1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik met mn level 29 had het aardig moeilijk rechts onderin de map met een hele grote
    Behmoth

    Volgens mij moeten er meerdere grote zijn ivm een achievement
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik blijf nog even in wat veiliger omgeving tot ik een hogere rank heb...
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Maar dan trap je alle wanderers op hun staarten :'-(
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Verdomme. Nooit echt last gehad van bugs met Bethesda games, maar nu toch wel!

    Het is voor mij onmogelijk om dood te gaan, elke keer als m'n health leeg dan is m'n healthbar opeens weer helemaal vol! 8) Leuk een aardig allemaal, maar daar wordt het spel niet boeiender door.
    De quest Confidence Man kan ik ook niet afmaken, omdat de kidnappers niet dood willen gaan.

    *zucht* Nu is het Diamond City helemaal opnieuw doen (ECHT geen zin in), 3 uur playtime opnieuw doen, of ff geen Fallout 4 meer..
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Voor mij ook! :)
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb weinig bugs gehad tot nu toe. Soms zie ik wel eens Out of bound. Dus de wereld achter de fallout wereld. Of dogmeat is ver weg en dan ineens staat die weer naast mij. Maar verder nog geen gekke dingen gehad. Ja foute savegame..
     
  7. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ik heb dat carousel rekje, daar is t simpel een kwestie van overladen.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    mirelurk Queens tellen ook. Ik hoef er nog maar 1 voor die achievement :) zijn er veel meer dan 5 iig.
     
  9. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Oh die heb ik ook al,nog ff zoeken dan
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net met mijn level 18 een level 45 legendary glowing one omgelegd, samen met heel wat vriendjes van levels 22 t/m 32. Zeker als ik kan snipen kan ik bijna wel alles om leggen. Nu een .50 sniper en ninja level2 voor 3x damage :D. Nog geen power armor gebruikt. Ook geen Fatman of iets dergelijks. Wel granaatjes ...

    Morgen maar eens naar Diamond City gaan...

    Wat ik btw wel minder vind is dat quests herhaald worden en dat je naar dezelfde locaties wordt gestuurd. Zo had ik die Corvega al lang gecleared, krijg ik een settler quest, die ik ook al eens had gedaan, maar nu met als objective die factory. Kon ik er nog een keer door heeb. Hij stond ook niet meer gecleared op mijn map en alles was weer gereset, locks, etc ...

    En sommige locaties krijg ik niet gecleared en als ik daar nog eens terug kom is alles weer gespawned, iclusief unieke items, zoals holo tapes. Bijvoorbeeld die Ranger Cabin. Den dat dat is omdat je er voor een quest ooit naar toe moet ....
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat is lastig te volgen. Voor je het weet zit je alweer aan de andere kant van de wereld. :+
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zeer weinig bugs hier ook, wel echt flinke framedrops gehad in de bibliotheek in de buurt van Diamond City. Niet de hele tijd maar in bepaalde kamers ging het ineens echt slooooooom. Hopelijk blijft het daarbij, want dan komt het helemaal goed.

    Uiteraard is Witcher 3 technisch beter. Niemand kan dat ontkennen. In Fallout 4 zijn het vooral de interiors die qua lighting nice zijn en een heel stuk beter dan voorgaande BGS games, maar buiten zie je toch echt vaak hoe dated de engine nu is.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik denk trouwens wel dat BGS met hun volgens TES of F titel echt wel met een nieuwe engine komt. Ik baseer mijn uitspraak op de recente vragen aan BGS omtrent de patches en hun antwoord erop. Ze lijken imo echt van hun fouten te hebben geleerd.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou, geweldig. Ik kan niet verder in een missie, omdat een tering muur niet kapot wil. Zit je dan ergens ver onder de grond door allemaal tunnels... Krijg toch lekker de tyfus dan. Ik wacht wel op een patch

    Even ter waarschuwing (alhoewel ik niet weet of dit alleen voor mij is of dat de quest bugged is), maar ik zou wachten met de quest "the big dig".


    Edit: pfieeew een oudere save geladen en het werkt wel. Ik stond echt op het punt het spel niet meer aan te raken totdat ik verder zou kunnen na een patch :whistle:
    Was wel echt een buggy quest hoor.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2015
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    I know that feel M8, I know that feel. ;)
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Quests met NPC's in Bethesda games zijn echt verschrikkelijk. Staan in de weg, willen niets doen en soms zoals nu kan je dus niet verder door een NPC die weigert verder te gaan. Anyway, ik ben weer veilig buiten nu :)
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja hiervoor moet je een scavenging station bouwen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat zou mij een hele hoop tijd kunnen schelen. Hoeveel settlers kun je toewijzen aan één of meerdere stations?

    Belangrijker nog: Hoeveel loot brengen ze binnen. :9
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Nou, af en toe sta ik toch versteld van de lighting buiten. Vooral als de ochtend aanbreekt en het een beetje mistig is in de game. :eek:

    Echt? Ik heb juist het tegenovergestelde (misschien is het toeval). Ik heb al tweemaal eerste een locatie gecleared, waarna ik naar een settlement toe liep die ik zou moeten helpen. Toen werd gelijk de missie afgevinkt omdat ik blijkbaar die locatie al had opgeruimd.
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Geen last van gehad. Die quest zonder problemen gedaan.

    Nou dat zou echt handig zijn zeg..

    Ik ook, of dat ze vragen iets te halen en dan heb je dat al en is het meten cashen....
     

Deel Deze Pagina