee hits)
    Rondom "Sanctuary Hill" is het inderdaad allemaal prima te doen. (perks heb ik hoofdzakelijk gekozen om meer te kunnen bouwen en craften, nog totaal niks wat met vechten of algemene kracht te van jou personage te maken heeft)

    Heb nu mijn settlement wel aardig op orde, genoeg ruimte voor iedereen met gestructureerde opslag mogelijkheden voor alle stuff waar ik geen afstand van kan doen. 8)
    Een 3-laags gebouw met daarbovenop een hut waarin ik verblijf, en tevens mij kantoor/regelkamer is. :D

    Heb nu 20 uur in de game zitten en welgeteld 5 quests gedaan... Maar nog geen minuut verveeld en al veel plaatsen op de kaart geopend, top-game! :thumbs:
    Ronddwalen door deze wereld is echt fantastisch! _O_ (bouwen met de PipBoy-radio draaiende is ook geniaal)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, die corrupted savefile bug is absoluut niet gamebreaking :+
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik noemde allerlei dingen op die gamebreaking zijn en corrupte saves zijn dat absoluut. Zelf heb ik dat totaal nog niet gehad en ook nog altijd geen vastlopers. Wat mij betreft een zeer grote verbetering tov van New Vegas waar ik insane veel vastlopers had en een hele lading corrupte savefiles waardoor ik gemakkelijk 5 uur kwijt was.
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat klopt,

    Zie hieronder, map dus wie dat niet wil zien...
    [​IMG]
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat eiland in het oosten was pittig ja, maar wel te doen als je goed gebruik maakt van skills en wapens
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nog niet heel veel met die settlers bezig geweest, maar ik hoorde van iemand dat je ze erop uit kunt sturen om loot te vinden? Heb op dit moment alleen nog maar die Museum settlers.
     
  12. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ik save voortaan driedubbel als ik stop met spelen. Tot nu toe telkens alleen de laatste save corrupt. Voorlopig prima oplossing.
     
  13. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Die magazines die je vindt, zoals Grognak the Barbarian, moet je die bij je dragen om die bonussen ervan te krijgen die ze je geven? Of alleen lezen? Of in bezit hebben?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Na het gelezen te hebben, heb je de buff/perk. Zelfde met bobbleheads. Ik heb magazine rekken en een bobblehead stand in mijn huisje
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Nice, thanks :) Ik heb nu ook zo'n magazine rack. Staat wel vet als je ze daar in zet, maar is wel irritant om ze er goed in te krijgen :9
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Goeie vraag, jij mag een prijs uitzoeken van de 2e plank! Dat vroeg ik me ook serieus af! ^^
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Damn deze game :D 46 uur inmiddels gespeeld en heb me echt in tijden niet zo vermaakt met een game! Voor mij qua speelplezier de game van het jaar :cool: Technische gezien vind ik The Witcher 3 beter :)
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat mag je niet zeggen hier! Tssss :'-(
     
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Haha ja dat heb ik ook. Wat een fun met deze game zeg! The Witcher was technisch beter, het verhaal, de wereld, de graphics. Daar stond ik vaak echt te kijken van 'wow, wat is dit vet gemaakt'. Maar Fallout geeft me op een of andere manier net zo veel plezier en damn het is zo tijdrovend..
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jawel hoor. Is ook gewoon waar. Maar op sfeer en immersion wint fallout 4 dik :D
     

Deel Deze Pagina