1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik merk nu wel dat wanneer je flink wat uren in die game hebt zitten het qua laadtijden wel begint te verslechteren. In het begin vond ik het allemaal zeer nice qua korte laadtijden maar nu duren ze in bepaalde gebieden (misschien alleen daar) tergend lang. Het kan ook niet aan de savegames liggen, want die houdt ik redelijk goed bij. Meer dan 25 hooguit 30 zullen het er niet zijn.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zei het een week geleden nog :+! Kut missie
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Echt he. Die NPC'S zitten constant vast..
     
  4. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb best veel junk in me huis en heb alleen soms dat een voorwerp een stukje door een tafel/kast zakt dan plaats ik het gewoon ergens anders en dan is het opgelost

    Ben verbaasd eigelijk hoe netjes alles blijft staan
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    PePzi NL vindt dit leuk.
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kan iemand dit bevestigen ?
     
  7. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yeah die romances stellen weer weinig voor, maar dat had ik wel verwacht.

    Ik had iets van 3x succesvol geflirt met
    Magnolia
    en daarna schakelde de game over naar een hotelkamer. So much for ''a walk under the street lights.'' verder ook geen cutscene of wat dan ook. Ah well. :)

    Goodneighbor doet me trouwens denken aan Kingpin: Life of Crime. Gaaf buurtje.

    Lovely fucking game gewoon.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Misschien voegen ze voor Romances nog wel wat toe met MODS, als Bethesda het toelaat. Witcher III, Dragon Age, het is toch niet meer van deze tijd om zo preuts te zijn.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is ook niet van deze tijd om te gaan fappen op een videospelletje. Daar zijn genoeg sites voor binnen handbereik.
     
    Graveheart, Gakkie en Killamonkey vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Helemaal gelijk, maar het voegt wel wat toe aan de gameplayervaring. Waarom wel hoofden en alles kapot knallen met alle gorigheid van dien, maar geen romance scene? ;)

    Weet iemand of er voor de PC versie al een handige tool uit is waarmee je mods en patches kan downloaden en zoja waar??? Zou handig zijn als ik daar ook meteen alles kan vinden. Ik weet alleen niet hoe het heet, maar zou het verder wel zelf via Google kunnen vinden denk ik.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ging een gebouw in en kwam uiteindelijk in een ruimte die behoorlijk open en groot was en je weet gewoon dat de shit zal gaan dan. Op zich viel het eerst mee, want een Mirelurk Hunter die tof kwam doen stelde weinig voor, maar even later uit hetzelfde water jumpte ineens een Mirelurk Queen van level 50 terwijl ik level 24 ben. Ik schrok me echt helemaal de tering en zette het meteen op rennenn. Een kamertje waar je je dan een beetje schuil kan houden, een missile launcher en al die drugstroep zoals Psycho en Buffjet komen dan zeer van pas en dan in combinatie met die dope muziek....gewoon genieten.

    Heel erg tof dat deze Queen ook echt boeiende loot had. Een chestpiece die echt flink veel betere stats had dan wat ik al had. Nice, echt beloond worden wanneer je een zeer hoog level beest aanpakt.
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Was dat toevallig bij een fort?
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee die was het niet, het was
    Massachusetts state house
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahh ik weet eigenlijk niet of ik die al gehad heb... Ben nu met de Brotherhood of Steel bezig.. Geinig, lekker veel knallen.
    En met mijn dubbel schietende fat boy gaan die pannekoeken en kabouters, boeren en buitenlui erg snel op de knietjes.... Eat this you bloody fucking kontgaten....:lol:
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik moest, toen ik al bezig was met BOS, een keer een quest doen om één of andere kat te vinden. Heb je Rad armor aan, word je van 3 kanten beschoten door Children of Atom. Dat heeft mijn Rad Away voorraad geweten. Laat die kant nu net aan het rand van het Children of Atom gebied zitten. Fak, was net op tijd weg. 8) Volgende keer dat ik weer Fallout 3 speel, gaat die bom de lucht in.

    BOS is ook zeker tof, maar je moet je kop er wel bij houden aangaande hun motieven. Railway factie was ik snel zat, dus denk dat ik die links laat liggen. Elke factie heeft weer iets anders, dus het is goed opletten bij iedere quest. Minute man hou ik voorlopig wel aan ivm eerste settlement, maar ik wil van die Mama Murphy af. o_O Iemand tips om haar geluidsloos te lozen? Heb nog geen dempers op mijn wapens.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Voor de geïnteresseerden voor alle trophy's of achievements hier een geschreven versie van welke missies je kan doen zonder vast te zitten aan een faction:

    wanted to finish the game and roam as an ally of the Brotherhood. Here's what I did:
    1- Did Minuteman quests until Inside Job
    2- Did Brotherhood quests until Show No Mercy
    3- Did Railroad quests until Underground Undercover said "continue working for father"
    4- Did institute quests until Mass Fusion warning popped up, I made a save#1
    5- Continued Institute quests until I finished Powering up, then I made save#2
    6- Continued Institute quests until I finished them all 7- Now I load back to save#2 and finish the Railroad quests 8- Now I load back to save#1 and warn the Brotherhood, then finish the Brotherhood quests DONE :)

    1. Complete main story missions up until "The Molecular Level" DURING this mission, side with the Railroad. Create a Save game AFTER you complete this mission.
    2. FROM The save created AFTER "The Molecular Level" you advise to complete the Railroad quest line down to "Underground Undercover" until the quest says "Continue working with father" (I assume this is a mission objective, so save once you receive this objective?)
    3. Complete Institute missions up until the part in "Mass Fusion" where a message will appear. Select "Do Nothing" CREATE SAVE (Used to reload for Brotherhood missions.)
    4. Continue the Institute line and AFTER getting "Powering Up" make a SAVE (used to continue for Railroad faction missions)
    5. Complete the Institute line all the way to "Nuclear Family" This will mark the end of Institute Quest line. 6. Reload "Mass Fusion" Save, and complete Brotherhood Quest line. This will mark the end of Brotherhood Quest Line.
    7. Reload "Powering Up" Save, and complete Railroad Quest line. This will mark the end of the Railroad Quest line.
    8. Complete the Minutemen Quest line (Can really be done any time as long as you don't go past "Old Guns". Reason being is the next trophy after that is "The Nuclear Option" which you will get by completing either Brotherhood or Railroad Quest line .
    9. Complete "Institutionalized" to receive that trophy and complete the game.

    Additional Notes: A. Once you complete ONE of "The Nuclear Option" Quest lines, you technically don't need to complete it for the other quest lines. You can stop once you receive the trophy right before that (but would be cool to finish the quest line anyways) B. As long as you don't complete any of the missions beyond those highlighted in blue, you won't risk angering other factions. (Will a message appear if you are ever at risk of doing so?)
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Sick, ik vind zojuist een neergestort
    spaceship
    en vond daar vlakbij een grot waar ik een
    alien vond die een alien blaster pistol dropte met 480~ ammo!
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben er nu mee bezig (hoop dat ik het goed doe :p) dus mocht iemand daar vragen over hebben in de toekomst, dan kan je het gerust aan mij vragen.

    Edit: nice! mooi artikeltje dit over de vaults. Moet zeggen dat de vaults en de achterliggende gedachte achter elke vault mij ook het meest aanspreekt in heel Fallout. Bizarre praktijken in die vaults.

     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2015

Deel Deze Pagina